Rămâi conectat

Politică Administrație

Post de inspector, scos la concurs de Primăria Aiud. Detalii despre înscrieri şi condiţii de participare

Alexandra Mates

Publicat

în

Primăria Municipiului Aiud organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacante de inspector, clasa I, grad profesional asistent din cadrul Serviciului Public de Asistenţă Socială, Compartiment Autoritate Tutelară din subordinea Consiliului Local al Municipiului Aiud.
    
Data desfăşurării concursului:

Proba scrisă: 05.03.2015, ora 10.00, la sediul Primăriei Municipiului Aiud. Proba interviului se susţine, de regulă, într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.

Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul instituţiei, în perioada 02.02.2015 – 23.02.2015, ora 16. 00 (inclusiv).

Condiţiile de participare la concurs:
– candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul asistenţă socială, teologie – specializarea teologie asistenţă socială;
– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an.

Dosarul de înscriere la concurs va cuprinde următoarele documente:
–  copia actului de identitate;
–  formularul de înscriere, conform anexei nr. 3 la H.G. nr. 611/2008;
– copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
– copia carnetului de muncă sau, după caz, sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
–  cazierul judiciar;
–  adeverinţa care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
– declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.

Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

Condiţiile de desfăşurare ale concursului, bibliografia şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează la sediul Primăriei Municipiului Aiud şi pe site-ul www.aiud.ro.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Biroul Resurse Umane, Control Intern din cadrul  Primăriei Municipiului Aiud, camera 22 şi la nr. de telefon  0258 861 310 interior 13.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Știri recente din categoria Politică Administrație

Politică Administrație

FOTO | Peste 1,1 milioane de lei alocați pentru ca localnicii din Cut să nu mai fie nevoiți să circule pe carosabil pe Drumul Județean 106M

Lucian Dărămuș

Publicat

în

Peste 1,1 milioane de lei alocați pentru ca localnicii din Cut să nu mai fie nevoiți să circule pe carosabil pe Drumul Județean 106M Primăria Cut a solicitat aviz de mediu pentru un proiect care vizează modernizarea trotuarelor și dispozitivelor de scurgere a apelor pluviale.  Valoarea totală, inclusiv TVA, a investiției preconizate de este de […]

Citește mai mult

Politică Administrație

Comunicat de presă PSD Alba: Majorarea salariului minim este o obligație legală, nu doar o decizie economică

Ioana Oprean

Publicat

în

Majorarea salariului minim este o obligație legală, nu doar o decizie economică Partidul Social Democrat a prezentat în cadrul Coaliției de guvernare argumentele și obligațiile care impun majorarea salariului minim în România, în conformitate cu legislația europeană. De asemenea, creșterea salariului minim e o măsură necesară pentru a proteja puterea de cumpărare a românilor. ”Salariul […]

Citește mai mult

Politică Administrație

Clădirea cinematografului din Roșia Montană va fi restaurată. Achiziția pentru executarea lucrărilor, lansată în SEAP

Ioana Oprean

Publicat

în

Clădirea cinematografului din Roșia Montană va fi restaurată. Achiziția pentru executarea lucrărilor, lansată în SEAP Primaria Roșia Montană a lansat marți, 21 octombrie 2025, în SEAP procedura de achiziție pentru încheierea contractului de executarea lucrărilor pentru „Restaurare clădire cinematograf Roșia Montană nr. 185”. Valoarea estimată a propiectului este de 3.263.172,07 lei, fără TVA. În cadrul […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Copyright © 2004 - 2025 Ziarul Unirea