Modernizarea DN67C (Transalpina): Șase oferte pentru finalizarea studiului de fezabilitate necesar modernizării celei mai înalte șosele din România
Modernizarea DN67C (Transalpina): Șase oferte pentru finalizarea studiului de fezabilitate necesar modernizării celei mai înalte șosele din România
Cristian Pistol, directorul general al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunțat astăzi o nouă etapă importantă pentru proiectul de modernizare a DN67C (Transalpina). Potrivit lui, au fost depuse 6 oferte pentru contractul necesar completării, revizuirii și actualizării Studiului de Fezabilitate necesar modernizării acestui drum montan aflat la mare altitudine.
Luni, 17 februarie 2025, au fost depuse 6 oferte pentru contractul necesar completării, revizuirii și actualizării Studiului de Fezabilitate necesar modernizării acestui drum montan aflat la mare altitudine:
Citește și: Bătaie mare pentru modernizarea Drumului Mănăstirilor și Sihăstriilor – DJ 750C: Nu mai puțin de 12 companii pentru Lotul 1 și 11 pentru Lotul 2 au depus oferte pentru realizarea lucrărilor
– SC IRIMAT CONS SRL (Lider de Asociere) – SC GEOTESTING C.I S.R.L (Asociat) – SC INFRANOVA SOLUTII TEHNICE IN CONSTRUCTII SRL (Asociat) – SC PLANEXE DESIGN SRL (Asociat) – România
– SC SPECIALIST CONSULTING SRL (Lider de Asociere) – SC RIA DESIGN CONSULTING SRL (Asociat) – România
– SC TOTAL ROAD SRL (Lider de Asociere) – SC RUTIER CONEX XXI SRL (Asociat 1) – SC EVALCONS TECH SRL (Asociat 2) – România
– SC PROIECT – CONSTRUCT REGIUNEA TRANSILVANIA SRL (Lider de Asociere) – SC ROADS DESIGN SRL (Asociat) – România
– YUKSEL PROJE AS (Ofertant unic) – Turcia
– INTECSA – INARSA, S.A.U („INTECSA”) (Lider de Asociere) – ELECTROPROIECT SA (Asociat) – Spania – România
”Contractul, finanțat prin Programul Transport 2021-2027, prevede identificarea mai multor măsuri prin care, pe sectorul de drum național, cuprins între Bengești și Sebeș (148,41 km), să se poată circula în condiții mai mari de siguranță și de confort.
Potrivit contractului, în valoare de 41,45 milioane de lei (fără TVA), Studiul de Fezabilitate va trebui să fie finalizat în maximum 18 luni”, a scris Pistol pe Facebook.
150 km din Transalpina, modernizați
Contractul, finanțat prin Programul Transport 2021-2027, prevede identificarea mai multor măsuri prin care, pe sectorul de drum național, cuprins între Bengești și Sebeș (148,41 km), să se poată circula în condiții mai mari de siguranță și de confort.
Potrivit contractului, în valoare estimată de 41,45 milioane de lei (fără TVA), Studiul de Fezabilitate va trebui să fie finalizat în maximum 18 luni.
Transalpina este cea mai înaltă șosea din România și una dintre cele mai frumoase, ce traversează munții Parâng de la sud la nord, pe teritoriul județelor Gorj, Vâlcea, Sibiu și Alba.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Actualitate
Minivacanță de Sfânta Maria 2025, la sfârșitul săptămânii: Câte zile libere vor avea angajații din România
Minivacanță de Sfânta Maria 2025, la sfârșitul săptămânii viitoare: De câte zile libere se vor bucura angajații din România Minivacanța de Sfânta Maria este printre cele mai așteptate din sezonul cald, oferind românilor prilejul de zile libere. Mulți angajați își planifică concediul în funcție de calendarul oficial. În 2025, aceștia au o singură zi liberă […]
Profesorii au „teză” la strâns semnături: Sunt necesare pentru un demers legislativ care să blocheze măsuri din primul pachet fiscal
Profesorii au „teză” la strâns semnături: Demers legislativ de blocare a unor măsuri guvernamentale Sindicatele din învăţământ strâng semnături pentru susţinerea unui proiect de lege care să blocheze măsurile referitoare la educaţie din primul pachet fiscal asumat de executiv. Sindicaliştii susţin printre altele anularea prevederilor privind majorarea efectivelor de elevi la clasă şi mărirea normei […]
Radu Georgescu: „Toată lumea înţelege că România trebuie să reducă deficitul cu 60-100 miliarde lei, dar… fără concedieri și creșteri de taxe”
Economistul Radu Georgescu: „Toată lumea înţelege că România trebuie să reducă deficitul cu 60-100 miliarde lei, dar… fără concedieri și creșteri de taxe” „Toată lumea înţelege că România trebuie să reducă deficitul cu 60-100 miliarde lei, dar fără concedieri, iar oamenii nu vor creșteri de taxe”, atrage atenția economistul Radu Geogescu. „În acest articol îţi […]