Modernizarea DN67C (Transalpina): Șase oferte pentru finalizarea studiului de fezabilitate necesar modernizării celei mai înalte șosele din România
Modernizarea DN67C (Transalpina): Șase oferte pentru finalizarea studiului de fezabilitate necesar modernizării celei mai înalte șosele din România
Cristian Pistol, directorul general al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunțat astăzi o nouă etapă importantă pentru proiectul de modernizare a DN67C (Transalpina). Potrivit lui, au fost depuse 6 oferte pentru contractul necesar completării, revizuirii și actualizării Studiului de Fezabilitate necesar modernizării acestui drum montan aflat la mare altitudine.
Luni, 17 februarie 2025, au fost depuse 6 oferte pentru contractul necesar completării, revizuirii și actualizării Studiului de Fezabilitate necesar modernizării acestui drum montan aflat la mare altitudine:
Citește și: Bătaie mare pentru modernizarea Drumului Mănăstirilor și Sihăstriilor – DJ 750C: Nu mai puțin de 12 companii pentru Lotul 1 și 11 pentru Lotul 2 au depus oferte pentru realizarea lucrărilor
– SC IRIMAT CONS SRL (Lider de Asociere) – SC GEOTESTING C.I S.R.L (Asociat) – SC INFRANOVA SOLUTII TEHNICE IN CONSTRUCTII SRL (Asociat) – SC PLANEXE DESIGN SRL (Asociat) – România
– SC SPECIALIST CONSULTING SRL (Lider de Asociere) – SC RIA DESIGN CONSULTING SRL (Asociat) – România
– SC TOTAL ROAD SRL (Lider de Asociere) – SC RUTIER CONEX XXI SRL (Asociat 1) – SC EVALCONS TECH SRL (Asociat 2) – România
– SC PROIECT – CONSTRUCT REGIUNEA TRANSILVANIA SRL (Lider de Asociere) – SC ROADS DESIGN SRL (Asociat) – România
– YUKSEL PROJE AS (Ofertant unic) – Turcia
– INTECSA – INARSA, S.A.U („INTECSA”) (Lider de Asociere) – ELECTROPROIECT SA (Asociat) – Spania – România
”Contractul, finanțat prin Programul Transport 2021-2027, prevede identificarea mai multor măsuri prin care, pe sectorul de drum național, cuprins între Bengești și Sebeș (148,41 km), să se poată circula în condiții mai mari de siguranță și de confort.
Potrivit contractului, în valoare de 41,45 milioane de lei (fără TVA), Studiul de Fezabilitate va trebui să fie finalizat în maximum 18 luni”, a scris Pistol pe Facebook.
150 km din Transalpina, modernizați
Contractul, finanțat prin Programul Transport 2021-2027, prevede identificarea mai multor măsuri prin care, pe sectorul de drum național, cuprins între Bengești și Sebeș (148,41 km), să se poată circula în condiții mai mari de siguranță și de confort.
Potrivit contractului, în valoare estimată de 41,45 milioane de lei (fără TVA), Studiul de Fezabilitate va trebui să fie finalizat în maximum 18 luni.
Transalpina este cea mai înaltă șosea din România și una dintre cele mai frumoase, ce traversează munții Parâng de la sud la nord, pe teritoriul județelor Gorj, Vâlcea, Sibiu și Alba.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Actualitate
Economistul Radu Georgescu: „Politicienii nu au înțeles nimic din ultimele alegeri. În loc să reducă substanțial numărul de bugetari, preferă să crească taxele pentru toată populația”
Economistul Radu Georgescu: „Politicienii nu au înțeles nimic din ultimele alegeri. În loc să reducă substanțial numărul de bugetari, preferă să crească taxele pentru toată populația” Creșterea taxelor va spori nivelul de sărăcie și inflația din România, atrage atenția economistul Radu Georgescu. Citește și: Economistul Radu Georgescu: „Pentru că s-au inventat calculatorul și internetul, statul […]
CODUL RUTIER 2025. Cât riscă un șofer dacă încalcă prevederile legale rutiere privind staționarea neregulamentară
CODUL RUTIER 2025. Cât riscă un șofer dacă încalcă prevederile legale rutiere privind staționarea neregulamentară De la începutul acestui an, Codul Rutier din România a suferit o serie de modificări importante, menite să îmbunătățească siguranța rutieră și să reducă indisciplina în trafic. Printre cele mai semnificative schimbări se numără și majorarea valorii punctului de amendă […]
Prăbușirea galeriilor Salinei Praid nu este singura catastrofă de acest fel petrecută în România. Prăbușirea galeriilor miniere subterane din Ocna Mureş, în 2010, a înghițit un supermarket, au fost distruse trei clădiri şi mai multe străzi din zonă
Prăbușirea galeriilor Salinei Praid nu este singura catastrofă de acest fel petrecută în România. Prăbușirea galeriilor miniere subterane din Ocna Mureş, în 2010, a înghițit un supermarket, au fost distruse trei clădiri şi mai multe străzi din zonă Situația recentă de la Salina Praid readuce în atenția publicului o tragedie similară care a afectat profund […]