Ministrul Educației: Am mari emoţii referitor la Evaluarea Naţională şi Bacalaureat
Sorin Cîmpeanu a declarat joi seara că are emoţii în ce priveşte rezultatele examenelor de evaluare naţională şi bacalaureat din acest an, dar că rezultatele bune de la simulări îl fac să fie optimist.
„Am mari emoţii, dar îmi pun speranţe şi sunt optimist pe baza rezultatelor bune de la probele de simulare pentru capacitate şi bacalaureat. E punctul de care mă agăţ, au fost rezultate bune acolo, în doresc din suflet să fie rezultate bune şi la examenele propriu-zise de evaluare naţională şi bacalaureat”, a spus Cîmpeanu, la postul B1 TV.
Ministrul a afirmat că tematica de examen a fost adaptată la specificul acestui an şcolar, afectat de pandemia de COVID-19, dar fără a afecta gradul de dificultate al subiectelor.
Citește și: Toate MODELELE de SUBIECTE și teste de ANTRENAMENT pentru BACALAUREAT 2021. Calendarul BAC 2021 pentru elevii claselor a XII-a
Sorin Cîmpeanu a adăugat că rezultatele de la evaluarea naţională vor fi definitorii şi pentru analiza privind prima generaţie care a început ciclul primar cu clasa pregătitoare, afirmând că se ştie de pe acum că „„diferenţele sunt mari între ce s-a dorit şi ce am obţinut”, potrivit Agerpres.
Citește și: Modele de SUBIECTE, BAREME și TESTE de ANTRENAMENT, la română și matematică pentru EVALUARE NATIONALA 2021
„Am avut nu mai departe de astăzi discuţii cu cei implicaţi în aceste evaluări, în aşa fel încât, spre exemplu, la final de ciclu – elevii care vor susţine capacitatea începând cu data de 22 iunie sunt elevii care au intrat pentru prima oară în clasa pregătitoare, îşi încheie acest ciclu primar plus gimnazial cu clasa pregătitoare premergător inclusă în ciclul primar, vor susţine examenul de capacitate. Cred că se impune un bilanţ, cred că este un moment important al bilanţului, să vedem ce am realizat, profilul proiectat al absolventului de gimnaziu versus profilul realizat. Ştim de pe acum că diferenţele sunt mari între ce s-a dorit în urmă cu opt ani şi ce am obţinut acum. Sigur că rezultatul acestui bilanţ va fi afectat de caracterul anului şcolar (…), dar este nevoie de o analiză temeinică, nu numai la nivel global – a luat nota 6 la matematică; nu, trebuie să vedem la matematică, în funcţie de subiecte, care sunt acele competenţe care au fost achiziţionate deficitar, spre exemplu”, a explicat ministrul Educaţiei.
Sursa: digi24.ro
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
Elevii din 18 școli din România nu vor mai merge la școală vinerea: Programul-pilot al Ministerului Educației
Elevii din 18 școli din România nu vor mai merge la școală vinerea: Programul-pilot al Ministerului Educației Elevii din 18 școli din România vor merge fizic la cursuri doar patru zile pe săptămână, iar vinerea, orele se vor desfășura exclusiv online, în cadrul unui program-pilot lansat de Ministerul Educației. Elevii mai multor școli din București, […]
Programul Centrelor de Relații cu Utilizatorii DEER în ziua de sărbătoare legală – 1 Decembrie 2025. Cum pot fi semnalate eventuale întreruperi
Programul Centrelor de Relații cu Utilizatorii DEER în ziua de sărbătoare legală – 1 Decembrie 2025. Cum pot fi semnalate eventuale întreruperi Distribuție Energie Electrică Romania – DEER aduce la cunoștința utilizatorilor săi că în data de 1 Decembrie 2025, declarată zi de sărbătoare legală cu caracter nelucrător potrivit Legii nr. 52/2023, Centrele de Relații […]
Un nou caz după Moșteanu: Ministrul Culturii, acuzat că și-a trecut un „master” făcut la un ONG
Un nou caz după Moșteanu: Ministrul Culturii, acuzat că și-a trecut un „master” făcut la un ONG La doar o zi după scandalul diplomei false care l-a forțat pe Ionuț Moșteanu să demisioneze din funcție, în Guvernul condus de Ilie Bolojan apare un nou episod legat de falsificarea sau cosmetizarea CV-urilor. De această dată, în […]
