Rămâi conectat

Politică Administrație

Măsuri prompte pentru soluţionarea petiţiilor depuse la Primăria Cugir

Ziarul Unirea

Publicat

în

Dintr-un Raport cu privire la situația soluționării petițiilor depuse la Primăria Cugir în semestru II al anului trecut, rezultă că au fost înregistrate prin Biroul Registratură un număr total de 8.335 acte.

Dintre acestea , 5.659 au fost primite de la cetățeni, iar 2676 de la instituții și din oficiu. În ceea e privește problematica ce rezultă din cererile cetățenilor și de la adresele primite de la instituțiile statului sau din partea agenților economici, se constată că, 1.989 cereri privesc domeniul economic de activitate, 1.379 cereri-domeniul public, 845 -informațică- relații publice, 689 resurse umane și autoritatea tutelară, 589-urbanism și amenajarea teritoriului, 440 fond funciar și registrul agricol.

Au mai existat probleme ce s-au referit la Contencios (SAP), programe comunitare, protecţie civilă, asociaţii de proprietari, asistenţa socială, direcţia venituri, alte categorii. ,,De menţionat că, toate cererile cetăţenilor primite de la instituţii ale statului şi agenţi economici, primite spre soluţionare şi înregistrate la primărie au fost soluţionate în termenul legal de 30 de zile de la data înregistrării. În ceea ce priveşte intervalul de timp în care au fost soluţionate aceste cereri şi adrese se poate spune că, în ziua înregistrării au fost soluţionate 1.678, între 1 şi 5 zile-2477, între 6 şi 15 zile- 3541, între 16 şi 30 zile-639’’, se arata in raportul prezentat de secretarul primăriei, jurista- Otilia Băluţiu.

În ceea ce priveşte prevederile privind transparenţa decizională, (Legea 52/2003), acestea au fost respectate, făcându-se publice proiectele de acte normative de interes cetățenesc, la nivelul primăriei existând desemnată o persoană responsabilă pentru relația cu societatea civilă, care preia propunerile și inițiativele venite din partea cetățenilor. ,,Datele referitoare la aplicarea acestei legi arată că în perioada de referință au fost organizate 10 ședințe de consiliu, iar numărul participanților din afara instituției a fost de 12’’, a mai precizat secretarul instituţiei.

   (C.P.)


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Politică Administrație

Politică Administrație

Florin Roman, președinte al Comisiei de Administrație Publică a Camerei Deputatilor și vicelider al grupului PNL în Comisia de Muncă, în noul Parlament

Ziarul Unirea

Publicat

în

Florin Roman, președinte al Comisiei de Administrație Publică a Camerei Deputatilor și vicelider al grupului PNL în Comisia de Muncă, în noul Parlament Florin Roman va ocupa în perioada următoare funcția de președinte a Comisiei de Administrație Publică a Camerei Deputatilor și vicelider al grupului PNL în Comisia de Muncă. Citește și: Cum şi-au împărţit […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea