Marea Înfăţişare: Un mesh de 150 de metri pătraţi cu portretele a peste 1400 de albaiulieni, amplasat pe magazinul Unirea, prezintă logo-ul gigant al municipiului Alba Iulia
Municipiul Alba Iulia este promovat prin cea mai mare fotografie realizată vreodată pentru promovarea unui oraş din România. În luna iunie a.c., fotograful Romulus Oprişcan împreună cu Primăria Municipiului Alba Iulia a derulat campania “Alba Iulia mea”, o campanie de promovare a oraşului într-un mod cu totul inedit, un puzzle enorm, după chipul şi asemănarea albaiulienilor.
Iată că astăzi, cei peste 1400 de albaiulieni care s-au fotografiat şi sunt mândri de oraşul lor se pot vedea în imagini pe logo-ul gigant al municipiului Alba Iulia. Mesh-ul enorm, ce măsoară 150 de metri pătraţi, este făcut în forma Cetăţii Alba Carolina şi poate fi văzut pe magazinul Unirea din Centrul oraşului.
Logo-ul va fi folosit în campaniile viitoare de comunicare ale administraţiei publice locale.
Vezi aici cum arată poza ta pe logo-ul Municipiului Alba Iulia.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Ştirea zilei
4-6 aprilie 2025 | Campanie umanitară pentru familiile uitate din județul Alba: Cum poți deveni voluntar și ce produse poți dona
4-6 aprilie 2025 | Campanie umanitară pentru familiile uitate din județul Alba: Cum poți deveni voluntar și ce produse poți dona Albaiulianca Raluca Crișan, împreună cu Banca de Alimente organizează în weekend-ul 4-6 aprilie 2025, la magazinul Penny Ampoi și Kaufland Ampoi, o campanie umanitară pentru familiile uitate din județul Alba. Într-o lume care aleargă, […]