Marea Înfăţişare: Un mesh de 150 de metri pătraţi cu portretele a peste 1400 de albaiulieni, amplasat pe magazinul Unirea, prezintă logo-ul gigant al municipiului Alba Iulia

PRO ROMÂNIA - Alegeri parlamentare 2020

Municipiul Alba Iulia este promovat prin cea mai mare fotografie realizată vreodată pentru promovarea unui oraş din România. În luna iunie a.c., fotograful Romulus Oprişcan împreună cu Primăria Municipiului Alba Iulia a derulat campania “Alba Iulia mea”, o campanie de promovare a oraşului într-un mod cu totul inedit, un puzzle enorm, după chipul şi asemănarea albaiulienilor.

Iată că astăzi, cei peste 1400 de albaiulieni care s-au fotografiat şi sunt mândri de oraşul lor se pot vedea în imagini pe logo-ul gigant al municipiului Alba Iulia. Mesh-ul enorm, ce măsoară 150 de metri pătraţi,  este făcut în forma Cetăţii Alba Carolina şi poate fi văzut pe magazinul Unirea din Centrul oraşului.

USR - Alegeri parlamentare 2020

Logo-ul va fi folosit în campaniile viitoare de comunicare ale administraţiei publice locale.

Vezi aici cum arată poza ta pe logo-ul Municipiului Alba Iulia.

 

Alexandra MATEȘ

Email: ale_mates@yahoo.com
Tel: 0722.661.325

3 Comentarii

dolfi 23 octombrie 2012 at 13:26

ioi ce mândri or fi ăia 1400 de țăreni că le-o tras kipu pe magazinu sătesc! fain no! Parca si vad investitorii cum vin, ca mustele la căcat acuma!

marco polo 23 octombrie 2012 at 13:49

suntem singurul oras din lume care face turism pentru locuitorii lui in orasul lor. In rest….zero barat cu exceptia unor turisti rataciti si care dupa doua ore pleaca

laura 23 octombrie 2012 at 18:16

Interesant si mai constructiv ar fi intradevar ca acest mesh gigant sa fie desfasurat pe magazinul Unirea din Bucuresti! expus aici nu are nici un fel de impact in promovarea orasului.

Comentariile sunt oprite