Rămâi conectat
!-- Spot PNL - Parlamentare 2024 --> PNL - Alegeri Parlamentare 2024

Curier Județean

”Made in Aiud”, un concept lansat de primăria municipiului cu ocazia ediției din acest an a Festivalului Internațional de Folclor

Ziarul Unirea

Publicat

în

PSD - Alegeri Parlamentare 2024
USR - Alegeri Parlamentare 2024

Primăria Municipiului Aiud lansează, cu ocazia ediției a șasea a Festivalului Internațional de Folclor, conceptul ”Made in Aiud”.

Încurajarea micilor producători locali, prin stimularea sectoarelor cu potențial de dezvoltare, este o prioritate care face parte din strategia de dezvoltare a noii conduceri a municipiului Aiud.

La inițiativa conducerii Primăriei Municipiului Aiud, concomitent cu deschiderea ediției a VI-a a Festivalului International de Folclor Aiud, este lansat și conceptul “Made in Aiud” .

Prin intermediul acestui concept, Primăria Municipiului Aiud va pune la dispoziția producătorilor din Municipiul Aiud, care au răspuns invitației de a se alătura acestui concept, un stand, unde vor fi prezentate și comercializate produse “Made in Aiud”. Condițiile pentru ca aceste produse să fie prezente la stand sunt: produsele trebuie să fie fabricate în Aiud, să fie originale și/sau ediție limitată și să poarte logo-ul ”Made in Aiud”.

Acest concept promovează producătorii aiudeni de produse tradiționale sau alte tipuri de produse, dorindu-și recunoașterea Aiudului și a produselor sale în contextul internațional.

Cu prilejul organizării Festivalului Internațional de Folclor, Primăria Municipiului Aiud lansează imaginea sub care se va desfășura conceptul “Made in Aiud”: o imagine inspirată și ancorată în elementele istorice reprezentative – identificată prin schița turnului Bisericii Reformate Calvine – biserică ce se regăsește în mijlocul orașului Aiud și în jurul căreia se păstrează una din cele mai vechi cetăți urbane din Transilvania (sec. XIII-XVI), Cetatea Aiudului.

Amprenta de sub turn scoate în evidență autenticul și “latura personală” aplicată fiecărui produs ”Made in Aiud”, iar fonturile utilizate în logo, încadrate între liniile orizontale și scrisul “de mână”, este utilizat pentru a transmite un aer personal și pentru a da un plus de valoare produsului autentic.

Elementele de modernitate și în același timp elementele tradiționale și istorice se împletesc cu eleganță în conceptul lansat de Primăria Municipiului Aiud.

Sunteți invitați, dragii noștri, să veniți în sprijinul producătorilor locali, vizitând standul organizat cu ocazia Festivalului International de Folclor Aiud!

Birou Comunicare şi Relaţii Publice


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Curier Județean

Curier Județean

Șomajul în scădere, în Alba: Câte persoane fără loc de muncă erau la sfârșitul lunii august 2024, în județ

Cezar Lancrajan

Publicat

în

Șomajul în scădere, în Alba: Câte persoane fără loc de muncă erau la sfârșitul lunii august 2024, în județ Numărul şomerilor înregistraţi la sfârşitul lunii august 2024 în Regiunea Centru a fost de 31813 persoane, reprezentând 12,9% din numărul total al şomerilor înregistraţi la nivel national (246382 persoane), informează Institutul Național de Statistică, Direcția Regională […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea