Lista finală cu dascălii din Alba care au obținut gradații de merit în sesiunea 2016

IȘJ Alba a publicat, vineri, lista finală cu dascălii din județul Alba care au obținut gradații de merit în sesiunea 2016.

Lista finală poate fi consultată și pe portalul de știri ziarulunirea.ro printr-un click AICI.

ELIT

ISJ Alba03Gradatia de merit reprezinta 25% din salariul de baza si se acorda pe o perioada de 5 ani, incepand cu data de 1 septembrie 2016.

”Consiliul de administraţie al ISJ Alba a validat în şedinţa din 26.05.2016 rezultatele finale, după rezolvarea contestaţiilor, pe specialităţi, ale cadrelor didactice şi didactice auxiliare care şi-au depus dosare în vederea acordării gradaţiei de merit, în anul şcolar 2015-2016”, transmite IȘJ Alba.

Mihail David - 2020

Un număr de 213 dosare au fost depuse la IȘJ Alba, în perioada 21-30 martie, în vederea primirii gradației de merit. IȘJ Alba informează că din cele 213 dosare depuse, 174 sunt ale candidaților încadrați ca personal didactic, iar 39 ale încadrați ca personal didactic auxiliar.

Lista cuprinzând punctajele candidaților din Alba la concursul de acordare a gradațiilor de merit, sesiunea 2016, s-a afișat pe site-ul IȘJ Alba și la avizierul inspectoratului școlar, iar depunerea contestațiilor asupra punctajului a avut loc în perioada 19-20 mai. Solutionarea contestatiilor de catre comisia de contestatii a avut loc în perioada 23 – 25 mai.

GRAFICUL desfasurarii concursului pentru acordarea gradatiilor de merit – sesiunea 2016

  1. Detalierea punctajelor aferente criteriilor de catre comisia paritara de la nivelul inspectoratului scolar si stabilirea ponderii gradatiilor de merit pe categorii de personal si pe discipline de invatamant
    Perioada: 8 februarie – 19 februarie 2016
  2. Comunicarea fiselor de evaluare si a ponderii gradatiilor de merit pe categorii de personal si pe discipline de invatamant de catre inspectoratul scolar, in teritoriu
    Perioada: 22 – 26 februarie 2016
  3. Intocmirea si depunerea, de catre candidati, a dosarelor si obtinerea avizelor la nivelul unitatii de invatamant
    Perioada: 1 – 18 martie 2016
  4. Depunerea dosarelor care contin documentele justificativeprivind activitatea candidatului respectiv la secretariatul/registratura inspectoratului scolar
    Perioada: 21 – 30 martie 2016
  5. Analiza dosarelor de catre inspectorul scolarcare coordoneaza disciplina, cu consultarea consiliului consultativ si elaborarea raportului referitor la activitatea candidatului in specialitate
    Perioada: 1 – 22 aprilie 2016
  6. Verificarea dosarelor si acordarea punctajelor de catre comisia de evaluare a dosarelor depuse in vederea acordarii gradatiei de merit
    Perioada: 25 aprilie – 13 mai 2016
  7. Aprobarea listei cuprinzand punctajele acordate in urma evaluarii, de catre consiliul de administratie al inspectoratului scolar
    Perioada: 16 – 17 mai 2016
  8. Afisarea listei cuprinzand punctajele acordate in urma evaluarii la avizierul inspectoratului scolar
    Termen: 18 mai 2016

    9. Depunerea contestatiilorasupra punctajului acordat
    Perioada: 19 – 20 mai 2016
  9. Solutionarea contestatiilorde catre comisia de contestatii
    Perioada: 23 – 25 mai 2016
  10. Validarea rezultatelor finale ale concursului de catre consiliul de administratie al inspectoratului scolar si afisarea acestora la inspectoratele scolare
    Termen: 26 – 27 mai 2016
  11. Inaintarea la Ministerul Educatiei si Cercetarii Stiintifice a listelor cu personalul didactic din unitatile de invatamant, validat in vederea acordarii gradatiei de merit
    Perioada: 30 – 31 mai 2016
  12. Emiterea ordinului ministrului educatiei si Cercetarii Stiintifice
    Termen: 11 august 2016

 

Email: stiri@ziarulunirea.ro
Tel: 0258.811.419

Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea lor. Acceptă Mai mult...