Rămâi conectat

Economie

La finele lunii iunie, în Alba erau înregistraţi 77.193 salariaţi

Publicat

în

La nivelul judeţului, la sfârşitul lunii iunie erau înregistraţi 77.193 salariaţi, efectiv în creştere faţă de luna anterioară cu 511 persoane şi în scădere faţă de luna iunie 2010 cu 1.334 persoane. Potrivit datelor Direcţiei Regionale de Statistică Alba, în cele trei sectoare de activitate din judeţ situaţia se prezintă astfel: lîn agricultură, silvicultură şi piscicultură, în luna iunie 2011 munceau cu 51 de persoane mai puţin decât în iunie 2010; lîn industrie şi construcţii, efectivul salariaţilor era mai mic, în iunie 2011, cu 586 persoane, faţă de aceeaşi lună a anului trecut; lîn domeniul serviciilor, numărul salariaţilor a scăzut cu 697 persoane, în iunie 2011, comparativ cu luna iunie a anului trecut. „În luna iunie a acestui an, câştigul salarial mediu brut înregistrat în judeţ a fost de 1.709 lei, mai mare faţă de luna mai 2011 cu 40 lei (+2,4 la sută) şi cu 108 lei (+6,7 la sută) mai mult faţă de luna iunie 2010. Câştigul salarial mediu brut înregistrat pe ţară, în luna iunie 2011, a fost de 2.026 lei”, a precizat ec. Ioan Crişan, directorul executiv al Direcţiei Regionale de Statistică Alba. Faţă de câştigul salarial mediu realizat pe ţară, în judeţul Alba, în luna iunie 2011 s-a realizat un câştig salarial mediu brut mai mic cu 317 lei, ceea ce înseamnă 15,6 la sută. Câştigul salarial mediu net, în luna iunie 2011, a fost de 1.249 lei, mai mare cu 32 lei (+2,6 la sută) faţă de luna anterioară şi cu 76 lei (+6,5 la sută) faţă de aceeaşi lună din 2010. Câştiguri salariale sub media înregistrată pe judeţ au avut salariaţii din agricultură, vânătoare şi servicii anexe, silvicultură şi pescuit (1.091 lei) şi cei din industrie şi construcţii (1.215 lei), iar peste media pe judeţ salariaţii din servicii (1.321 lei). Câştigul salarial mediu net înregistrat pe ţară, în luna iunie 2011, a fost de 1.472 lei, cel din judeţ fiind cu 223 lei mai mic, adică cu 15,1 la sută. Câştigul salarial mediu net înregistrat în judeţ, în luna iunie 2011, poziţionează judeţul pe locul 15 în clasamentul judeţelor ordonate descrescător. (A.D.T.)

Publicitate

Economie

Anunț finalizare implementare proiect „Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor” – beneficiar AGRO-MONTANA S.R.L

Publicat

în

Comunicat de presă

AGRO-MONTANA S.R.L. anunta finalizarea proiectul cu titlul ” Grant capital de lucru” proiect  nr RUE 796 înscris în cadrul Măsurii ”Granturi pentru capital de lucru”, instituită prin OUG nr 130/2020.

Proiectul s-a derulat pe o perioada de maxim 12 luni, începând cu data semnării contractului de finanțare cu Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri/ AIMMAIPE , respectiv 23-03-2021

Obiectivul proiectului îl reprezintă sprijinirea AGRO-MONTANA S.R.L.

Proiectul are printre principalele rezultate, următoarele:

-menținerea activității pe o perioada de minim 6 luni,

-menținerea/suplimentarea numărului locurilor de munca față de data depunerii cererii, pe o perioadă de minimum 6 luni, la data acordării granturilor

Valoarea proiectului este de 748.719,18 lei (valoarea totala) din care: 651.060,15 lei grant si 97.659,03 lei cofinanțare.

Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operațional Competitivitate 2014-2020]

[Date de Contact]

Publicitate

AGRO-MONTANA S.R.L., cu sediul în jud. Alba, localitatea Vintu de Jos,  Str. Devei, nr. 2, ,

telefon 0788492720, înregistrată sub nr. J01/492/1994 la oficiul Registrului Comerţului,

CUI/CIF 5665552, reprezentată legal prin DARAMUS VLAD-SIMION

Citește mai mult

Economie

COMUNICAT DE PRESĂ – Lansarea proiectului „Dezvoltarea SC Eurobeton Industry SRL prin achizitia de echipamente tehnologice performante”

Publicat

în

Comunicat de presă

Electrica Furnizare Discount

Proiectul “Dezvoltarea SC Eurobeton Industry SRL  prin achizitia de echipamente tehnologice performante”, cod MySMIS 131774, finanțat prin Programul Operațional Regional 2014-2020  este implementat de către EUROBETON INDUSTRY SRL și are o valoare totală de 1074808.40 lei, din care 722560.26 lei reprezintă finanțare nerambursabilă. Programul Operațional Regional 2014-2020 este implementat la nivel național de către Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice în calitate de Autoritate de Management, iar la nivel regional de către ADR Centru, organism intermediar al programului ce monitorizează implementarea acestui proiect în Regiunea Centru.

Acest proiect este prevăzut a se derula în perioada 01.07.2021 – 28.02.2022.

Obiectivul general al proiectului este cresterea competitivitatii economice a SC EUROBETON INDUSTRY SRL prin largirea gamei de servicii (lucrari de betonare) si implementarea de tehnologii moderne, asigurandu-se astfel principiile unei dezvoltari durabile si reducerea decalajelor fata de productivitatea obtinuta la nivelul Uniunii Europene, conducand in mod direct la un nivel de viata ridicat pentru personalul angajat si indirect la imbunatatirea conditiilor de viata ale comunitatii.

Obiectivele specifice ale proiectului

O.S.1. Consolidarea pozitiei pe piata a firmei EUROBETON INDUSTRY SRL printr-o investitie in domeniul constructiilor: achizitia de echipamente cu grad inalt de inovatie si eficienta, creand astfel premisele realizarii unei activitati profitabile, de o inalta calitate, la standarde europene.

O.S.2. Crearea a 5 noi locuri de munca in scopul eficientizarii si dezvoltarii serviciilor prestate si mentinerea lor pe o perioada de cel putin 3 ani dupa finalizarea implementarii proiectului.

O.S.3 Extinderea activitatii societatii la nivel national (local si regional) prin dezvoltarea si promovarea activitatii. Fidelizarea clientilor prin calitatea, durabilitatea, flexibillitatea si pretul serviciilor oferite, precum si imbunatatirea permanenta a calitatii serviciilor prestate.

Citește mai mult

Economie

TRANSAVIA, prima companie cu capital 100% românesc care se alătură inițiativei Europene pentru practici responsabile în sectorul alimentar

Publicat

în

București, 20 iulie 2021. TRANSAVIA este prima companie din România care devine co-semnatară a Codului de Conduită al UE cu privire la Practicile Responsabile Comerciale şi de Marketing în Sectorul Alimentar, reasumându-și astfel angajamentul ferm de a contribui substanțial la o viață sănătoasă, durabilă și echilibrată pentru toți consumatorii.

Această inițiativă voluntară este o nouă dovadă a transparenței acțiunilor durabile întreprinse de TRANSAVIA de la bob la furculiță, bazate pe cele mai bune practici și pe cele mai stricte protocoale în întreg lanțul de producție și distribuție.

Electrica Furnizare Discount

„Semnând acest Cod de Conduită al UE, alături de mari companii internaționale, contribuim la o industrie alimentară sustenabilă și marcăm astfel cu mândrie cei 30 de ani de la înființare, în care ne-am străduit mereu să facem lucrurile exact așa cum trebuie, în toate ariile in care activăm. Angajamentul asumat înseamnă să continuăm să contribuim la calitatea vieții consumatorilor și comunităților și să diminuăm cât de mult posibil impactul asupra mediului prin valorificarea, reciclarea deșeurilor și utilizarea rațională a resurselor naturale precum apa, solul, gazele naturale etc., astfel încât generațiile viitoare să beneficieze de ele în mod corespunzător.

Ne străduim astfel să fim cei mai buni în tot ceea ce facem, respectând întotdeauna cele mai înalte standarde și ținându-ne promisiunile față de consumatori, zi de zi, indiferent dacă vorbim de calitatea produselor, de protocoalele cele mai stricte de siguranță alimentară, de tratarea responsabilă a animalelor, de protejarea mediului sau de marketingul responsabil și onest. Sperăm ca exemplul nostru să fie urmat și de alte companii din România care să ne urmeze și să semneze Codul, asumându-și astfel o contribuție responsabilă la dezvoltarea sustenabilă a industriei alimentare”, afirmă domnul Dr. Ing. Ioan Popa, Președinte și Fondator TRANSAVIA.

Prin semnarea Codului de Conduită UE pentru o industrie alimentară sustenabilă, TRANSAVIA, liderul sectorului avicol din România, își consolidează angajamentele luate față de mai multe obiective ambițioase, incluse în raportul de sustenabilitate, o altă inițiativă de pionierat realizată în calitate de companie cu capital 100% românesc din industria alimentară din țara noastră:

-Implementarea sistemului de management de mediu conform cerințelor SR EN ISO 14001:2015
-Identificarea de soluții alternative, acolo unde acestea se pretează și reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră
-Menținerea gradului de conformare cu cerințele legale în domeniul protecției mediului
-Îmbunătățirea managementului deșeurilor
-Îmbunătățirea managementului apelor uzate
-Reducerea consumurilor de energie prin înlocuirea corpurilor de iluminat exterior de la 250 W și 150W la 90 W și înlocuirea iluminatului existent cu corpuri LED de 9 W
-Procurare de materii prime din zone certificate ca producții sustenabile, fără impact negativ asupra mediului înconjurător
-Menținerea gradului de retenție a personalului
-Utilizarea ambalajelor inovative
-Modernizare și retehnologizare continuă pentru producții sustenabile
-Crearea unui centru de practică și susținerea activităților profesionale pentru tinerii mecanici, ingineri și electricieni
-Extinderea flotei pentru transportul angajaților
-Extinderea flotei pentru transportul mărfurilor și al produselor cât și planificarea curselor într-un mod economic și eficient

Aflați mai multe detalii despre angajamentele noastre.

TRANSAVIA, una dintre cele mai reputate afaceri de familie și liderul pieței de carne de pasăre din România, își concentrează toate acțiunile și eforturile pentru a crește în mod sănătos, sustenabil afacerea, având o strategie de afaceri bazată pe o puternică componentă orientată către susținerea comunităților locale, către responsabilitatea socială și grija față de mediu, către responsabilitatea față de angajați și producția responsabilă și durabilă.

Aprecierea consumatorilor arătată prin încrederea calitatea produselor TRANSAVIA, 100% naturale, gustoase și care exced standardele de siguranță alimentară și calitate impuse de lege, este dublată de recunoașterile primite prin premiile acordate de prestigioase organizații locale și internaționale și prin deținerea numeroaselor certificări care demonstrează angajamentul pentru sustenabilitate: Global GAP – Integrated Farm Assurance, BRC 8 A+, FSSC 22000, ISO 22000, McDonald’s SQMS, SWA, SMETA, RTRS – Responsability SOY, Furnizor Oficial al Casei Regale a României.

Citește mai mult

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Știrea Ta

Politică Administrație

Sport

Monden

Opinii Comentarii

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2021 Ziarul Unirea