Învaţă să-ţi creşti afacerea cu Online Business School
În ziua de azi informaţia este printre cele mai valoroase bunuri al unei companii, de aceea, de cele mai multe ori, costă. Cu toate acestea, orice manager de IMM din România sau antreprenor la început de drum are acces gratuit la zeci de cursuri de business disponibile pe platforma de e-learning Online Business School. De asemenea, cursanţii cu cele mai bune rezultate în august şi septembrie au participat în luna octombrie la o vizită de lucru pentru un schimb de experienţă cu reprezentanţi ai mediului de afaceri din Grecia. O vizită similară va avea loc şi în 2013.
Până atunci, cei care absolvesc cel puţin un curs până la sfârşitul lunii februarie 2013 pot câştiga una dintre cele 3 tablete Samsung Galaxy Tab 2, oferite prin tragere la sorţi la sfârşitul fiecărei luni. Orice persoană care devine cursant Online Business School şi promovează cel puţin unul dintre cursurile din catalogul virtual, are şanse la premii.
La începutul anului viitor alţi cursanţi Online Business School vor beneficia de o experienţă similară, în funcţie de rezultatele obţinute la cursurile din cadrul platformei.
În cadrul schimbului de experienţă din Grecia, în timpul întâlnirilor şi sesiunilor de training, cursanţii au primit recomandări despre cum pot întoarce o criză în favoarea lor, transformând-o într-o oportunitate, cum să se pregătească pentru traversarea unor perioade dificile din punct de vedere economic şi cum să îmbunătăţească performanţele afacerilor lor. Printre lecţiile învăţate de cursanţii Online Business School în Grecia, a fost atenţia care trebuie acordată clienţilor şi nevoilor acestora, care poate influenţa soarta unei afaceri.
Câteva recomandări pentru cursanţii Online Business School, în urma vizitei din Grecia:
l un antreprenor trebuie să înceapă să gândească diferit faţă de felul în care a făcut-o până la începerea crizei economice, să se diferenţieze de competitori, surprinzând întreaga piaţă prin aplicarea de măsuri neaşteptate;
l păstrarea angajaţilor şi motivarea lor sunt modalităţi cheie prin care perioadele dificile se pot transforma în oportunităţi;
l criza economică este o bună oportunitate pentru a scădea costurile, a renegocia cu furnizorii, dar şi pentru a întări relaţiile cu clienţi;
l pentru a câştiga un client, trebuie să-i creezi acestuia o experienţă memorabilă. Conform studiilor, fiecare persoană trăieşte o experienţă la fiecare 3 secunde, dar foarte puţine dintre acestea sunt memorabile. Astfel, experienţele memorabile cu un produs sau serviciu influenţează comportamentul viitor al clientului şi creează loialitatea faţă de un anumit brand;
l activitatea de social media poate asigura reputaţia unei companii şi crea relaţii puternice cu clienţii – peste 80% dintre locuitorii zonei mediteraneene nu au încredere în reclame, iar 96% dintre aceştia mizează pe recomandarea prietenilor când au de ales un serviciu sau un produs (conform unui studiu recent efectuat de Google);
l evoluţia unei companii poate fi determinată şi de gradul de flexibilitate pe care aceasta îl are în relaţia atât cu furnizorii săi, cât şi cu nevoile clienţilor;
l deschiderea către schimbare (şi rapida ei implementare) şi către compromis este bună atât timp cât se petrece în limite atent stabilite şi poate reprezenta un important element de diferenţiere faţă de competitori;
l pentru a se putea diferenţia de competitori, o companie trebuie să-şi definească în mod corect clienţii şi să-şi cunoască bine competitorii, şi, în acelaşi timp să-şi ştie punctele forte şi pe cele slabe;
l concentrarea pe punctele forte ale afacerii generează rezultate mai bune decât activităţile de îmbunătăţire a punctelor slabe, cu eforturi mult mai puţine.
Pe www.bizschool.ro sunt disponibile cursuri de leadership, vânzări, marketing, management, dar şi de operare PC şi cursuri de limbi străine, inclusiv studii de caz realistice, care pot fi parcurse în ritmul fiecărui cursant de oriunde există o conexiune la internet.
Programul Online Business School (www.bizschool.ro) este parte a proiectului Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici şi mijlocii prin antreprenoriat durabil (ICIMM) iniţiat de Romtelecom (prin divizia dedicată segmentului business – Romtelecom Business Solutions), Blue Point IT Solutions şi OTE Academy.
Pentru mai multe detalii despre proiect, vizitaţi www.bizschool.ro.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
„Ordonanța trenuleț”, efecte dezastruoase în 2025: Categoria de salariați care pierde bani și nu mai beneficiază de facilități fiscale
„Ordonanța trenuleț”, efecte dezastruoase în 2025: Categoria de salariați care pierde bani și nu mai beneficiază de facilități fiscale Faimoasa „ordonanță trenuleț”, adoptată de Guvern, continuă să aibă efecte serioase asupra mai multor sectoare din economia României. Spre exemplu, odată cu intrarea în vigoare a OUG, constructorii nu mai beneficiază de facilități fiscale, ceea ce […]
Secțiune Articole Similare
-
Opinii - Comentariiacum 5 zile
MESAJE DE ANUL NOU 2025. Idei de SMS-uri, urări şi felicitări pe care le puteţi trimite celor dragi de Revelion
-
Opinii - Comentariiacum o zi
VIDEO: Minune de Bobotează. În fiecare an, apele râului Iordan, în care a fost botezat Iisus Hristos, își schimbă cursul
-
Opinii - Comentariiacum 13 ore
MESAJE de SFANTUL IOAN 2025. Urări, sms-uri şi felicitări de „La mulţi ani” pentru cei care își sărbătoresc onomastica de Sfântul Ioan Botezătorul
-
Opinii - Comentariiacum 12 ore
Nume care se sărbătoresc de Sfântul Ioan Botezătorul în 7 ianuarie 2025. Aproape două milioane de români își serbează onomastica
-
Ştirea zileiacum 4 zile
Vine popa cu botezul! Câștig spiritual sau cheltuială materială?
-
Opinii - Comentariiacum o zi
5 ianuarie, Ajunul Bobotezei, zi de post negru: Tradiţii şi obiceiuri în ziua în care se alungă spiritele rele