Grupul francez Solina a schimbat numele companiei din Alba, Supremia Grup, pe care a achiziționat-o anul trecut
Grupul francez Solina, care a cumpărat anul trecut afacerea cu ingrediente pentru industria alimentară Supremia Grup de la antreprenorul Levente Bara, a schimbat numele companiei.
Astfel, fosta Supremia Grup a devenit Solina România, arată datele de la Ministerul de Finanţe.
Schimbarea numelui companiei vine după ce la jumătatea anului trecut Solina a anunţat că procesul de achiziţie al producătorului din Alba a fost finalizat şi echipele celor două businessuri lucrează împreună.
De asemenea, grupul francez a făcut o infuzie de capital de 15,8 milioane de lei (3,4 mil. euro) companiei din România, scrie Zf.ro.
Solina Group este un lider European pe piața ingredientelor alimentare. Cu 14 facilități de producție, centre multiple de R&D (cercetare/dezvoltare) și birouri regionale de vânzări. Serviciile Solina oferă soluții personalizate pentru industria alimentară în ceea ce privește funcţionalitatea, gustul, aspectul produselor alimentare şi soluții nutriţionale. Solina este de asemenea un furnizor important pentru măcelării şi în piața de servicii alimentare. Cu sediul în Franţa, compania are în jur de 1200 de angajați, prezenţă directă în 17 ţări și deserveşte clienţi în mai mult de 75 de ţări. Acţionar majoritar a grupului Solina este Ardian, fond de investiţii privat.
Supremia Grup este lider pe piaţa de ingrediente alimentare românești din 2010 cu peste 2.500 de clienți activi pe pieţele interne şi externe.
Supremia oferă soluții complete pentru industria alimentară: mixuri de ingrediente alimentare, condimente naturale de cea mai bună calitate, importate din toate colțurile lumii, ingrediente auxiliare, membrane naturale și artificiale, însoțite de servicii de consultanță de specialitate și un laborator modern, acreditat RENAR.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Economie
Comunicat lansare proiect – Creșterea competitivității URBAN CONSTRUCT TRANSILVANIA S.R.L. prin utilizarea eficientă a resurselor (20.07.2025)
Comunicat lansare proiect – Creșterea competitivității URBAN CONSTRUCT TRANSILVANIA S.R.L. prin utilizarea eficientă a resurselor (20.07.2025) Scopul proiectului: Premisa îndeplinirii acestui scop o reprezintă inovarea și diversificarea serviciilor prin utilizarea noilor tehnologii și majorarea capacității, astfel fiind necesară realizarea unei investiții în vederea achiziționării de mijloace fixe moderne, de ultimă generație, specifice domeniului de activitate vizat. Beneficiar: URBAN […]
Comunicat lansare proiect – Creșterea competitivității URBAN CONSTRUCT TRANSILVANIA S.R.L. prin utilizarea eficientă a resurselor (19.07.2025)
Comunicat lansare proiect – Creșterea competitivității URBAN CONSTRUCT TRANSILVANIA S.R.L. prin utilizarea eficientă a resurselor (19.07.2025) Scopul proiectului: Premisa îndeplinirii acestui scop o reprezintă inovarea și diversificarea serviciilor prin utilizarea noilor tehnologii și majorarea capacității, astfel fiind necesară realizarea unei investiții în vederea achiziționării de mijloace fixe moderne, de ultimă generație, specifice domeniului de activitate vizat. Beneficiar: URBAN […]
Zarina CRM: Firma de IT din Iași investește 35.000€ într-un soft CRM care aduce control total și eficiență în afaceri
Zarina CRM: Firma de IT din Iași investește 35.000€ într-un soft CRM care aduce control total și eficiență în afaceri Interviu cu Ciobanu Dan-Ionuț, antreprenorul din spatele unui CRM românesc ce oferă control deplin prin instalare locală Într-un mediu de afaceri extreme de competitiv dominat de soluții software cu abonamente lunare și dependență de servere […]