Gradații de merit, sesiunea 2016: Peste 210 dosare, depuse la IȘJ Alba

Un număr de 213 dosare au fost depuse la IȘJ Alba, în perioada 21-30 martie, în vederea primirii gradației de merit. IȘJ Alba informează că din cele 213 dosare depuse, 174 sunt ale candidaților încadrați ca personal didactic, iar 39 ale încadrați ca personal didactic auxiliar.

ISJ Alba06Perioada de depunere a dosarelor a fost 21-30 martie, următoarea etapă fiind analizarea dosarelor de către inspectorul școlar care coordonează disciplina cu consultarea consiliului consultativ și elaborarea raportului referitor la activitatea candidatului în specialitate.

ELIT

Gradatia de merit reprezinta 25% din salariul de baza si se acorda pe o perioada de 5 ani, incepand cu data de 1 septembrie 2016.

Citește și Criteriile pentru acordarea gradației de merit în sesiunea 2016, publicate de Ministerul Educației

Mihail David - 2020

GRAFICUL desfasurarii concursului pentru acordarea gradatiilor de merit – sesiunea 2016

1. Detalierea punctajelor aferente criteriilor de catre comisia paritara de la nivelul inspectoratului scolar si stabilirea ponderii gradatiilor de merit pe categorii de personal si pe discipline de invatamant
Perioada: 8 februarie – 19 februarie 2016

2. Comunicarea fiselor de evaluare si a ponderii gradatiilor de merit pe categorii de personal si pe discipline de invatamant de catre inspectoratul scolar, in teritoriu
Perioada: 22 – 26 februarie 2016

3. Intocmirea si depunerea, de catre candidati, a dosarelor si obtinerea avizelor la nivelul unitatii de invatamant
Perioada: 1 – 18 martie 2016

4. Depunerea dosarelor care contin documentele justificative privind activitatea candidatului respectiv la secretariatul/registratura inspectoratului scolar
Perioada: 21 – 30 martie 2016

5. Analiza dosarelor de catre inspectorul scolar care coordoneaza disciplina, cu consultarea consiliului consultativ si elaborarea raportului referitor la activitatea candidatului in specialitate
Perioada: 1 – 22 aprilie 2016

6. Verificarea dosarelor si acordarea punctajelor de catre comisia de evaluare a dosarelor depuse in vederea acordarii gradatiei de merit
Perioada: 25 aprilie – 13 mai 2016

7. Aprobarea listei cuprinzand punctajele acordate in urma evaluarii, de catre consiliul de administratie al inspectoratului scolar
Perioada: 16 – 17 mai 2016

8. Afisarea listei cuprinzand punctajele acordate in urma evaluarii la avizierul inspectoratului scolar
Termen: 18 mai 2016

9. Depunerea contestatiilor asupra punctajului acordat
Perioada: 19 – 20 mai 2016

10. Solutionarea contestatiilor de catre comisia de contestatii
Perioada: 23 – 25 mai 2016

11. Validarea rezultatelor finale ale concursului de catre consiliul de administratie al inspectoratului scolar si afisarea acestora la inspectoratele scolare
Termen: 26 – 27 mai 2016

12. Inaintarea la Ministerul Educatiei si Cercetarii Stiintifice a listelor cu personalul didactic din unitatile de invatamant, validat in vederea acordarii gradatiei de merit
Perioada: 30 – 31 mai 2016

13. Emiterea ordinului ministrului educatiei si Cercetarii Stiintifice
Termen: 11 august 2016

(D.S.)

Email: stiri@ziarulunirea.ro
Tel: 0258.811.419

Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea lor. Acceptă Mai mult...