FOTO UPDATE: Accident în lanț pe Autostrada Orăștie –Sibiu, zona Cunța. Peste 40 de auto implicate, o victimă încarcerată

Un accident rutier în lanț, cum nu s-a mai văzut pe la noi, s-a petrecut duminică dimineață, în jurul orelor 9.20, în zona Cunța, pe proaspătul inaugurat lot II  al Autostrăzii Orăștie –Sibiu.

Potrivit IPJ Alba, din cauza poleiului format pe carosabil peste 40 de autovehicule care circulau pe sensul Sebeș – Sibiu au intrat în coliziune. O victimă a rămas încarcerată între fiarele contorsionate ale unei mașini. Un echipaj de descarcerare SMURD intervine pentru salvarea rănitului.

ELIT

La fața locului se află numeroase echipaje  SMURD, poliție și ambulanță.

Traficul rutier este întrerupt pe A1, pe sensul Sebeş – Cunţa. Conform primelor informaţii primite, o persoana  rănită a fost transportată la Spitalul Județean de Urgență Alba.

De asemenea, pentru judeţul Alba este valabilă până la ora 16:30 o atenţionare meteorologică, emisă de Administraţia Naţională de Meteorologie, referitoare la ceaţă şi depunere de chiciură.

Poliţia rutieră a deviat circulaţia prin municipiul Sebeş, pe DN1 şi DN7 (pe vechea rută).

UPDATE ora 12.40: Pasagerul rănit grav, din autoturismul avariat, a fost descarcerat și transportat la spitalul din Alba Iulia pentru îngrijiri. Alte trei victime, rănite ușor, au fost duse la spitalul din Sebeș.

Traficul rutier este în continuare închis. Polițiștii și firmele de tractare lucrează de zor la soluționarea documentelor pentru mașinile avariate.

UPDATE ora 15.15: IPJ Alba anunță că traficul rutier pe Autostrda A1 Deva – Sibiu a fost reluat, după aproximativ 5 ore. Fiți în continuare atenți la starea carosabilului și la condițiile meteorologice.

UPDATE centrul Infotrafic Amendă de 8.000 de lei pentru administratorul drumului:

„Centrul INFOTRAFIC din Inspectoratul General al Poliţiei Române informează că începând cu ora 14:55, în judeţul Alba, traficul rutier a fost reluat pe A1, pe sensul Sebeş – Cunţa. Circulaţia a fost întreruptă aproximativ şase ore din cauza unor tamponări în care au fost avariate, în total, 31 de autovehicule. Patru persoane au fost rănite, dintre care una grav. Cauzele accidentelor au fost neadaptarea vitezei în condiţii de carosabil alunecos şi nepăstrarea unei distanţe corespunzătoare în mers, între autovehicule.   Imediat după producerea evenimentului, în vederea limitării efectelor acestuia, toate echipajele de poliţie rutieră disponibile au fost redirecţionate pentru a devia circulaţia prin municipiul Sebeş (pe DN1 şi DN7 – pe vechea rută), pentru a efectua cercetări, măsurători şi pentru a întocmi documentaţia specifică. După închiderea circulaţiei pe sensul de mers, autovehiculele care au încheiat coloana formată şi care nu au suferit avarii au fost însoţite de echipaje de poliţie spre Sebeş.   Pentru intervenţia tardivă cu utilaje de împrăştiere a materialului antiderapant, s-a luat măsura sancţionării contravenţionale a administratorului drumului cu 100 de puncte-amendă (8.000 de lei). Pentru că o mare parte dintre autoturismele implicate în eveniment erau înmatriculate în străinătate, o altă cauză a tamponărilor ar putea fi oboseala la volan. În aceste zile, mulţi români stabiliţi în străinătate vin în ţară pentru a petrece sărbătorile de iarnă şi este de aşteptat ca traficul rutier să se intensifice în special pe drumurile dinspre Nădlac şi Borş. Conducătorii auto care circulă pe distanţe lungi obişnuiesc să se odihnească pe parcursul călătoriei în parcări amenajate, însă în sezonul rece acest lucru este dificil, de aceea majoritatea încearcă să parcurgă distanţe cât mai mari într-un timp cât mai scurt.”

UPDATE bilanț accident: Potrivit IPJ Alba, în urma tamponărilor au fost avariate 31 de autovehicule, iar patru persoane au fost rănite. Este vorba despre un tânăr în vârstă de 23 de ani din Sighişoara, o femeie în vârstă de 33 de ani din Mediaş, o tânără de 22 de ani din Galaţi şi o femeie de 35 de ani de cetăţenie română, dar stabilită în Germania. Acestea au suferit în special fracturi şi niciuna nu se află în stare gravă astfel încât să necesite internarea în spital.

[Gallery not found]

 

 Cine este responsabil de întreținerea loturilor I și II ale A 1?!?

Pe tronsonul I al autostrăzii A1, mașinile constructorului Strabag aruncă cu materiale antiderapante pentru combaterea chiciurei depuse pe carosabil. Probabil si masinile Straco fac acelasii lucru.

Joi, 19 decembrie, la conferința de presă de dinaintea inaugurării loturilor II și III ale Autostrăzii Orăștie – Sibiu, ziarul “Unirea” a fost singurul care l-a întrebat pe Narccis Neagu, directorul CNADNR, ce se întâmplă dacă la noapte va ninge pe carosabil, sau va îngheța. Iată răspunsul:

“Da! Există întreținerea preluată de DDRP (Direcția de Drumuri și Poduri) Timișoara!”

Mulțumim cititorilor cu spirit civic care ne-au trimis fotografii!

sursa foto 1,2,3 si 4: credit Alex Pârva

Bogdan PRESECAN

Email:bogdanpresecan@yahoo.com
Tel: 0734.771.136

Te-ar putea interesa și:

OFICIAL| 3.697 cazuri noi de coronavirus în România. Bilanțul total ajunge la 676.968 de îmbolnăviri

Marți, 12 ianuarie 2021, Grupul de Comunicare Strategică a dat publicității noul bilanț al pandemiei de COVID-19 în România. Până… Citește mai mult pe ziarulunirea.ro

Alba Iulia REVINE la SCENARIUL ROȘU. Incidența de infectare a ajuns la 3 cazuri/1000 de locuitori

Deși carantinarea Municipiului Alba Iulia a „dat roade” în ceea ce privește scăderea numărului de persoane infectate, orașul nostru a… Citește mai mult pe ziarulunirea.ro

VIDEO| PERCHEZIȚII în Alba și alte județe din țară într-un dosar cu acuzaţii de fals de monedă: Cum opera gruparea infracţională

Ofițerii BCCO Piteşti au efectuat marţi, 12 ianuarie, mai multe percheziţii domiciliare, în judeţele Alba, Sibiu, Arad şi Bacău, într-un… Citește mai mult pe ziarulunirea.ro

DOCUMENT| Orașul Abrud SCAPĂ de restricții. Incidența de infectare a scăzut sub 1,5/1000 de locuitori

Datorită scăderii incidenței cazurilor de coronavirus sub 1.5 la mie, orașul Abrud scapă de restricțiile impuse prevenirii răspândirii noului coronavirus,… Citește mai mult pe ziarulunirea.ro

OFICIAL: Starea de alertă, PRELUNGITĂ cu încă 30 de zile: Măsurile și restricțiile care vor trebui respectate

Prelungirea cu 30 de zile a stării de alertă, începând de miercuri, 13 ianuarie a fost aprobată de către Guvernul… Citește mai mult pe ziarulunirea.ro

70 Comentarii

Makedon0007 22 decembrie 2013 at 10:05

Romanasii nu sint obisnuiti cu autostrazile….

Carcotasul 22 decembrie 2013 at 10:08

CNADR NU A DAT CU NIMIC PENTRU POLEI. ATENTIE POLITIA!

porcusor 22 decembrie 2013 at 12:15

intrebare – pentru autostrada inaugurata a fost contractata firma de desapezire??? sau e aceeasi frma care se ocupa si de drumul nationala sebes sibiu????

niste incompetenti.

si autostrada e ca cfr-ul de mportanta. deasta e nevoie de echipaj care sa inspecteze autostrada din 30 in 30 de minute.

si daca e polei sau e ceva pe autostrada trebuie semnalizat corespunzator sau inchisa autostrada pana ce intervin masinile

cine plateste pentru daunele provocate de polei???

eu propun ca si soferii pe langa ca au masinile avariate sa plateasca amenda pentru neadaptarea vitezei la conditile de trafic.

hai ca se poate.

o autostrada trebuie sa aibe panouri de semnalizare unde se poate scrie din timp – limita de vteza, atentie polei, etc.

vai de noi.

de ce nu a sunat nimeni la 112 sa spuna ca e pollei si sa intervina in cel mai rau caz politia sa atentioneze soferii???

Doru 22 decembrie 2013 at 10:12

Se putea preciza ca fotografia e de arhiva.

Doru 22 decembrie 2013 at 10:12

Scuze, am vazut ca ati precizat, dar nu am observat eu.

green 22 decembrie 2013 at 10:27

nu e vorba ca nu sunt romanii invatati cu autostrazile, pe autostrada NU are voie sa se formeze polei. acum ca avem segmente de autostrada trebuie sa invatam sa le intretinem corect, mai ales sa le deszapezim. daca nici cu nisip si sare nu suntem in stare sa deszapezim ce sa mai zicem de solutiile ecologice???

Cristina 22 decembrie 2013 at 12:30

Green,asta de unde o mai stii ca pe autostrada nu are voie sa se formeze polei?? La ce scoala de soferi ai invatat-o sau dupa care lege a fizicii te bazezi??? Comentati numai ca sa nu taceti…Azi maine spuneti ca pe autostrada n-are voie sa ninga…deci DDRP trebuie sa puna un acoperis peste autostrada si incalzire subterana…pt toti prostii..sorry

ghiata 22 decembrie 2013 at 10:35

Pe pasarela din alba ati vazut vreo masina de la primarie sa arunce .. Ceva?
Inconstienti is si la noi, nu numai la cnadr.

green 22 decembrie 2013 at 10:41

da, pe cei de la deszapezire i-a luat poleiul pe nepregatite (ca degeaba era cod galben). ca de obicei. dupa accident arunca material in disperare. ar trebui arsi la contract. amenzi peste amenzi pana invata sa-si faca treaba. sau pana se lasa de meserie.

Marius 22 decembrie 2013 at 10:59

Florin Roman e de vine :)))))))) agariciul ala mic

apoliticul 22 decembrie 2013 at 11:17

Din pacate vizibilitatea era redusa din cauza cetii si soferii de dumineca (capsunarii) nu cunosc regullile elementare de circulatie.Azi dimineata in jur de ora 4 doi berbeci cu numere de spania mergeau in mansalier pe autostrada in zona Vintisoara.Doar printr-o minune nu sa intimplat nimic.La aceeasi ora pe DN de la Sebes la Sibot am intilnit doua automobile stationate pe zona carosabila cu avariile puse.Nici macar nu incercasera sa traga masinile cit mai posibil pe partea dreapta.
Nu zic ca nu a fost si din cauza poleiului dar din pacate soferii de pe la noi sint kamikaze.

Carcotasul 22 decembrie 2013 at 12:23

Piticul Atomic, care se semneaza aici cu @apoliticul, are un dinte impotriva romanilor din Spania, care fiind in afara sferei de manipulare a tugulanului roman, il cam i-a la misto! Ironia ii arma cea mai eficienta impotriva prostilor, care nu o stapanesc(normal ca nu ii ajuta capul), si nu o pot contracara! Vreau sa ii spun ca in Spania Politia de trafic(guardia civil), pe langa ca face denuntii si in cazurile administrative pune amenzi, pune si umarul si ajuta soferul sa scoata masina de pe carosabil! Cred ca in Romania „militianu”, nici prin gand nu ii trece sa transpire un pic!

anonin 22 decembrie 2013 at 11:29

Pai din pacate problema e ca vin toti prosti de prin spania si de prin italia care habar nu au sa conduca… si vin cu masini puternice ca sa ne demonstreze cat de uaor e sa te fac praf

horatiu 22 decembrie 2013 at 14:58

Ce bine pentru tara ca au plecat toti prosti in Spania si Italia si ca cei destepti au ramas in tara.

cora 22 decembrie 2013 at 17:06

nu cred ca in spania si italia sunt toti prosti
acolo au condus pe autostrazi,gloriete,etc
in romania nu se respecta regulile de circulatie si in general totul!

Carcotasul 22 decembrie 2013 at 11:44

Pacat ca te-ai semnat anonim, ca vrem si noi cine ii handicapatul mental ala, care crapa de ciuda ca alti au si el nu poate avea! Aia din Spania s-au dus sa lucreze la stapan, si lucreaza dur, de de aceia au, pe cand tu ai ramas in Romania, sa da-i in cap lucrului, ai transpiratia foarte scumpa si nu vrei sa o risipesti, mai bine stai si-i denigrezi pe cei ce au!

cora 22 decembrie 2013 at 17:10

romanul care n/a plecat din tara,nici macar nu stie sa scrie
corect romaneste……..anonim…………anonimule!
da,in spania nu ploua cu bani,treb sa muncesti si sa ai unde pt. a castiga ceva.

Carla 22 decembrie 2013 at 11:49

Hai k iarna nu-i k vara…..noroc k vara nu ne ia prin surprindere!!!

popa 22 decembrie 2013 at 12:13

Suntem inca in epoca de piatra. Inauguram autostrazi fara a le intretine , fara telefoane SOS, fara spatiile de servicii, fara benzinarii in functiune. Nu mai zic ca trebuiau inaugurate loturile in Aprilie.
Dar in schimb inauguram loturile incepute de altii si ne batem cu pumnii in piept.( govern de 2 lei)

mannixg 23 decembrie 2013 at 15:00

La o natie de kakao, toate sunt „maronii”! Si cam totul este gresit in tara asta. Iar cei plecati, poate vor intoarce definitiv spatele(pt. binele lor si a copiilor lor) Moroniei-Romania cea maro.

Titosul 22 decembrie 2013 at 12:16

In romania daca vrei sa scapi de figuranti cu permis le faci autostrazi…aia care vin din spania sau di italia fac mii de km pe autostrazi nu mai vb.prostii.Mai sunt si cazuri isolate de nepriceputi la condus dar majoritatea stiu ce inseamna autostrada.De distanta de siguranta a auzit careva!?

Cristina 22 decembrie 2013 at 12:21

Indiferent cu ce masini si din ce tara vin,carnetul l-au obtinut multi dintre ei pe bani in Romania…si se fac praf in Spania ca si in Italia,Germania…etc.Nu mai dati vina DDRP…pt ca nu pot sa stea pe fiecare kilometru de autostrada sa vada unde a inghetat si unde nu.E de datoria soferiilor sa circule prudent incepand cu luna noiembrie cand sunt si rotiile de iarna obligatorii.Cert este ca sunt foarte putini in Romania care stiu sa se comporte pe autostrada….pt ca nu s-a invatat la scoala de soferi si nici nu s-a exersat pe autostrada.Si apropo „transpiratie scumpa” au luat totul pe credite…pt ca indiferent de cat timp sunt in Spania sau Italia…mai mult de 5000 euro n-au putut strange la salarile de 10 euro bruto/ ora.

cata 22 decembrie 2013 at 12:37

Cristina, tin sa te contrazc, in Germania verifica din km in km starea autostrazii, iar in legatura cu folosirea cauciucurilor de iarna, nu este obligatoriu sa fie folosite incepand cu luna noiembrie ci de la prima ninsoare. Cum inca in alba iulia nu a nins, inca nu sunt obligatorii.

Cristina 22 decembrie 2013 at 12:59

Asta e „sora” cu in Germania se spala autostrada cu sampon de aceea nu se murdaresc masinile.Cine verifica autostrada din km in km…si daca intre cele doua puncte de verificare a inghetat…cine e de vina?? Da in Germania nu sunt obligatorii cauciucurile de iarna..dar in Romania da…ca a nins..sau nu.Dar in Germania ,daca datorita lipsei cauciucurilor de iarna,exact intr-o astfel de situatie se intampla un accident,esti bun de plata pt ca asigurarile nu platesc nici un ban nici macar daca ai voll casco.

Carcotasul 22 decembrie 2013 at 12:56

Cristina, indiferent cum au cumparat masinile, tot ei le platesc, si sa nu iti fie frica, nimeni nu o sa-ti ceara tir nici un ban! Ce reala ii zicatoarea romaneasca, „cainele moare de drum lung, si prostul de grija altuia”!

Cristina 22 decembrie 2013 at 13:05

Sorry..nu era de fapt ceea ce vroiam eu sa spun…Nu ma intereseaza cum si-au cumparat masiniile si cine le plateste…era replica ca daca stau prin strainatate isi cumpara masini scumpe si puternice.Eu am vazut in Romania,mai exact in Bucuresti, mult mai multe masini scumpe si puternice decat in München.

Carcotasul 22 decembrie 2013 at 13:29

Auzi tanti cristina … de la ora 04.00 pina la ora 09.00 cind a fost accidentul nu s-a dat cu nimic pe autostrada. Chiar ti se pare normal? Iti dai si tu cu parerea ca multi parerologi din tarea asta. DATUL CU PAREREA – SPORT NATIONAL

Cristina 22 decembrie 2013 at 14:36

Auzi nenea Carcotasul…intentionat ti-ai luat numele de carcotas…ca in afara sa vorbesti fara tine…si sa critici…aiurea…nu prea ai cunostinte…de prea multe. Cand faci o afirmatie genul „de la ora 4 la ora 9 nu s-a dat cu nimic pe autostrada” inseamna ca ai stat pe autostrada si-ai urmarit cu ochii tai ca restul sunt doar banuieli..povesti…ipoteze..samd. Da.ai dreptate…sportul national in Romania e sa dam vina pe altii…noi..nicio data nu suntem vinovati. Ar trebuii sa te informezi putin mai bine in ceea ce reprezinta inghetul la sol,cam in cat timp se poate intampla un inghet la sol…cat de repede se poate actiona in caz de inghet la sol..samd. Si ca sa te linistesc…traiesc de 25 de ani in Germania…si tot de atuncea am carnet de conducere(facut in Germania)…deci am kilometrii parcursi pe autostrada mai multi decat multi dintre cei ce comenteaza aice….pe jos..

horatiu 22 decembrie 2013 at 15:03

si oare creditele un trebuie platite? ce zici de o rata de 800 euro la ipoteca ?

Carcotasul 22 decembrie 2013 at 15:20

Cristina si „anonim, va amintesc, ca accidentul a avut loc pe directia de mers Sibiu-Orastie, si nu invers, deci „capsunarii”, nu au fost prezenti, ei erau pe cealalta directie, ca nu vi din Spania pe la Bucuresti, normal intri din Ungaria! De fapt ce sa mai spun, 70% din romani sut stresati, iar restul de 30% plecati(din tara)!

Cristina 22 decembrie 2013 at 15:57

Nu am specificat cine sau de unde sunt soferii implicati in accident. Ce am vrut sa spun este ca a fost greseala de condus a mai multora…si nici de cum a autastrazii. Acelasi efect se produce pe ploaie,cand aquaplaning nu iarta si carosabilul se transforma in patinuar.Chiar daca ninge si ninge incontinuu,o autostrada nu poate fi curatata perfect ca sa ne permitem viteza excesiva,mersul bara in bara sau depasiri pe dreapta cum se practica destul de des in Romania.

Carcotasul 22 decembrie 2013 at 15:22

Cristina si „anonim, va amintesc, ca accidentul a avut loc pe directia de mers Sibiu-Orastie, si nu invers, deci „capsunarii”, nu au fost prezenti, ei erau pe cealalta directie, ca nu vi din Spania pe la Bucuresti, normal intri din Ungaria! De fapt ce sa mai spun, 70% din romani sut stresati, iar restul de 30% plecati(din tara)! A verificat cineva daca cantareata Paula Seling, autoarea carambolului, a fost cumva beata sau drogata?

george 22 decembrie 2013 at 12:37

după chef așa se întâmplă,unde sunt panourile electronice de avertizare,halal autostradă

Antrax 22 decembrie 2013 at 12:54

Este o greseala colectiva. Soferul daca nu are semnalizare eficienta nu poate actiona efectiv la a evita pericolele,in acelasi timp daca esti sofer si vezi ca este ceata si frig afara ridica mai nene piciorul de pe acceleratie,porneste luminile de ceata si incearca sa circuli pe cea mai libera banda pe dreapta.Cat despre parerea unora despre cei ce circula prin alte tari , parerea mea este ca sunt mult mai atenti si corecti in trafic decat cei din Romania pentru un singur motiv ,,in strainatate esti bun de plata daca gresesti,,.Accidentele in lant se intampla peste tot asa ca din greseala unuia ce nu a fost atent nu trebuie sa ii bagati pe toti in aceiasi oala,

Ion de la buton 22 decembrie 2013 at 13:22

Incredibil, faci o atotostrada in anul 2013 cand ai la dispozitie tone de tehnologie si informatie iar tu o faci cat mai rudimentar posibil, nu tii cont de cele mai elementare norme de siguranta, o arunci asa la prosti sa se bucure si sa faca petreceri cu sacrificari de animale (si de oameni acum). Si sa ne intelegem, nu e vorba despre o autostrada ieftina…

roppelt ioan (PUIUT) 22 decembrie 2013 at 13:26

FRATI ROMINI CARE AVETI CARNETELE LUATE PE BANI MAI AVETI DE INVATATI SA CONDUCETI,CUM 40 DE MASINI PE TIMP DE POLEI NUI NORMAL LIPSA DE CONDUCERE NICI O EXPERIENTA .DACA RAMINE JUNGLA DE PE DRUMUL EUROPEAN ATUNCU HALAL TRAFIC.DAR NE DAM MARI SI NU NE AJUNGE NIMENI LA VIRFUL NASULUI.MENTALITATE DE ROMIN.

florin 22 decembrie 2013 at 13:35

bravooooo!!!!!!!!!!!

Sergiu 22 decembrie 2013 at 13:42

Nu va mai certati cu nu are rost! Va zic eu cine e de vina pentru accident.

Pisica bunicii care trecea autostrada si nu a putut sa se asigure din cauza conditiilor meteo nefavorabile.

Deci nu mai dati vina pe unu si altul. Pisica are toata vina……

ovidiu 22 decembrie 2013 at 14:47

Mai domnu anonim.care mani ninai calu la carutza.nu vb prostii.dai pe camp unde iti place.vb voi de romanii din strainatate.aici avem.sosele nu cum am iesit ca tn 40 de masini

Iubi 22 decembrie 2013 at 14:59

Si minunea, ca orice alta minune , a tinut 3 zile……

pehash 22 decembrie 2013 at 15:35

Poate ca ar fi mai bine sa asteptam sa zica politia cine e vinovat pt accident?
Daca esti pe o autostrada, e ceata si temperatura sub 0 Celsius, stii foarte bine ca se formeaza polei. Oricat de prost ai fi, tot intelegi legatura asta simpla intre apa si frig. Deci iti adaptezi pe cat posibil stilul de condus la conditii, nu te bazezi pe altcineva si nu dai vina pe altii daca o faci lata. Masinile din poze nu pare sa fie prea noi si m-ar mira ca din 40 sa fie mai mult de 10 echipate cu abs/esp si alte sisteme electronice, la fel cum sunt convins ca majoritatea nu au nici cauciucuri de iarna. Daca tirurile alea s-au putut opri si au mai si parcat perfect la marginea autostrazii, inseamna ca nu a fost pationar acolo, ci doar portiuni cu aderenta scazuta.

Cristina 22 decembrie 2013 at 15:46

La carambolaj toti sunt vinovati…mai putin primul…restul…este exact ce ai spus…lipsa de tot…

Cristina 22 decembrie 2013 at 15:42

Mai mult…decat perfect…explicat. Un sofer adevarat! Felicitari!!! Ma bucur enorm cand vad ca mai sunt si oameni care gandesc si pun in aplicare ce gandesc. E adevarata vorba ca nu toti cei care au un permis de conducere sunt si soferi. Un sofer adevarat se comporta cu respect maxim in trafic!!!!
Felicitari inca o data Florin!!!

Cody 22 decembrie 2013 at 16:00

Mult prea multe comentarii pompoase fara rost.

Dar totusi voi v-ati uitat la poze in ce hal arata GHEATA de pe asfalt? Pai de ce s-a facut autostrada? sa conducem tot cu 90km/h? Da, viteza trebuie adaptata in functie de conditiile meteo… si repet din nou; cati din acesti soferi s-au gandit ca este GHEATA pe drum. Si din spusele articolului imi dau seama ca au cam adaptat viteza majoritatea daca nu s-a lasat cu decese.

Daniel 22 decembrie 2013 at 16:02

Ce inseamna „material antiderapant” ? Nisip ? Sare ? Un amestec de 100/1 nisip sare ? Alte tari nu folosesc decat sare si atat.

Daniel 22 decembrie 2013 at 16:14

Accidentul a avut loc dimineata la ora 9, in week-end. Oare cum ar fi fost traficul in timpul saptamananii la aceeasi ora? Fiind avertizare de polei, cei care o intretin ar fi trebuit sa imprastie SARE si atat. Nu „material antiderapant” ci „SARE”.

adriana berbescu 22 decembrie 2013 at 16:55

ce pacat ca dupa asa un dezastru va mai arde si de comentarii aiurea in lo sa zice-ti doamne fereste !!!!asta e rominul !!!!!

cora 22 decembrie 2013 at 17:13

bravo fata
dar creditele,chiria,gaz,curent si mancare ,etc cate altele cu ce au platit,nu cu munca /?

horea 22 decembrie 2013 at 18:26

…anonin, deşteptule, eu sunt unul dintre „proştii” aia din Spania,şofer de profesie.
Du-te si tu sa conduci prin alte tari si dupa aia sa zici cine conduce mai imprudent…nu poţi generaliza,nu-s proşti aia din Spania nici aia din Romania…sunt oameni si oameni.

horea 22 decembrie 2013 at 18:39

Bravo Florin…in loc sa criticam in stanga si-n dreapta, sa incepem fiecare cu noi inşine, ar fi mult mai puţine accidente.

andy 22 decembrie 2013 at 19:59

Anonimule sint fer convins ca persoanele pe care le numesti tu caspunari si lucreaza in spania si italia au mult mai multa experienta in conducere decit tine.pt ca in tarile precum Spania,Italia,Germania si asa mai departe carnetu de conducere nu se obtine cu 200de euro spaga la politist ca sa treci examenu practic.iar persoanele acelea pe care tu ii numesti capsunari au trebuit sa plateasca poate 20-30-40 de ore de conducere calculate la 30de euro ora de conducere pt a intra in examenul de practica si a reusi de a obtine doar categoria B de la carnet.desteptule inainte sa deschizi gura ca un prost documenteaza-te si pe urma vorbeste

fanu 22 decembrie 2013 at 20:06

ba ar trebui sa invatan de la occidentali sa conducem pe autostrazi la noi nu se conduce dupa reguli sa conduce cu japca care mai de care ma grabit sa nu i se gate motorina sau benzina.cum era vorba aia cu olteni de ce vopsesc olteni gardu repede ? sa nu li se termine vopseau asa la noi….

cornel 22 decembrie 2013 at 20:22

si eiii ce mai fura daca da baniii pe nisip siiii sare….:)))

daniel 22 decembrie 2013 at 20:30

Vine omul atata drum din Spania…si alte tari europene si nu pateste nimic…si isi face masina varza si viatza un cosmar pe un rahatttttttttttttttt de autostrada de kkkkk….Scuze dar nu pot sa ma abtzin….Tara asta e terminata definitiv.

andy 22 decembrie 2013 at 20:38

Asta este daniel.cam asa se intimpla in tara noastra

adrian 22 decembrie 2013 at 20:59

Cristina esti proasta, da rau de tot!

Carcotasul 22 decembrie 2013 at 21:03

@iulian iti amintesc si tie, ca accidentul a avut loc pe directia de mers Sibiu-Orastie, si nu invers, deci “capsunarii”, nu au fost prezenti, ei erau pe cealalta directie, ca nu vi din Spania pe la Bucuresti, normal intri din Ungaria! De fapt ce sa mai spun, 70% din romani sut stresati, iar restul de 30% plecati(din tara)! A verificat cineva daca cantareata Paula Seling, autoarea carambolului, a fost cumva beata sau drogata?

Jhonny Withe 22 decembrie 2013 at 21:40

Inainte de a vorbi multi dintre voi ar trebui sa invete sa scrie ,trecand peste asta daca nu ati avut macar un accident in carambol nu vorbiti nu stiti ce inseamna ,eu am avut in Germania in conditii meteo perfecte pt condus dar tot s-a intamplat , prima vina in cazul de fata o are firma care ar fi trebuit sa asigure deszapezirea , sunt sofer de profesie si in toate tarile din europa cum scade temperatura la 4 grade incep sa dea preventiv cu solutii pe autostrada (nu se mai da cu sare strica carosabilul) ,a doua vina o au soferii care netinand cont de conditiile meteo de fata nu au acordat atentie vitezei nici distantei se siguranta care la un tir spre ex tre sa fie de minim 150 de metri la o viteza de 80 km/h ma refer la compania mea care ne face training in sensul asta, mai zicea cineva ca avem autostrada nu putem merge cu 90/h tu chiar esti prost omule pot sa merg si cu 40 daca nu ma simt in siguranta si mai ales pe polei si domnule ” anonim” nu conteaza de unde vii sau ce esti atata timp cat ai conduita preventiva esti un sofer bun daca insa esti teribilist si mergi cu 150 km/h esti sinucigas si iti meriti soarta asa ca lasati critica ca e de acolo sau de acolo fiecare a plecat din tara ,sau nu , cu un scop pt un trai mai bun nu mai creiticati ca nu e usor nici pe afara,
Sarbatori fericite si drumuri bune si uscate

Daniel 22 decembrie 2013 at 22:00

In America ( Chicago ) se imprastie sare pe drumuri. Locuiesc aici si stiu ce spun. Numai in RO se imprastie nisip. Sare se pune cam un varf de cutit la 20 de tone de nisip. Sau deloc.

deutschland 22 decembrie 2013 at 22:39

Draga cristina nu scriu bine stiu da tu stii cam multe despre toate cum e in germania sau alta tara care nici macar habar nu ai de nimic cine tia spus ca nemti spala asfaltu cu sampon e ca si tine lipsita de orice informatie si daca vrei sa stii aici se respecta curatenia drumului dimineata nu la amiaz pe scurt mai iesi din tara din cand in cand sau taci

Carcotel 22 decembrie 2013 at 22:47

Carcotasule observ ca pe tine te deranjeaza pe care sens de mers sararitele isi faceau treaba nu ? inteleg ca din ceea ce spui, tu esti unu din cei 30% nestresati care vin din alta tara si nu te asteptat sararita la vama sa mearga inaintea ta pana la destinatie, am inteles bine ? cauta pe google informatii despre polei ai sa intelegi de ce „capsunarii” n-au fost acolo inaintea carambolului.

Martin L. 22 decembrie 2013 at 23:38

Oare cantitatile uriase de abur tehnologic de la Kronospan nu au dus la formarea poleiului de pe autostrada ? Ca sambata seara, norul de abur de la Kronospan era deasupra autostrazii Sebes-Cunta? Aburul condenseaza si cade pe autostrada. E o ipoteza care merita studiata de catre specialisti !

Anomis 23 decembrie 2013 at 0:05

Daca stateau toti in coloana sa traverseze Sebesul nu se intimpla carambolu.

solutie 23 decembrie 2013 at 1:20

puteau sa puna conducte prin care sa treaca apa calda, sub asfalt. Un senzor, si cum detecta umiditate mare + frig – dadea drumul la apa calda.

green 23 decembrie 2013 at 10:23

@Cristina
daca ai fi mers in aceasta perioada pe autostrazile din ungaria, austria, germania ai fi observat cum se deszapezeste acolo. si DA, poleiul nu are ce cauta pe autostrada. se intampla foarte rar in sa prinzi polei pe autostrazile din vest, la noi e frecvant.
asa ca ia-ti patinele si baga mare!

apoliticul 23 decembrie 2013 at 10:29

In conditii de ceata densa cu vizibilitate foarte redusa viteza maxima e cea la care sa reusesti sa controlezi vehiculul.Aseara ma intorceam de la Sibiu si desi nu vedeai la 50 m majoritatea conduceau cu 130.Asta e incostienta.
Daca se intimpla vreun accident de vina sint autoritatile.
Am vazut azi de dimineata ca soferii implicati in accident au luat amenda pentru neadaptarea vitezei .Asadar sa stabilit cauza nu va mai certati ca orbii pe aici.
@carcotasul
Accidentul sa petrecut pe directia Sebes -Cunta care inseamna Orastie-Sibiu nu mai vorbi aiurea daca nu stii ce sa intimplat.
Pe sensul Sibiu-Orastie sa circulat normal traficul nefiind intrerupt.
P.S. pe la ora 13 ieri am trecut prin zona si pot sa confirm asta.

upss 23 decembrie 2013 at 11:18

auzi ca amenda de 8.000 de lei!pentru ei e un fleac aceasta amenda,ganditiva cat costa reparatiile la toate masinile implicate in accident,ar trrebui pusi sa suporte costurile reparatiilor la toate masinile implicate in accident,dar cum traim in „ROMANIA” si cum sunt legile in faimoasa noastra tara acest lucru nu cred k se va intampla si soferi vor fi nevoiti sa suporte cheltuielile din buzunarul propriu ca asa e in „ROMANIA”.HALAL GUVERN

Marginean Nicolae Daniel 23 decembrie 2013 at 12:11

”draga” Cristina, am impresia ca esti o ”blonda” ,si cum ele au doar un singur neuron se poate intelege ignoranta ta,dar am impresia ca al tau este si in scurt-circuit,…eu locuiesc de ceva ani in germania, si stiuy foarte bine ca oameni ca ”green”, au mare dreptate in comentariile lor,…NU ARE VOIE SA SE FORMEZE POLEI PE AUTOSTRAZI, daca sunt intretinute corect,…iar despre panourile de informatii trafic nare rost sa mai vorbim,este jenant ce se intampla,credeti-ma,…iar daca la noi in bugetul celor care ar trebui sa intretina autostrazile ar intra banii care sau cheltuit in germania doar pe aceste panouri de pe autostrazi,cred ca ar face infarct,cand ar vedea despre ce suma este vorba….asa ca inainte sa inchei va spun ca sunteti prea toleranti cu toate neregulile care vi se intampla si va pun viata in pericol, iar asta nu duce decat la mai mult dezinteres din partea autoritatilor… mai urmariti si voi emisiunea de la PROtv, ”Profetiile lui TIRIAC”…

martoru` 23 decembrie 2013 at 14:54

La noi vad ca sportul national e datu` cu parerea…cu o ora inainte de accident am trecut pe autostrada si era sticla…la 60 la ora am dansat un pic samba(si eram cu un golf 4 care are ca si dotari esp,abs) 😀 …si florin,cine ti`a spus ca asfaltul nou e garantia ca nu se intampla accidente? tocmai pe acela se formeaza pelicula aia periculoasa…si cauciucuri de iarna/vara…daca nu ai gheare oricum nu conteaza pe gheata…asa ca nu va mai dati cu parerea daca nu stiti…hai romani,puteti mai mult 😛

roppelt ioan (PUIUT) 26 decembrie 2013 at 17:27

Fara suparare romini mai au de invatat de mers pe autostrada,iei stie una am masina mare is bengos ca astai mentalitatea si apasa pe acceleratie.Si daca le spui treaba asta stim raspunsu din start ce ne auzim.Si inca ceva cum dai o autostrada in functiune fara echipa de dezapezire.DAR SA MINAT DE SAU FACUT 40 DE MASINI PRAF.
Oameni care vad un pic mai mult ca si cum trebuie stiu ca luceste autostrada si incetinesc-.Sper sa fie o lectie cei care vin si din Italia ca conduc ca prosti pe DN1.Sper sa nu ramina jungla pe autostrada ca si de pe DN1 ca pai halal conducere.

Comentariile sunt oprite