FOTO: Tren plin cu piese auto deraiat în județul Alba. Trafic feroviar blocat. Întârzierile depășesc trei ore

Duminică în jurul orelor 17.45, unul dintre cele 16 vagoane ale trenului de marfă Nr 40617-2 a deraiat de pe șine, la ieșirea din Cistei înspre Blaj, județul Alba.

În vagoane se află piese auto ale companiei Renault care au ca destinație gara din Brașov.

Mai multe echipaje și utilaje ale CFR Marfă întervin la fața locului pentru remedierea situației și reluarea traficului feroviar care afectează deopotrivă trenurile de călători.

Nu s-au înregistrat nici victime, nici pagube materiale.

Potrivit specialiștilor CFR aflați la fața locului, odată vagolul repus pe șine, trenul și garniturile vor circula cu viteză redusă până la stația din Blaj, iar mâine. marfarul va fi dus la Aiud și supus unei inspecții tehnice amănunțite.

Cauza deraierii poate avea legătură și cu temperaturile crescute înregistrate astăzi.

Incidentul petrecut pe magistrala 300, în zona municipiului Blaj, vine la puțin timp de la finalizarea reabilitării tronsonului de cale ferată.

CITEȘTE ȘI: Unul dintre cele mai mari proiecte din ţară – modernizarea căii ferate dintre Alba şi Mureş costă 1,1 miliarde euro

Este vorba de lotul 3 (35 km) atribuit asocierii Aktor (Grecia) – Arcada (România), pentru 721,852,150 lei (aproximativ 163 milioane euro), fără TVA.

Stadiul privind execuția lucrarilor pe tonsonul respectiv, Secțiunea Coşlariu – – Sighişoara, Lot 3 – Micăsasa – Coșlariu, la data de 7 mai 2015, era  de  72,89%.

Revenim cu detalii

B.P/D.S

[Gallery not found]

Email: stiri@ziarulunirea.ro
Tel: 0258.811.419

8 Comentarii

Așa zis-a Burebista 5 iulie 2015 at 21:19

Căldura să fie un motiv? Nu cred.
Proasta realizare? Acesta este un motiv real.

mircea 5 iulie 2015 at 22:57

NASOL
cum spunea cineva 🙂

roshu 5 iulie 2015 at 23:04

@Așa zis-a Burebista-nu e nicio proasta realizare,linia e foarte buna…sunt vagoane pe 2 osii venite din Spania(Omfesa) si alea sunt mai pretentioase…plus ca marfarul apartine firmei private DB Schenker…si ma opresc aici sa zic mai multe!

c 6 iulie 2015 at 8:22

Nu te supara dar te cam contrazici singur… Linia aia a fost facuta TOCMAI pentru vagoane pretentioase sau de mare viteza ca altfel nu o mai reanilita nimeni si o repara la „infinit”.

psd in frunte cu plagiatorul 6 iulie 2015 at 9:19

spune (prin latrina3 si guitza.tv) ca de vina este numai Basescu!..

roshu 6 iulie 2015 at 10:39

@c- sunt mai pretentioase daca merg supratonate….ca la privati(firmele private de transport de marfa) se accepta oricum…trenul sa mearga…daca trenul merge iasa banii!

pilu 6 iulie 2015 at 19:45

Sa inteleg ca aceste vagoane nu au o revizie tehnica facuta ?
Daca au, raspunde cel ce a luat banii pe revizie.

mda 6 iulie 2015 at 12:41

Oare ce se intampla daca trenul circula cu 120 km/h ?

Comentariile sunt oprite

Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea lor. Acceptă Mai mult...