FOTO: Reacție promptă de mobilizare a adiminstrației locale din Alba Iulia: La două ore de la sesizare, cetățeanul din Recea s-a trezit la poartă cu echipa de la serviciul de iluminat public
Autoritățile locale din Alba Iulia au dat dovadă de mobilizare exemplară, după publicarea unui articol pe ziarulunirea.ro, în care un cetățean din cartierul Recea semnala o defecțiune a unui bec la un stâlp de pe strada sa. În doar două ore, o echipă de la serviciul de iluminat public a fost trimisă la fața locului pentru a remedia problema.
Trebuie precizat însă faptul că administrația locală a reacționat cu promptitudine după publicarea articolului pe site-ul ziarulunirea.ro, nu și din punctul de vedere al cetățeanului care susține că a făcut sesizări din luna septembrie. În declarațiile făcute, reprezentanții primăriei și cetățeanul în cauză s-au contrazis, primăria susținând că sesizările nu au fost legal realizate.
În mesajul trimis pe adresa redacției, cetățeanul care a așteptat să i se facă lumină în fața casei din luna septembrie spune că a făcut ”n” sesizări, atât la dispeceratul Primăriei Alba Iulia cât și la firma care se ocupă de iluminatul public, însă totul a fost în zadar.
De cealaltă parte, administrația locală din Alba Iulia susține că în baza de date a dispeceratului Primăriei Alba Iulia nu există nici măcar o sesizare oficială și că ”singurele interpelări s-au făcut verbal către anumite persoane, fără a da posibilitatea celor care verifică traseul și starea sesizărilor să stabilească soluționarea/nesoluționarea problemei”.
”Exprimarea în scris a unei situații neconforme este punctul de plecare în întocmirea comenzilor (inclusiv aprobarea de sume) către firma autorizată să execute lucrări de reparații la rețeaua electrică. În plus, reprezintă un angajament oficial ce poate fi urmărit și penalizat în situația în care termenele prevăzute de condițiile contractuale și lege nu sunt respectate”, precizează administrația locală într-un drept la replică trimis pe adresa redacției, în urma publicării articolului referitor la nemulțumirea exprimată public de cetățeanul din cartierul Recea.
Primăria Alba Iulia transmite locuitorilor care doresc să semnaleze diverse probleme să utilizeze ca și canal de comunicare Dispeceratul Primăriei Alba Iulia, un sistem integrat de semnalare și rezolvare a problemelor albaiulienilor. Contact: 0258819462/[email protected].
”Dorim să răspundem cu atenție solicitărilor prin care albaiulienii semnalează probleme, dar solicităm, ca de fiecare dată, folosirea canalelor oficiale de comunicare”, au mai transmis reprezentanții administrației locale.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Ştirea zilei
Tânăr de 20 de ani, din Ciugud, condamnat la închisoare cu suspendare, după ce a provocat un accident mortal: Victima, chiar tatăl său
Tânăr de 20 de ani, din Ciugud, condamnat la închisoare cu suspendare, după ce a provocat un accident mortal: Victima, chiar tatăl său Un tânăr în vârstă de 20 de ani din comuna Ciugud, care a provocat un accident rutier în urmă cu 2 ani, în urma căruia a decedat tatăl său, și-a aflat prima […]
Secțiune Articole Similare
-
Opinii - Comentariiacum 2 zile
MESAJE de CRACIUN 2024. URARI şi FELICITARI de Sărbători pe care le puteţi trimite celor dragi
-
Opinii - Comentariiacum 2 zile
Povestea sau legenda lui Moș Crăciun
-
Ştirea zileiacum 2 zile
Renii lui Moș Crăciun. Povestea renilor. Care sunt numele lor și cum îi ajută aceștia pe Moșul
-
Opinii - Comentariiacum 2 zile
MESAJE SMS de CRĂCIUN 2024 în limba ENGLEZĂ. Idei de URĂRI şi Felicitări în română şi engleză !
-
Curier Județeanacum 3 zile
Mesaje de Crăciun 2024 în limba italiană, traduse în limba română. Cântece tradiționale de Crăciun în limba italiana
-
Curier Județeanacum 3 zile
Obiceiuri, tradiții și superstiții de Ignat – Ziua sacrificării porcului de Crăciun