FOTO: Reacție promptă de mobilizare a adiminstrației locale din Alba Iulia: La două ore de la sesizare, cetățeanul din Recea s-a trezit la poartă cu echipa de la serviciul de iluminat public
Autoritățile locale din Alba Iulia au dat dovadă de mobilizare exemplară, după publicarea unui articol pe ziarulunirea.ro, în care un cetățean din cartierul Recea semnala o defecțiune a unui bec la un stâlp de pe strada sa. În doar două ore, o echipă de la serviciul de iluminat public a fost trimisă la fața locului pentru a remedia problema.
Trebuie precizat însă faptul că administrația locală a reacționat cu promptitudine după publicarea articolului pe site-ul ziarulunirea.ro, nu și din punctul de vedere al cetățeanului care susține că a făcut sesizări din luna septembrie. În declarațiile făcute, reprezentanții primăriei și cetățeanul în cauză s-au contrazis, primăria susținând că sesizările nu au fost legal realizate.
În mesajul trimis pe adresa redacției, cetățeanul care a așteptat să i se facă lumină în fața casei din luna septembrie spune că a făcut ”n” sesizări, atât la dispeceratul Primăriei Alba Iulia cât și la firma care se ocupă de iluminatul public, însă totul a fost în zadar.
De cealaltă parte, administrația locală din Alba Iulia susține că în baza de date a dispeceratului Primăriei Alba Iulia nu există nici măcar o sesizare oficială și că ”singurele interpelări s-au făcut verbal către anumite persoane, fără a da posibilitatea celor care verifică traseul și starea sesizărilor să stabilească soluționarea/nesoluționarea problemei”.
”Exprimarea în scris a unei situații neconforme este punctul de plecare în întocmirea comenzilor (inclusiv aprobarea de sume) către firma autorizată să execute lucrări de reparații la rețeaua electrică. În plus, reprezintă un angajament oficial ce poate fi urmărit și penalizat în situația în care termenele prevăzute de condițiile contractuale și lege nu sunt respectate”, precizează administrația locală într-un drept la replică trimis pe adresa redacției, în urma publicării articolului referitor la nemulțumirea exprimată public de cetățeanul din cartierul Recea.
Primăria Alba Iulia transmite locuitorilor care doresc să semnaleze diverse probleme să utilizeze ca și canal de comunicare Dispeceratul Primăriei Alba Iulia, un sistem integrat de semnalare și rezolvare a problemelor albaiulienilor. Contact: 0258819462/[email protected].
”Dorim să răspundem cu atenție solicitărilor prin care albaiulienii semnalează probleme, dar solicităm, ca de fiecare dată, folosirea canalelor oficiale de comunicare”, au mai transmis reprezentanții administrației locale.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Ştirea zilei
VIDEO | Trafic ÎNGREUNAT pe Transalpina – DN 67 C: Copaci căzuți pe carosabil între Tău Bistra și Barajul Oașa
Trafic ÎNGREUNAT pe Transalpina – DN 67 C: Copaci căzuți pe carosabil între Tău Bistra și Barajul Oașa Traficul rutier este îngreunat vineri dimineața pe Transalpina – DN 67 C, din cauza copacilor căzuți pe carosabil. Citește și: 21-22 noiembrie 2024 | COD ROȘU de ninsori și viscol în zona montană din Alba și alte […]
Secțiune Articole Similare
-
Opinii - Comentariiacum o zi
21 noiembrie: Intrarea Maicii Domnului în Biserică. Ovidenia, prima sărbătoare de la începutul Postului Crăciunului
-
Opinii - Comentariiacum 24 de ore
21 noiembrie, Ziua Mondială a Salutului. Cel mai popular cuvânt de salut este „Hello”
-
Ştirea zileiacum 4 zile
PROGRAMUL zilei de 1 decembrie 2024, Ziua Națională, la Alba Iulia: Paradă militară, concert Andra și focuri de artificii
-
Opinii - Comentariiacum o zi
21 Noiembrie: Intrarea Maicii Domnului în Biserică. Tradiţii şi superstiţii de Sărbătoarea Luminii
-
Opinii - Comentariiacum 3 zile
19 noiembrie: Ziua internațională a BĂRBATULUI. Tradiții în lume specifice sărbătorii
-
Ştirea zileiacum o zi
21 noiembrie: Zece ani de la tragedia aviatică de la Mălâncrav. Ziua când Alba Iulia a pierdut un tânăr pilot căpitan