Rămâi conectat

Ştirea zilei

FOTO: Ochelari de soare cu logo-ul orașului, suvenir din partea Primăriei Alba Iulia pentru turiștii care ajung în Cetate

Alexandra Mates

Publicat

în

Turiștii care ajung în Cetatea Alba Carolina și trec pragul Centrului de Informare Turistică primesc un cadou din partea autorităților locale.

Pe lângă hărțile gratuite cu cetatea și municipiul, din acest an în portofoliu a fost inclus un nou produs de promovare turistică. Este vorba despre ochelari de soare inscripționați cu logo-ul orașului, un suvenir ”inspirat” pe timp de vară, care să le aducă aminte turiștilor de vizita lor la Alba Iulia.

Achiziția acestor produse a fost făcută la începutul sezonului turistic, iar pentru 1000 de perechi de ochelari inscripționați cu logo-ul turistic al orașului administrația a plătit 3.000 de lei, din bugetul local.

Potrivit personalului de la Centrul de Informare, cei mai încântați de cadoul municipalității s-au arătat cei mici.

Centrul Naţional de Informare şi Promovare Turistică Municipiul Alba Iulia a fost inaugurat în luna decembrie a anului 2015 și este rezultatul direct al implementării de către Primăria Alba Iulia a unui proiect cu finanțare europeană în valoare de aproape 500.000 de lei, din care contribuția din bugetul local de 8.900 de lei. Finanţarea pentru crearea şi dotarea centrului de informare turistică a fost obţinută prin Programul Operaţional Regional 2007- 2013, Axa Prioritară 5 „Dezvoltare durabilă şi promovarea turismului”, Domeniul major de intervenţie 5.3 “Promovarea potenţialului turistic şi crearea infrastructurii necesare, în scopul creşterii atractivităţii României ca destinaţie turistică”.

Beneficiarii proiectului sunt atât vizitatorii Cetăţii Alba Carolina care găsesc aici materiale de promovare şi specialişti care să îi îndrume, cât şi operatorii din industria ospitalităţii, care au la dispoziţie un loc vizibil pentru promovarea ofertelor turistice.

Printre produsele de promovare ale municipiului Alba Iulia, cu care turiștii se pot întoarce acasă, se numără ”Vinul Cetății”, un Rhine Riesling lansat de aministrație împreună cu compania Jidvei la începutul anului 2016 și ”Pita Cetății” , un co-branding realizat de o brutărie locală în parteneriat cu Primăria Alba Iulia, tot în 2016. Pâinea, în greutate de 1,2 kilograme, are formă de stea în șapte colțuri, la fel ca cea a Cetății Alba Carolina, și poate fi găsită în magazinele alimentare din oraș.

De asemenea, sunt și produse de papetărie și birotică ”branduite” cu Cetatea  Alba Carolina.

Vedeți și FOTO-VIDEO: Cetatea Alba Carolina, promovată în toată țara pe produse de papetărie și birotică. Proiect al CTC în colaborare cu Primăria Alba Iulia

Alba Iulia este primul municipiu din România ce deține un manual de branding. Logo-ul turistic al municipiului, poate fi preluat de orice firmă sau organizație locală. Cu acest manual, făcut la standarde internaționale, orașul a fost inclus în programul de Marketing City Logo al Uniunii Europene. Toți cei interesați să folosească manualul de branding al Municipiului Alba Iulia (sau să facă sugestii pe marginea acestuia) în promovarea afacerii sau a organizației lor, îl pot descărca de la adresa: http://www.apulum.ro/pdf/Alba%20Iulia%20Manual%20De%20Brand_2014.pdf

Citiți și Alba Iulia are un manual de branding care reglementează modul de utilizare a logo-ului turistic

[nggallery id=4475]

Salvează


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Știri recente din categoria Ştirea zilei

Ştirea zilei

FOTO | Continuă războiul între STP Alba și Primăria Alba: ,,Nu suntem de acord cu această reducere extrem de drastică a programului de circulație a autobuzelor”

Bogdan Ilea

Publicat

în

Continuă războiul între STP Alba și Primăria Alba: ,,Nu suntem de acord cu această reducere extrem de drastică a programului de circulație a autobuzelor” STP Alba Iulia a emis un comunicat de presă prin care solicită amânarea reducerii programului de transport public din municipiul Alba Iulia (Zona Tarifară 1). Referitor la adresa dvs. nr. 485/30.10.2025 […]

Citește mai mult

Ştirea zilei

FOTO | Dintr-un salon modest din Cugir, Victor Roșu a ajuns să educe și să inspire frizeri din toată Europa. O poveste despre pasiune, curaj și visuri împlinite

Rebecca Buzdugan

Publicat

în

Dintr-un salon modest din Cugir, Victor Roșu a ajuns să educe și să inspire frizeri din toată Europa Dintr-un oraș mic, dar plin de oameni cu visuri mari, Victor Roșu a reușit să transforme pasiunea pentru frizerie într-o carieră internațională care inspiră. Cunoscut pentru talentul său, pentru atenția la detalii și pentru dorința constantă de […]

Citește mai mult

Ştirea zilei

VIDEO | ,,Nu mai putem trăi. Nu mai ieșim noaptea afară din casă”. Frustrarea unui gospodar din Alba, din cauza lupilor care îi mănâncă animalele

Bogdan Ilea

Publicat

în

,,Nu mai putem trăi. Nu mai ieșim noaptea afară din casă”. Frustrarea unui gospodar din Alba, din cauza lupilor care îi mănâncă animalele Mai mulți gospodari și fermieri au participat, joi, 30 octombrie 2025, la o ședință specială organizată la Ighiu, în care s-au dezbătut problemele generate de atacurile animalelor sălbatice. Printre aceștia se numără […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Copyright © 2004 - 2025 Ziarul Unirea