FOTO| O Dacia 1310 din 1984, scoasă la vânzare în Germania: Proprietarul cere 15.000 de euro
FOTO| O Dacia 1310 din 1984, scoasă la vânzare în Germania: Proprietarul cere 15.000 de euro
O maşină Dacia 1310 fabricată în 1984, a fost scoasă la vânzare, de aproximativ o lună, pe unul dintre cele mai căutate site-uri de vânzări automobile second hand din Germania.
Automobilul produs la uzina Dacia de la Mioveni, județul Argeș, în urmă cu 38 de ani, în iulie 1984, este oferit la vânzare de către un român stabilit de mai mulți ani în orașul german Augsburg. Ce surprinde este prețul mare cu care este vândută Dacia 1310: nu mai puțin de 15.000 de euro. Automobilul are 40.000 de kilometri la bord.
După cum se precizează în anunțul postat pe site-ul de vânzări auto mobile.de, vehiculul a avut doar un proprietar, are un motor pe benzină şi 50 cai-putere.
”Este o Dacia 1310 originala cu toate elementele din fabrică fără rugină. A nu se confunda cu mașinile restaurate, a avut parte de o mentenanță foarte bună, a fost ținută în garaj, se vinde din propria mea colecție, este o piesă unică. Are documentele de achiziție din fabrică originale și vopsea originală”, spune proprietarul mașinii.
Pe site-ul mobile.de mai sunt oferite la vânzare de către proprietari din Germania încă 12 automobile Dacia 1300 și 1310, fabricate între 1975 şi 1986 şi cu preţuri ce variază între 1.900 şi 9.900 euro.
Dacia 1310 a fost fabricată la uzina de la Mioveni între anii 1979 și 2004, fiind lansată ca succesoare a modelului Dacia 1300, ce s-a bucurat de mare succes. În total, la uzina de la Mioveni au fost fabricate peste 2,2 milioane de autoturisme Dacia 1300 și Dacia 1310.
Dacia 1310 a fost produsă, la fel ca și Dacia 1300, în două variante de caroserie, berlină și break, fiind derivată, de asemenea, în versiuni cu hayon (Dacia 1320 și Dacia 1325 Liberta), camionetă (gama Dacia Pick-Up) și coupé (versiunea Sport). Modelul avea 940 de kilograme și s-a vândut cu cutie de viteze manuală, cu patru sau cinci viteze.
Printre dotările Daciei 1310 putem enumera: aparat radio, lunetă cu dezaburire, spălător electric de parbriz, frâne cu dublu circuit și scaune cu tetiere.
Sursa: adevarul.ro
Foto: mobile.de
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
VIDEO | Cseke Attila, în vizită în Alba: Ministerul Dezvoltării are peste 60% grad de absorbție a fondurilor PNRR
Cseke Attila, în vizită în Alba: Ministerul Dezvoltării are peste 60% grad de absorbție a fondurilor PNRR Ministerul Dezvoltării este cabinetul cu cel mai mare grad de absorbție a fondurilor din PNRR. Cseke Attila: Mare parte din finanțările noastre le-am trecut pe finanțare nerambursabilă Ministrul Dezvoltării, Cseke Attila, anunță că Ministerul Dezvoltării este cabinetul cu […]
VIDEO | Ministrul Dezvoltării, Cseke Attila, despre programul „Anghel Saligny”: Suntem într-o situație îmbunătățită. Datoriile au scăzut
Ministrul Dezvoltării, Cseke Attila, despre programul „Anghel Saligny”: Suntem într-o situație îmbunătățită. Datoriile au scăzut Ministrul Dezvoltării, Cseke Attila, a declarat marți, în timpul unei vizite în județul Alba, că datoriile din programul „Anghel Saligny” au fost reduse semnificativ, de la 3,7 miliarde de lei la 860 de milioane de lei, ca urmare a mecanismelor […]
FOTO | Autostrada A1 Sibiu- Pitești: Avans spectaculos al lucrărilor pe Secțiunea Boița-Cornetu: Cum arată tunelul și viaductele
Autostrada A1 Sibiu- Pitești: Avans spectaculos al lucrărilor pe Secțiunea Boița-Cornetu: Cum arată tunelul și viaductele Lucrările pe Autostrada A1 Sibiu- Pitești avansează spectaculos la șantierul Secțiunii 2 Boița-Cornetu, potrivit unui anunț publicat pe Facebook de secretarul de stat Ionel Scrioșteanu. Acesta a spus că la tunelul Robești, lucrările de forare au ajuns la: 170 […]