Rămâi conectat

Ştirea zilei

FOTO/ Autostrada Sebeș-Turda: Lotul 3 a intrat în reparații. Se frezează porţiunile cu exces de bitum şi se pune iar asfalt

Ziarul Unirea

Publicat

în

Din 26 martie, lotul 3 al autostrăzii Sebeş – Turda, care trebuia inaugurat în ianuarie, a intrat în reparaţii. Constructorul italian Tirrena Scavi frezează porţiunile cu exces de bitum şi pune iar asfalt, au spus surse din cadrul companiei.

„De ieri (luni – n.r.) am început lucrările de reparaţii stabilite de comun acord cu consultantul. În zonele cu exces de bitum frezăm şi punem din nou asfalt”, au declarat marţi pentru Economica.net reprezentanţi ai constructorului.

În paralel cu lucrările de reparaţii, firma constructoare derulează activităţi de întreţinere.

De asemenea, constructorul italian a comandat o expertiză independentă pe secţiunile de autostradă unde au fost identificate probleme de rugozitate şi planeitate la testele efectuate de Centrul de Studii Tehnice Rutiere şi Informatică (CESTRIN), organism tehnic al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere. Citește și: FOTO/ Autostrada Sebeș-Turda: Și lotul 4 se pare că are probleme. Ce spune constructorul

În ianuarie, CNAIR a amânat cu 90 de zile recepţia lotului 3 al Autostrăzii Sebeş – Turda, din cauza execesului de bitum şi a problemelor de rugozitate şi planeitate. În replică, un reprezentant al constructorului îi acuza atunci pe şefii de la Drumuri de rea-voinţă pentru că nu vor să recepţioneze noua şosea, care ar fi gata încă de anul trecut.

Contractul pentru construirea lotului 3 din Autostrada Sebeş – Turda a fost semnat în aprilie 2014 cu Asocierea Tirrena Scavi SpA – Societa Italiana per Condotte d’Acqua SpA, pentru suma de 420,5 milioane de lei (circa 80% din estimarea inițială a CNAIR de 532 milioane de lei). Citește și: FOTO, VIDEO: Autostrada Sebeș-Turda, lotul 1. Continuă lucrările de decopertare în zona nodului rutier Sebeș și la viitoarea traversare peste DN1

Lotul 3 din Autostrada Sebeş – Turda nu este prima şosea de mare viteză construită în România de către italienii de la Tirrrena Scavi. Ei au mai finalizat în decembrie 2013 lotul 1 al autostrăzii Lugoj – Deva (27,47 de kilometri – inclusiv conexiunea dintre A1 şi Centura Lugoj) după lucrări de doi ani şi jumătate.

De asemenea, în decembrie 2015, Tirrena Scavi a finalizat şi lotul 2 al autostrăzii Timişoara – Lugoj (25,62 kilometri), cu şapte luni mai devreme faţă de termenul contractual.

Tirrena Scavi a mai lucrat şi pe Autostrada Bucureşti – Ploieşti, secţiunea dintre Centura Bucureşti până la Moara Vlăsiei, în cadrul asocierii conduse de Impressa Pizzarotti.

Sursa: economica.net

[nggallery id=5369]

 


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Ştirea zilei

Ştirea zilei

FOTO | Accident GRAV pe DN14: Plan Roșu de intervenție după impactul dintre patru autoturisme. Două fetițe și doi adulți au ajuns la spital

Ziarul Unirea

Publicat

în

Accident GRAV pe DN14: Plan Roșu de intervenție după impactul dintre patru autoturisme. Două fetițe și doi adulți au ajuns la spital Un accident rutier grav a avut loc duminică, în jurul orei 12.00, pe DN14, la Slimnic. A fost activat planul roșu de intervenție după impactul dintre 4 autoturisme. Citește și: ACCIDENT rutier în […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea