Făcut mereu exact așa cum trebuie, Fragedo este „Cea mai de încredere marcă de carne”, în topul încrederii acordate de părinți brandurilor care se adresează și copiilor, Forbes Brands for Kids
Făcut mereu exact așa cum trebuie, Fragedo este „Cea mai de încredere marcă de carne”, în topul încrederii acordate de părinți brandurilor care se adresează și copiilor, Forbes Brands for Kids
București. 26 noiembrie 2021. Fragedo, brand emblemă al companiei TRANSAVIA, a fost desemnat „Cea mai de încredere marcă de carne” în cadrul evenimentului Summit Forbes Brands for Kids, ediția 2021. Premiile au fost acordate în baza studiului realizat de Forbes România și Institutul D&D Research care a investigat siguranța, calitatea și încrederea de care se bucură produsele care se adresează copiilor.
Fragedo, cel mai popular brand din categoria sa, a primit premiul pentru Cea mai de încredere marcă de carne, confirmând din nou că se află mereu în topul preferințelor consumatorilor români datorită calității sale, la cel mai înalt nivel, încă de la lansare.
„Pentru noi, la TRANSAVIA, fiecare copil este important și ne dorim ca ei să aibă toate condițiile ca să se dezvolte sănătos și armonios, iar o recunoaștere precum cea pe care FRAGEDO o primește odată cu premiul „Forbes #1 Brand for Kids la categoria Marcă de carne” înseamnă încă o confirmare că facem lucrurile exact așa cum trebuie. Încrederea de care ne bucurăm din partea consumatorilor, în special a părinților care includ puii Fragedo în alimentația copiilor lor, are la bază promisiunile pe care le ținem zi de zi: siguranța garantată și calitatea superioară a produselor noastre, gustul mereu același, onestitatea și transparența comunicării noastre”, afirmă Theodora Popa, Vicepreședinte TRANSAVIA.
Făcut mereu exact așa cum trebuie, puiul Fragedo asigură consumatorilor mereu calitate premium. Hrăniți 100% cu cereale din fermele proprii TRANSAVIA, sunt apreciați pentru frăgezime și savoare de cei mai exigenți consumatori, având mereu același gust și aceeași calitate, cu valoare nutrițională superioară, indiferent în care dintre variante sunt aleși și gătiți de consumatori.
Strategia, de la bob la furculiță, consolidează poziția de lider de piață pe care TRANSAVIA o onorează cu produse de cea mai înaltă calitate, la standarde certificate de siguranță alimentară, fiind singurul producător care își crește singur toți puii în ferme proprii, de incubație și de creștere, folosind hrană vegetală provenită din cele 10 000 de hectare cultivate prin divizia proprie de ferme vegetale.
În cadrul evenimentului Summit Forbes Brands for Kids au fost dezbătute subiecte de actualitate ce țin de alimentație, îngrijire, sănătate și stil de viață și au fost premiate brandurile care excelează în termenii responsabilității și ai adecvării la cerințele familiei românești contemporane.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Economie
Comunicat lansare proiect DIGITALIZAREA PREBET AIUD SA Scopul proiectului: Valorificarea avantajelor digitalizării, îndeplinirea indicatorilor de proiect Instruirea angajaților în utilizarea soluțiilor digitale şi utilizarea pe scară largă a acestora Beneficiar: PREBET AIUD SA Perioada de implementare: 21.07.2025-20.07.2027 Valoarea totală a proiectului (Lei): 1.114.487,92 Valoarea cofinanţării UE (lei): 710.391,32 Rezumat proiect şi activități: Obiectivul general al […]
Holcim România pregătește tineri absolvenți de liceu pentru industria construcțiilor în cadrul Școlii Tehnice Holcim
Holcim România pregătește tineri absolvenți de liceu pentru industria construcțiilor în cadrul Școlii Tehnice Holcim – program educațional gratuit, cu înscrieri deschise până pe 31 august 2025 Holcim România formează viitoarele generații de specialiști în industria construcțiilor prin Școala Tehnică Holcim, un program educațional gratuit care asigură pregătirea tinerilor absolvenți de liceu și îi transformă […]
Anunț AVIZ de MEDIU AGA ADVANCE SRL STATIE DE IMBUTELIERE SI DEPOZITARE GPL, STATIE DE ALIMENTARE CU CARBURANTI, SPALATORIE AUTO, ANEXE SI AMENAJARI EXTERIOARE, localitatea Galda de Jos
Anunt public SC AGA ADVANCE SRL, cu sediul în BUCURESTI, sectorul 3, strada Garii Catelu nr. 234-240, titular al proiectului de plan ,,PLAN URBANISTIC ZONAL – STATIE DE IMBUTELIERE SI DEPOZITARE GPL, STATIE DE ALIMENTARE CU CARBURANTI, SPALATORIE AUTO, ANEXE SI AMENAJARI EXTERIOARE, localitatea Galda de Jos, extravilan, f.n., judeţul Alba”, anunta publicului interesat ca […]