Electric Castle, campanie prin care solicită managerilor să ofere liber ziua de luni angajaților care merg la festival
Electric Castle vine în sprijinul fanilor “electrici” și lansează campania Unofficial Partners, pentru a convinge managerii să ofere liber ziua de luni angajaților care participă la festival. Cei mai mulți dintre festivalieri suspină din pricina faptului că sunt nevoiți să plece spre casă înainte de terminarea evenimentului, pentru a ajunge lunea la muncă.
Companiile care intră în spiritul festivalului și oferă angajaților o binemeritată zi de luni electrică (#electricmonday), devin parteneri „neoficiali” ai Electric Castle și vor beneficia de expunere din partea festivalului, dar mai ales de o imagine foarte bună în rândul angajaților.
“Știm încă de la prima ediție că electricii din București sau din alte zone ale țării sunt nevoiți să părăsească festivalul înainte de terminarea show-urilor, pentru a fi prezenți lunea la locul lor de muncă, sau rămân până la final și ajung direct la birou, foarte obosiți. Pentru a avea parte de cea mai tare experiență de la început și până la sfârșit, în acest an ne-am gândit ce putem face pentru a-i sprijini. Astfel, am mizat pe umorul și empatia managerilor din companii, provocându-i să devină parteneri neoficiali ai Electric Castle. Ei se vor bucura de recunoașterea noastră pe materialele dedicate campaniei și cel mai important, de recunoașterea angajaților lor” a declarat Andi Vanca, Head of Communications Electric Castle.
Companiile care devin parteneri „neoficiali” se vor bucura, cu siguranță, de aprecierea angajaților, iar acest mic beneficiu oferit lor poate fi o modalitate excelentă de motivare și consolidare a brandului de angajator, atât la nivel intern, cât și extern. La nivel de expunere, Electric Castle acordă spațiu egal pe materialele de comunicare și pe site-ul dedicat al campaniei – www.unofficialpartners.com – tuturor partenerilor, indiferent de mărimea companiei sau numărul angajaților participanți. Astfel, fiecare logo va juca un rol la fel de important atât în campania de promovare, cât și în inimile oamenilor.
În plus, companiile care dau curs provocării Electric Castle pot achiziționa pachete corporate cu bilete la preț special, putând oferi astfel încă un beneficiu fanilor “electrici” din echipele lor.
Pentru a se înscrie în campanie, e suficient ca un membru al companiei să completeze formularul de pe site-ul www.unofficialpartners.com până pe 8 iulie, urmând să fie contactat ulterior de echipa Electric Castle pentru stabilirea tuturor detaliilor.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Monden-Clubbing
Programul Inspire Cinema Alba Iulia, pentru perioada 1-17 NOIEMBRIE 2024. Ce filme vor rula la cinematograful din centrul comercial Alba Mall
Programul Inspire Cinema Alba Iulia, pentru perioada 1-17 NOIEMBRIE 2024. Ce filme vor rula la cinematograful din centrul comercial Alba Mall Red One / Misiunea Red One Avanpremiera Regia: Jake Kasdan Cu: Dwayne Johnson, Kiernan Shipka, Chris Evans, Bonnie Hunt, J.K. Simmons, Lucy Liu Gen Film: Actiune, Aventuri, Comedie, Thriller Durată: 128 min Rating: AP […]
Secțiune Articole Similare
-
Sportacum 4 zile
Metalurgistul Cugir – Avântul Reghin 1-1 (1-0) | „Roș-albaștrii”, remiză cu gust de eșec!
-
Curier Județeanacum 3 zile
FOTO | Absolvenţii promoţiei din 1974, revedere emoţionantă după 50 de ani de la terminarea Liceul Industrial Nr.1 din Blaj
-
Ştirea zileiacum 4 zile
La 2 noiembrie 1784: Izbucnea marea răscoală țărănească din Transilvania condusă de Horea, Cloșca și Crișan, cea mai importantă ridicare la luptă a populației românești din Evul Mediu
-
Actualitateacum 2 zile
Vouchere sociale 2025-2027. Ce valoare vor avea și cum se acordă
-
Curier Județeanacum 3 zile
FOTO | Șahiștii CSM Unirea Alba Iulia învingători la concursul de șah blitz „Cupa Rotary”, ediția a 8-a
-
Ştirea zileiacum 2 zile
4 noiembrie 1715: Austriecii pun piatra de temelie a Cetăţii Alba Iulia, devenită astăzi polul turistic al județului Alba