Rămâi conectat

Monden-Clubbing

Electric Castle, campanie prin care solicită managerilor să ofere liber ziua de luni angajaților care merg la festival

Ziarul Unirea

Publicat

în

URS Construct

Electric Castle vine în sprijinul fanilor “electrici” și lansează campania Unofficial Partners, pentru a convinge managerii să ofere liber ziua de luni angajaților care participă la festival. Cei mai mulți dintre festivalieri suspină din pricina faptului că sunt nevoiți să plece spre casă înainte de terminarea evenimentului, pentru a ajunge lunea la muncă.  

Electric01Companiile care intră în spiritul festivalului și oferă angajaților o binemeritată zi de luni electrică (#electricmonday), devin parteneri „neoficiali” ai Electric Castle și vor beneficia de expunere din partea festivalului, dar mai ales de o imagine foarte bună în rândul angajaților.

“Știm încă de la prima ediție că electricii din București sau din alte zone ale țării sunt nevoiți să părăsească festivalul înainte de terminarea show-urilor, pentru a fi prezenți lunea la locul lor de muncă, sau rămân până la final și ajung direct la birou, foarte obosiți. Pentru a avea parte de cea mai tare experiență de la început și până la sfârșit, în acest an ne-am gândit ce putem face pentru a-i sprijini. Astfel, am mizat pe umorul și empatia managerilor din companii, provocându-i să devină parteneri neoficiali ai Electric Castle. Ei se vor bucura de recunoașterea noastră pe materialele dedicate campaniei și cel mai important, de recunoașterea angajaților lor” a declarat Andi Vanca, Head of Communications Electric Castle.

Companiile care devin parteneri „neoficiali” se vor bucura, cu siguranță, de aprecierea angajaților, iar acest mic beneficiu oferit lor poate fi o modalitate excelentă de motivare și consolidare a brandului de angajator, atât la nivel intern, cât și extern. La nivel de expunere, Electric Castle acordă spațiu egal pe materialele de comunicare și pe site-ul dedicat al campaniei –  www.unofficialpartners.com – tuturor partenerilor, indiferent de mărimea companiei sau numărul angajaților participanți. Astfel, fiecare logo va juca un rol la fel de important atât în campania de promovare, cât și în inimile oamenilor.

În plus, companiile care dau curs provocării Electric Castle pot achiziționa pachete corporate cu bilete la preț special, putând oferi astfel încă un beneficiu fanilor “electrici” din echipele lor.

Pentru a se înscrie în campanie, e suficient ca un membru al companiei să completeze formularul de pe site-ul www.unofficialpartners.com până pe 8 iulie, urmând să fie contactat ulterior de echipa Electric Castle pentru stabilirea tuturor detaliilor.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Știri recente din categoria Monden-Clubbing

Monden-Clubbing

Cel mai cunoscut vlogger din România vine la Alba Mall: Selly – întâlnire total neconvențională cu fanii, la Alba Iulia

Ziarul Unirea

Publicat

în

Cel mai cunoscut vlogger din România vine la Alba Mall: Selly – întâlnire total neconvențională cu fanii, la Alba Iulia SELLY, vloggerul momentului în România, vine vineri, 24 ianuarie 2025, începând cu ora 18.30, la Alba Mall. Participanții se pot alege cu invitații duble, în vara asta, la BEACH PLEASE. ”Când părea să nu se-ntâmple […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Copyright © 2004 - 2025 Ziarul Unirea