“Cu încredere, pentru viitor”, noua campanie de imagine a brandului Fragedo de la Transavia
Transavia a demarat campania de comunicare integrată pentru brandul premium Fragedo, adresându-se tuturor consumatorilor care urmează un stil de viață sănătos și activ.
Noua campanie derulată sub sloganul „Cu încredere, pentru viitor” subliniază calitatea produselor Fragedo, brandul numărul 1 pe piaţa românească a cărnii de pasăre, consolidând astfel promisiunea de „Well Made in Romania”.
Lansat pe piață încă din anul 2006, brandul Fragedo prezintă sortimente proaspete din carne de pui, pentru a satisface toate așteptările și nevoile consumatorilor români în ceea ce privește siguranța alimentară.
Pe lângă lansarea spotului TV și a promovării în mediul online și outdoor, Transavia aduce o serie de noutăți în cadrul acestei campanii, odată cu lansarea site-ului www.fragedo.ro și cu prezentarea produselor premium Fragedo într-un ambalaj cu design nou, mult mai atractiv.
“Prin această campanie ne dorim să fim mai aproape de consumatorii noștri și să reafirmăm cu sinceritate angajamentul făcut, în ceea ce privește calitatea premium a produselor pe care le oferim. Prin seriozitate și perseverență, am reușit să ne menținem poziția de lider pe piața cărnii de pui și să câștigăm încrederea consumatorilor noștri”, declară Ioan Popa, Director General Transavia.
„Vrem sa arătăm că suntem în fiecare zi la fel, iar în procesul nostru de producție complet integrat de la fermele vegetale până la produsul proaspăt din carne de pasăre, totul funcționează liniar, ca un cronometru, fără sincope în calitate sau siguranță. Este doar un pui, dar așa cum știm noi să îl creștem- ”Well made in Romania”, completează Ioan Popa.
Consumatorii care doresc să afle mai multe informații despre Fragedo și despre beneficiile consumului cărnii de pui în alimentația sănătoasă au acum la dispoziție site-ul www.fragedo.ro, care le oferă o multitudine de opțiuni pentru a consuma carnea de pui într-un mod cât mai sănătos.
Brandul Fragedo de la Transavia reunește mai multe extensii sub care se comercializează carnea refrigerată Fragedo-Premium Quality: Fragedo, Fragedo Delicat, Fragedo Expert și produsele congelate Fragedo Ice.
Produsele din gama Fragedo sunt realizate într-un sistem de management al calității certificat internațional: ISO 9001:2008, ISO 22000:2005 certificat TUV Thuringen Germania, certificate BRC și IFS.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Economie
Comunicat de presă PNRR: anunţ lansarea proiect „TRANSFORMAREA DIGITALĂ A SOCIETĂȚII MOLD TECHNOLOGY SRL, ACCELERAREA SUCCESULUI PRIN TEHNOLOGIE”
Comunicat de presă MOLD TECHNOLOGY SRL anunţă lansarea proiectului cu titlul „TRANSFORMAREA DIGITALĂ A SOCIETĂȚII MOLD TECHNOLOGY SRL, ACCELERAREA SUCCESULUI PRIN TEHNOLOGIE”, finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Componenta C9. SUPORT PENTRU SECTORUL PRIVAT, CERCETARE, DEZVOLTARE ȘI INOVARE, Apel DIGITALIZAREA IMM- URILOR – GRANT DE PÂNĂ LA 100.000 EURO PE ÎNTREPRINDERE CARE SĂ […]
Comunicat de presă PNRR – finalizare proiect „Dotarea cu echipamente digitale performante a societății GHERMAN ALIN STUDIO SRL”
Comunicat de presă GHERMAN ALIN STUDIO SRL anunță finalizarea proiectului „Dotarea cu echipamente digitale performante a societății GHERMAN ALIN STUDIO SRL”, cod proiect 971.1/i3/c9, finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență, Componenta C9 – Suport pentru sectorul privat, cercetare, dezvoltare și inovare, Investiția I3 – Scheme de ajutor pentru sectorul privat. Proiectul, derulat în […]
Comunicat lansare proiect – Creșterea competitivității URBAN CONSTRUCT TRANSILVANIA S.R.L. prin utilizarea eficientă a resurselor (20.07.2025)
Comunicat lansare proiect – Creșterea competitivității URBAN CONSTRUCT TRANSILVANIA S.R.L. prin utilizarea eficientă a resurselor (20.07.2025) Scopul proiectului: Premisa îndeplinirii acestui scop o reprezintă inovarea și diversificarea serviciilor prin utilizarea noilor tehnologii și majorarea capacității, astfel fiind necesară realizarea unei investiții în vederea achiziționării de mijloace fixe moderne, de ultimă generație, specifice domeniului de activitate vizat. Beneficiar: URBAN […]