Rămâi conectat

Curier Județean

CONCURS pentru postul de expert și consilier achiziții, în cadrul Direcției Arhitect-Șef Aiud: CONDIȚII de participare și CALENDAR

Publicat

în

CONCURS pentru postul de expert și consilier achiziții, în cadrul Direcției Arhitect-Șef Aiud: CONDIȚII de participare și CALENDAR

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI AIUD organizează la sediul instituției din str. Cuza Vodă, nr. 1, concurs de recrutare pentru ocuparea pe durată nedeterminată a postului vacant, funcție publică de execuție de consilier achiziții publice, clasa I, grad profesional superior din cadrul Direcției Arhitect – Șef, Compartiment Achiziții publice, Investiții din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Aiud.

Durata timpului de muncă pentru funcția publică de execuție de consilier achiziții publice, clasa I, grad profesional superior este de 8h/zi, respectiv 40h/săptămână, respectiv durată normală a timpului de muncă.

Elit - Gustul Desăvârșit
Condiţiile de desfăşurare a concursului:

– Proba scrisă: 24.08.2022, ora 10:00 – sediul Primăriei Municipiului Aiud;
– Interviul: se va susţine într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise. – Dosarele de înscriere la concurs se depun în perioada 19.07.2022 – 08.08.2022 (ora 16:00), la sediul Primăriei Municipiului Aiud.
Condiţiile de participare la concurs:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minim 7 ani.

Condiţiile de participare şi condiţiile de desfăşurare a concursului, bibliografia, tematica, atribuțiile stabilite în fișa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează la sediul Primăriei Municipiului Aiud şi pe site-ul instituției: www.aiud.ro.

Relații suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, situată în Aiud, str. Cuza Vodă, nr. 1, număr de telefon 0258 861 310, interior 1013/fax 0258 861280, e-mail: [email protected], persoana de contact: Morar Angela, consilier, clasa I, grad profesional superior în cadrul Biroului Resurse Umane, Control Intern din cadrul Direcției Economice, aparatul de specialitate al primarului municipiului Aiud, precum și de pe site-ul instituției: www.aiud.ro.

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI AIUD, organizează la sediul instituției din str. Cuza Vodă, nr. 1, concurs de recrutare pentru ocuparea pe durată nedeterminată a postului vacant, funcție publică de execuție de expert, clasa I, grad profesional asistent din cadrul Direcției Arhitect – Șef, Compartiment Strategii de informatizare din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Aiud.

Durata timpului de muncă pentru funcția publică de execuție de expert, clasa I, grad profesional asistent este de 8h/zi, respectiv 40h/săptămână, respectiv durată normală a timpului de muncă.

Condiţiile de desfăşurare ale concursului sunt:

– Proba suplimentară pentru testarea cunoștințelor în domeniul tehnologiei informației: 19.08.2022, ora 10:00 – sediul Primăriei Municipiului Aiud;
– Proba scrisă: 22.08.2022, ora 10:00 – sediul Primăriei Municipiului Aiud;
– Interviul: se va susţine într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise. – Dosarele de înscriere la concurs se depun în perioada 19.07.2022 – 08.08.2022 (ora 16:00), la sediul Primăriei Municipiului Aiud.
Condiţiile de participare la concurs pentru postul de expert, clasa I, grad profesional asistent sunt:
– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul fundamental de ierarhizare: matematică și științe ale naturii, ramura de știință: matematică; domeniul fundamental de ierarhizare: științe inginerești.
– cunoștințe PC – nivel avansat din:
I. Concepte de bază ale tehnologiei informației (IT)
II. Utilizarea computerului și organizarea fișierelor
III. Procesare de text
IV. Calcul tabelar
V. Baze de date
VI. Prezentări
VII. Informație și comunicare
– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minim 1 an.

Condiţiile de participare şi condiţiile de desfăşurare a concursului, bibliografia, tematica, atribuțiile stabilite în fișa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează la sediul Primăriei Municipiului Aiud şi pe site-ul instituției: www.aiud.ro.

Relații suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, situată în Aiud, str. Cuza Vodă, nr. 1, număr de telefon 0258 861 310, interior 1013/fax 0258 861280, e-mail: [email protected], persoana de contact: Dancea Stînea Anamaria, consilier, clasa I, grad profesional superior în cadrul Biroului Resurse Umane, Control Intern din cadrul Direcției Economice, precum și de pe site-ul instituției: www.aiud.ro.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Publicitate

Curier Județean

ITM Alba: O amendă de 4.000 de lei și zeci de avertismente, în perioada 1 – 5 august 2022. Ce deficiențe au găsit inspectorii

Publicat

în

ITM Alba: O amendă de 4.000 de lei și zeci de avertismente, în perioada 1 – 5 august 2022. Ce deficiențe au găsit inspectorii

Prin Programul cadru de acţiuni al I.T.M. Alba pentru anul 2022, aprobat de către conducerea Inspecţiei Muncii, s-a stabilit că unul dintre obiectivele prioritare ale activităţii inspectoratului îl reprezintă combaterea muncii nedeclarate, în vederea descurajării şi a diminuării acestui fenomen care, în fapt, reprezintă tot o formă de evaziune fiscală.

Activitatea zilnică  a  inspectorilor de muncă a vizat, cu prioritate, sancţionarea muncii nedeclarate, rezultatele controalelor efectuate fiind comunicate săptămînal, către Inspecţia Muncii.

Rezultatele obţinute la nivelul judeţului Alba, în perioada 01.08.- 05.08.2022, în  activitatea de control, sunt redate mai jos.

Elit - Gustul Desăvârșit

În domeniul relaţiilor de muncă:

Total unităţi controlate:  17

Numar de salariați ai angajatorilor controlați: 189

                  Din care – femei : 75

Număr deficienţe constatate:    35

      Principalele deficienţe constatate în controale :

  • neplata salariilor la data stabilită în contractele individuale de muncă
  • Contractele individuale de muncă cu timp parțial nu conțin clauze referitoare la repartizarea programului de lucru;
  • neplata orelor suplimentare și neacordarea concediilor legale de odihnă anuale;
  • neacordarea repausului săptămânal și a sporului aferent;
  • nu se face dovada înmânării unui exemplar din contractul individual de muncă salariatului;
  • neconducerea corectă a evidenţei timpului lucrat;
  • dosarele personale nu conțin actele necesare angajării;
  • nu a fost întocmită programarea concediilor de odihnă pentru anul 2022;

În domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă:

Nr. total unităţi controlate:    17

Număr deficienţe constatate:  28

Număr de măsuri dispuse  :     28

Angajatori sancționați:            16

          Nr. sancţiuni aplicate: –    28 din care

                                               – 27 avertismente;

                                                   –  1 amenda in cuantum de 4.000 lei.

            Nr.evenimente în curs de cercetare :     2

Nr. actiuni de informare/constientizare angajatori : 1

 Principalele deficienţe stabilite în controale :

  • Lipsa fișelor de aptitudini eliberate în urma examinării medicale la angajare și/sau periodică a lucrătorilor.
  • Lipsa evaluarii riscurilor de accidentare și îmbolnăvire profesională pentru activitățile desfășurate.
  • Lipsa autorizării inițiale și a verificărilor periodice a echipamentelor tehnice supuse reglementărilor ISCIR.
  • Lipsa instruirii periodice a lucrătorilor.
  • Organizarea necorespunzătoare a activității la nivelul unităților, conform noilor reglementari din H.G. nr. 955/2010 pentru modificarea si completarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securității și sănătății în muncă nr. 319/2006.
  • Lipsa instrucțiunilor proprii de securitate a muncii pentru activitățile desfășurate.
  • Desfășurarea activității fără efectuarea examenului medical la angajare și/sau periodic a lucrătorilor.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Citește mai mult

Curier Județean

Femeie din Alba bătută de soț în prezența fiicei: Bărbatul s-a ales cu dosar penal și ordin de protecție

Publicat

în

Femeie din Alba bătută de soț în prezența fiicei: Bărbatul s-a ales cu dosar penal și ordin de protecție

La data de 7 august 2022, în jurul orei 13.30, polițiștii Secției 1 Poliție Rurală Galda de Jos au fost sesizați, prin plângere, de către o femeie, de 40 de ani, din localitatea Galtiu, cu privire la faptul că, în timp ce se afla la domiciliu, împreună cu fiica sa, ar fi fost agresate de către soțul său.

Polițiștii au aplicat formularul de evaluare al riscului, iar în urma interpretării răspunsurilor date de femeie a rezultat că, față de bărbatul de 46 de ani, se impune emiterea ordinului provizoriu de protecție.

Pe numele său, a fost întocmit dosar penal, sub aspectul săvârșirii infracțiunii de violență în familie.

Elit - Gustul Desăvârșit


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Citește mai mult

Curier Județean

Inconștientul săptămânii: Bărbat din Alba prins de polițiști beat, fără permis la volanul unei mașini neînmatriculate

Publicat

în

Inconștientul săptămânii: Bărbat din Alba prins de polițiști beat, fără permis la volanul unei mașini neînmatriculate

La data de 7 august 2022, în jurul orei 19.45, polițiștii Biroului Rutier din cadrul Poliției Municipiului Alba Iulia, în timp ce acționau pe DC 69, în comuna Ighiu, au depistat un bărbat de 30 de ani, din comună, în timp ce conducea un moped neînmatriculat sau neînregistrat în circulație, fără să dețină permis de conducere pentru nicio categorie de autovehicule și fiind sub influența băuturilor alcoolice.

În urma testării conducătorului auto, cu aparatul etilotest, a rezultat valoarea de 1,27 mg/l alcool pur în aerul expirat, motiv pentru care a fost condus la spital unde i-au fost recoltate mostre de sânge, în vederea stabilirii alcoolemiei.

Față de conducătorul auto, cercetările sunt continuate sub aspectul săvârșirii infracțiunilor de conducere fără permis, punerea în circulație sau conducerea unui vehicul neînmatriculat și conducere sub influența alcoolului.

Elit - Gustul Desăvârșit


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Citește mai mult

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Știrea Ta

Politică Administrație

Sport

Monden

Opinii Comentarii

Articole Similare