Concurs pentru funcția de manager al Spitalului Județean de Urgență Alba Iulia. Încrieri până în 6 decembrie
Consiliul de administrație al Spitalului Județean de Urgenta Alba Iulia organizează în temeiul prevederilor art. 186 alin. (9) lit. b) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sanitații, cu modificarile si completarile ulterioare, concurs pentru ocuparea funcției de manager, persoana fizica, la Spitalul Județean de Urgența Alba Iulia.
Criterii de selectie:
Concursul va consta in susținerea a 3 probe si anume:
‒ test grilă de verificare a cunoștințelor;
‒ susținerea proiectului de management;
‒ interviul de selecție.
Testul grila de verificare a cunoștințelor va avea loc în data de 16 decembrie 2013, ora 10,00, la sediul Consiliului Judetean Alba, P-ța I.I.C. Bratianu nr. 1.
Concursul de va desfasura potrivit Regulamentului de desfasurare si organizare a concursului pentru ocuparea functiei de manager, persoana fizica, la Spitalul Judetean de Urgenta Alba Iulia si Spitalul de Pneumoftiziologie Aiud aprobat prin Dispozitia Presedintelui Consiliului Judetean Alba nr. 356/2013.
Condiţii de participare:
Candidatii trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
a) sa fie absolvent(a) al unei institutii de invatamant superior;
b) sa îndeplineasca una din urmatoarele condiții
‒ absolvent(a) al unor cursuri de perfecţionare în management sau management sanitar, agreate de Ministerul Sănătăţii şi stabilite prin Ordinul Ministrului Sanatatii nr. 1113/2010 privind stabilirea cursurilor de management sau management sanitar agreate de Ministerul Sănătăţii pentru ocuparea funcţiei de manager persoană fizică al spitalului public sau reprezentant desemnat de managerul persoană juridică,
‒ a început cursul prevazut la art. 1 lit. a) din ordinul mentionat mai sus.
‒ absolvent(a) al unui masterat sau doctorat în management sanitar, economic sau administrativ organizat într-o instituţie de învăţământ superior acreditată, potrivit legii;
c) sa aiba 5 ani vechime în posturi prevăzute cu studii de învățământ superior;
d) sa nu fie condamnat(a) penal sau în curs de urmărire penală;
e) sa fie apt(a) din punct de vedere medical;
f) sa nu aiba varsta de pensionare conform legii.
g) sa aiba cetățenia romana sau cetățenia unui stat membru al Uniunii Europene
Dosarul de concurs
Dosarele de concurs vor fi depuse la Registratura Consiliului Județean Alba, P-ța I.I.C. Bratianu nr. 1, pâna la data de 06 decembrie 2013, ora 16.00.
Informații suplimentare puteți obține accesând pagina de internet www.cjalba.ro
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Politică Administrație
Moțiunea AUR împotriva ministrului mediului, adoptată cu voturile PSD: Ce urmează pentru Diana Buzoianu
Moțiunea AUR împotriva ministrului mediului, adoptată cu voturile PSD: Ce urmează pentru Diana Buzoianu Moțiunea simplă AUR împotriva ministrei Mediului, Diana Buzoianu, a fost adoptată luni, 15 decembrie 2025, de Senat, cu voturile AUR, PACE și PSD și ale unor senatori neafiliați, generând un moment politic tensionat în interiorul majorității parlamentare care susține Guvernul condus […]
Moțiunea de cenzură a fost respinsă: Guvernul Bolojan supraviețuiește din nou în Parlament, iar coaliția de guvernare rezistă
Moțiunea de cenzură a fost respinsă: Guvernul Bolojan supraviețuiește din nou în Parlament, iar coaliția de guvernare rezistă Moţiunea de cenzură depusă de Opoziţie şi intitulată ”România nu este de vânzare – fără progresişti la guvernare” nu a trecut luni, 15 decembrie 2025, în Parlament. Guvernul Bolojan supraviețuiește astfel unei noi moțiuni de cenzură, iar […]
Piste pentru biciclete în comuna Ciugud cu o lungime totală de 13 km. Investiție de peste 6 milioane de lei
Piste pentru biciclete în comuna Ciugud cu o lungime totală de 13 km. Investiție de peste 6 milioane de lei Administrația din Ciugud a demarat licitația ,,Dezvoltarea infrstructurii de transport verde – Pistă pentru biciclete în comuna Ciugud”, prin SEAP, care prevede construirea a peste 10 kilometri de piste de biciclete pe raza comunei. Citește […]