Trăim într-o lume complexă din punct de vedere social şi politic, iar ritmul de dezvoltare al pieţei feroviare ne obligă să ţinem pasul cu noile abordări. Când s-a aflat la guvernare, PSD a înţeles că este esenţial să ai o cale de transport feroviară performantă, să te interconectezi cu reţelele feroviare europene, respectând standardele de performanţă în exploatare.
Feroviarii români sunt nemulțumiți de guvernarea PNL și acuză guvernul de dezinteres în susţinerea sectorului feroviar, dar şi de discriminarea transporturilor feroviare și favorizarea celor rutiere, contrar politicilor publice europene. În timp ce Germania alocă 86 miliarde de euro pentru dezvoltarea căilor ferate, România investește… nimic. Nu vreau?, nu ştiu?, nu pot? sunt întrebări care din cauza nesoluţionării unor aspecte de natură juridică privind exproprierile şi termenele din instanţe nu şi-au găsit încă răspunsul, iar lucrările de modernizare a infrastructurii feroviare pe Coridorul IV Pan-European bat pasul pe loc.
România a pierdut 320 milioane de euro, din cele 1,1 miliarde de euro disponibile prin programul Connecting Europe Facility (CEF). Noi, feroviarii, știm că glasul roţilor de tren poate fi înțeles cu adevărat doar de profesionişti, nu de diletanţi! Calea ferată funcţionează după principii clare și are nevoie de politici coerente, dar şi de alocări bugetare. Mi-am dorit mereu să las ceva în urma mea în breasla feroviarilor, iar acum, când trebuie să decidem cui acordăm încredere, vă îndemn să votați pentru creșterea siguranței și accesibilității transportului feroviar, votați PSD!
Marcel OȚOIU, candidat PSD la Camera Deputaților
-Comandat de PARTIDUL SOCIAL DEMOCRAT – Organizația Județeană Alba
-Executat de UNIREA PRES SRL portal online https://ziarulunirea.ro/
-CUI mandatar financiar județean 11200020