Comunicat de presă PRO România| O Românie ca o campanie (P)
O ROMÂNIE CA O COMPANIE!
Ne uităm cu admirație la oamenii care au reușit în viață și lasă în urmă lucruri minunate pentru familia lor, concetățenii lor, țara lor. Fie că au creat întreprinderi individuale sau companii mari de nivel național, SUCCESUL lor s-a datorat modului în care s-au implicat și au știut să organizeze lucrurile. Consider că țara trebuie condusă în același mod în care un manager conduce o companie de succes!
Cel mai de preț activ al unei companii este RESURSA UMANĂ. Niciun manager nu poate face ceva fără a avea sprijinul oamenilor din jurul lui. El trebuie să știe să îi aleagă, să-i motiveze, să aibă răbdarea să îi asculte, să aibă inteligența de a-i lăsa să se dezvolte în cadrul companiei. România este una dintre cele mai dezvoltate țări din Europa în ceea ce privește resursa umană. Din păcate, în ultimii 30 de ani ne-am confruntat cu un exod al resursei umane în afara granițelor, în principal datorită faptului că liderii acestei țări nu au știut să valorifice ceea ce au avut în mână. Ce putem face acum? SĂ DĂM VALOARE CELOR PE CARE ÎI AVEM AICI, pentru că timpul nu este pierdut.
Cum? Românii trebuie încurajați să rămână și să producă în România, să își folosească toată priceperea în dezvoltarea sectoarelor lor de activitate, să fie motivați corespunzător în munca pe care o depun și să fie recompensați pe măsură.
Valoarea unei companii este dată în mare măsură de notorietatea BRANDULUI. Aceasta se construiește prin promovarea continuă a produselor, a calității si siguranței acestora. Pentru orice manager este o mare bucurie să își vadă produsul ales și apreciat de consumator.
Conducătorii acestei țări au obligația să facă din România un brand respectat în Europa. România este a șasea țară din punct de vedere al numărului de locuitori și implicit consumatori, dar penultima în ceea ce privește nivelul de trai. Ce înseamnă asta? Că unii sunt mai deștepți decât alții și profită de nepăsarea celor din urmă. Haideți să schimbăm, sa fim și noi în prima categorie. România, prin poziția geografică, prin relieful variat pe care îl are, prin multitudinea de resurse naturale care se găsesc aici, trebuie să devină un brand important în Europa.
Un manager știe foarte bine că un produs nu poate ajunge de succes daca el nu are doua atribute de baza: CALITATEA și SIGURANȚA. Aceste două elemente îi dau valoare pe termen lung și îl mențin în preferințele consumatorului. Calitatea și siguranța vieții este măsurată prin calitatea și siguranța serviciilor de care se bucură oamenii: CALITATEA SĂNĂTĂȚII prin spitale și servicii medicale de ultimă generație; CALITATEA EDUCAȚIEI prin școli, licee, universități dotate cu specialiști și tehnică corespunzătoare; CALITATEA INFRASTRUCTURII care asigură confortul cetățenilor; SIGURANȚA UNUI TRAI BUN printr-o salarizare corespunzătoare a angajaților activi, prin pensii decente celor care au muncit și contribuit o viață întreagă pentru ele. Oamenii politici responsabili trebuie să se preocupe ca aceste valori să nu lipsească românilor.
Nu în ultimul rând, un manager este responsabil de profitabilitatea companiei, pentru că fără profit viața ei va fi scurtă. PLUS VALOAREA este adusă printr-o gestionare foarte bună a veniturilor și cheltuielilor. Poți să te împrumuți dar să o faci responsabil și să ai siguranța că poți restitui, poți să acorzi salarii mai mari, dar să ai grijă ca din ceea ce produci să le poți plăti; poți să investești în dezvoltare dacă prin inovațiile pe care le faci, investiția va fi recuperată în timp rezonabil.
Toate aceste aspecte absolut normale în viața unei companii se regăsesc și în viața unei țări. Ne dorim cu toții ca România să fie o țară dezvoltată și stabilă. Pentru aceasta este necesar să prețuim resursele României, să producem în România, să promovăm România și să avem grijă de oamenii care trăiesc în România. PRODUS ÎN ROMÂNIA trebuie să ajungă BRAND și asta nu poate fi făcut decât de niște politicieni care gândesc ca niște manageri.
O ROMÂNIE CA O COMPANIE este o necesitate, nu un slogan!
IOAN LAZĂR
Candidat Camera Deputaților PRO ROMÂNIA
Comandat de partidul PRO România, filiala Alba, cod unic mandatar financiar 11200008, publicat de SC Unirea Pres SRL, portal online: https://ziarulunirea.ro.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Politică Administrație
Primăria Alba Iulia achiziționează 15 stații de reîncărcare pentru vehicule electrice. Unde vor fi amplasate și ce valoare are investiția
Primăria Alba Iulia achiziționează 15 stații de reîncărcare pentru vehicule electrice. Unde vor fi amplasate și ce valoare are investiția Administrația municipiului Alba Iulia, a lansat în data de 27 noiembrie 2024, licitația pe SEAP, care prevede achiziționarea a 15 stații de reîncărcare pentru vehicule electrice inclusiv serviciu de elaboarare proiect tehnic și detalii de […]
Secțiune Articole Similare
-
Sportacum 4 zile
CIL Blaj – Metalurgistul Cugir 2-2 (0-0) | Ultimul derby „de Alba” al anului, nedecis
-
Opinii - Comentariiacum 5 zile
23 noiembrie 1940: România a semnat aderarea la Pactul Tripartit, alături de Germania, Italia și Japonia. Ce se urmărea prin acest act
-
Opinii - Comentariiacum 2 zile
26 noiembrie: Masacrul de la închisoarea Jilava. Una din cele mai odioase crime din istoria României
-
Opinii - Comentariiacum 20 de ore
27 noiembrie: S-a născut prozatorul Liviu Rebreanu, considerat de criticul George Călinescu drept „creator al romanului românesc modern”
-
Ştirea zileiacum 6 ore
Program 1 Decembrie 2024, Ziua Națională la Alba Iulia: Paradă militară, focuri de artificii și concerte
-
Politică Administrațieacum 5 zile
Mihnea Costachi (CSM Unirea Alba Iulia) dublu campion naţional de seniori la șah, într-o singură zi!