Comunicat de presă, Lazăr Ioan Bogdan, ALDE Alba: „Alba Iulia, o NORMALITATE așteptată de 30 de ani!”
Așa cum am anunțat, nu mă voi axa aruncând în mod gratuit cu noroi în actuala conducere a Primăriei Alba Iulia (vedem cu toții ineficiența, incompetența în prea multe domenii. Acestea nu pot fi “mascate”, vorba unui afiș electoral deja celebru prin absurdul lui). Ba chiar mă bucur că “săracu’ Paul” a apărut deja pe afișe la braț cu Mircea Hava, asta pentru cei care încă se mai îndoiau că nu fac parte din aceeași echipă de 30 de ani încoace. În cazul ambilor, din păcate rezultatele se văd: canalizarea total nefuncțională, drumurile precare, lipsa grădinițelor, a creșelor, lipsa parcărilor, aglomerația orașului, lipsa investitorilor strategici, lipsa parcurilor, a ștrandului sau a unor locuri de recreere “pline de viață”, anarhia arhitecturală și lipsa oricărei viziuni sunt toate cartea de vizită a acelorași oameni care ne conduc de aproape 30 de ani!!
Dar poate cel mai important este acum să vorbim despre VIITOR, nu despre TRECUT și mai ales TRECUȚI… Pentru fiecare dintre noi, indiferent de generații, statul la cozi cu orele in fața unor ghișee este o stare de neacceptat, de netolerat și de negândit. Administrația publică locală din Alba Iulia TREBUIE să fie condusă de OAMENI TINERI ȘI CAPABILI! SmartCity a fost inițial un termen, pentru ca mai apoi sa devină un proiect, apoi dorință și cred că trebuie să ne definească pe toți. Și dacă este așa, Alba Iulia nu poate fi “Smart”, iar albaiulienii să stea la cozi cu orele și zilele pentru locurile de parcare!! Acesta este un exemplu de incompetență a actualei conduceri!
Voi susține și implementa în primul rând o DIGITALIZARE REALĂ a administrației publice locale. Ce vom putea plăti din fața oricărui calculator, laptop, smartphone, tabletă etc.:
-taxele și impozitele locale, care se pot achita și acum prin mai mulți pași
-amenzile, locurile de parcare cu plată sau cele rezidențiale
-cereri eliberări autorizații de construcții, concesionari
-orice altă cerere de eliberare documente, avize, autorizații (Detalii pe https://schimbaalbaiulia.ro)
Vom reduce orice drum si interacțiune DIRECTĂ cu funcționarii Primăriei, astfel încât cetățenii să își poată rezolva problemele din fata propriului calculator!
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Politică Administrație
Stadiul lucrărilor la proiectele de infrastructură de la Blaj: Când începe construcția variantei ocolitoare
Stadiul lucrărilor la proiectele de infrastructură de la Blaj: Când începe construcția variantei ocolitoare Gheorghe Valentin Rotar, primarul municipiului Blaj, a anunțat vineri, 17 ianuarie 2025, care este stadiul a trei proiecte de infrastructură aflate în derulare în prezent. Citește și: Sala polivalentă din Blaj printre proiectele excepționale de arhitectură și design, în 2025 ”Împreună […]