Cinci firme din Alba, amendate cu 70.000 de lei pentru munca „la negru”
Cinci firme, patru din Alba şi una din Cluj cu punct de lucru în Alba, au fost sancţionate săptămâna trecută de inspectorii ITM pentru munca „la negru”. Societăţile comerciale s-au ales cu amenzi în sumă totală de 70.000 de lei, pentru că au primit în activitate 7 persoane fără forme legale de angajare.
În perioada 24 – 27 februarie 2014, inspectorii ITM Alba au efectuat controale în domeniul relaţiilor de muncă la 52 de unităţi comerciale din judeţ, cu un număr total de 979 de anagajaţi. În urma controalelor efectuate, au fost aplicate 13 amenzi în valoare totală de 93. 900 de lei, dintre care 70.000 de lei cele 5 amenzi pentru munca la negru.
Societăţile sancţionate pentru munca nedeclarată sunt:
1. S.C. Topy Wood Eexpert SRL Aiud – 2 pers. fără forme legale de angajare – amendă 20.000 lei;
2. S.C. Tocaciu Construct SRL Sâncrai – 1 pers. fără forme legale de angajare – amendă 10.000 lei;
3. S.C. Băile Sărate Ocna Mureş S.A. – 1 pers. fără forme legale de angajare – amendă 10.000 lei;
4. S.C. Dinamic Cristi SRL Boian, Jud. Cluj – P.L. Alba – 2 pers. fără forme legale de angajare – amendă 20.000 lei;
5. S.C. Global Dif Co SRL Alba Iulia – 1 pers. fără forme legale de angajare – amendă 10.000 lei;
În domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, au fost controlate 26 de unităţi comerciale şi aplicate 2 amenzi în valoare de 10.000 de lei.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Curier Județean
UPU Pediatrie de la Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia se mută pentru efectuarea unor lucrări de renovare. Intrarea în urgențe va rămâne aceeași
UPU Pediatrie de la Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia se mută pentru efectuarea unor lucrări de renovare. Intrarea în urgențe va rămâne aceeași Spațiul de consultații și tratamente pentru urgențele pediatrice, din cadrul Unității de Primiri Urgențe a Spitalului Județean de Urgență Alba Iulia, se mută temporar, începând de luni, 20 ianuarie 2025, pentru […]