Centru de informare turistică la Baia de Arieş
Consiliul Judeţean Alba îşi propune înfiinţarea unui centru de informare turistică la Baia de Arieş cu scopul promovării potenţialului turistic al Munţilor Apuseni. Proiectul „CIT APUSENI – Centru de informare turistică” are o valoare de 630.000 de lei şi va fi finanţat prin Programul Operaţional Regional. Cofinanţarea CJ Alba este de 12.600 de lei reprezentând 2% şi a fost aprobată în şedinţa de joi de consilierii judeţeni. „Proiectul îşi propune creşterea atractivităţii ca destinaţie turistică şi de afaceri prin creşterea numărului de turişti în zona Munţilor Apuseni”, se arată în expunerea de motive a proiectului de hotărâre aprobat ieri. (I.P.)
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Actualitate
RESTRICȚII de circulație pe autostrada A10 Sebeș-Turda: Lucrări de reparații la un rost de dilatație
RESTRICȚII de circulație pe autostrada A10 Sebeș-Turda: Lucrări de reparații la un rost de dilatație DRDP Cluj a anunțat că de astăzi, 20 august 2025, se instituie restricții de circulație pe autostrada A10 Sebeș-Turda, km 25+450, calea 1, pentru efectuarea de reparații la un rost de dilatație. Circulația rutieră se va desfășura pe banda 1. […]
Asociația Prosumatorilor și Comunităților de Energie cere imperativ o reformă structurală a ANRE: „Protejează interesele marilor actori din energie”
Asociația Prosumatorilor și Comunităților de Energie solicită o reformă structurală a ANRE Asociația Prosumatorilor și Comunităților de Energie cere imperativ Guvernului și Parlamentului să declanșeze o reformă structurală a ANRE, care să includă numiri bazate pe competență și examene publice, precum și restructurarea mecanismului de finanțare, astfel încât ANRE să nu mai depindă de cei […]
Românii cumpără masiv lucruri de lux. Conform ultimelor studii, suntem pe primele locuri în Europa
Românii cumpără masiv lucruri de lux. Conform ultimelor studii, suntem pe primele locuri în Europa la opulență Deși nivelul de trai în România este sub media Uniunii Europene, românii se afișează des cu bijuterii strălucitoare, mașini scumpe și haine de firmă. Conform studiului, acest fenomen se numește „consum ostentativ”, adică achiziția de bunuri pentru a […]