Câștigătorii concursurilor profesionale ale serviciilor voluntare pentru situaţii de urgenţă din judeţul Alba
Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă ”Unirea” al judeţului Alba a organizat pe Stadionul Cetate din Municipiul Alba Iulia, faza judeţeană a concursurilor profesionale ale serviciilor voluntare pentru situaţii de urgenţă din judeţul Alba.
Concurenţii au susţinut 3 probe practice: pista de îndemânare şi viteză; ştafeta 4 X 100 m şi dispozitivul de intervenţie. Aceste concursuri au avut ca obiective: dezvoltarea şi perfecţionarea aptitudinilor şi a deprinderilor specifice necesare îndeplinirii acţiunilor de intervenţie în situaţii de urgenţă, evaluarea nivelului de pregătire a capacităţii de intervenţie a serviciilor voluntare pentru situaţii de urgenţă şi popularizarea, în rândul cetăţenilor, a unor aspecte din activităţile desfăşurate de serviciile voluntare pentru situaţii de urgenţă.
În urma probelor de concurs, rezultatele sunt următoarele:
Proba “Pista cu obstacole pe 100 m”:
Locul I – Serviciul Voluntar pentru Situații de Urgență Ștremț;
Locul II – Serviciul Voluntar pentru Situații de Urgență Teiuș;
Locul III – Serviciul Voluntar pentru Situații de Urgență Sebeș;
Proba “Ștafeta 4x100m”:
Locul I – Serviciul Voluntar pentru Situații de Urgență Ștremț;
Locul II – Serviciul Voluntar pentru Situații de Urgență Teiuș;
Locul III – Serviciul Voluntar pentru Situații de Urgență Cugir;
Proba “Dispozitivul de intervenție”:
Locul I – Serviciul Voluntar pentru Situații de Urgență Ștremț;
Locul II – Serviciul Voluntar pentru Situații de Urgență Teiuș;
Locul III – Serviciul Voluntar pentru Situații de Urgență Cugir;
Diploma Fairplay:
- Echipajului Serviciului Voluntar pentru Situații de Urgență Abrud.
Clasamentul general:
Locul I – Serviciul Voluntar pentru Situații de Urgență Stremț;
Locul II – Serviciul Voluntar pentru Situații de Urgență Teiuș;
Locul III – Serviciul Voluntar pentru Situații de Urgență Cugir;
Locul IV – Serviciul Voluntar pentru Situații de Urgență Sebeș;
Locul V – Serviciul Voluntar pentru Situații de Urgență Abrud;
Locul VI – Serviciul Voluntar pentru Situații de Urgență Șpring.
La festivitatea de premiere au participat domnul Dănuț-Emil Hălalai – prefectul județului Alba și domnul lt.col. Nicolae Negoiță – prim adjunct al ISU Alba.
Strădania concurenților a fost răsplătită cu cupe şi diplome oferite de Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă ”Unirea” al judeţului Alba.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Curier Județean
Peste 11 milioane de euro pentru noua autobază pentru autobuze și microbuze electrice de la Partoș: Indicatorii tehnico-economici ai investiției, la aprobare în Consiliul Local
Peste 11 milioane de euro pentru noua autobază pentru autobuze și microbuze electrice de la Partoș Pe ordinea de zi a ședinței ordinare din 30 octombrie 2025 a Consiliului Local Alba Iulia se află și un proiect de hotărâre privind aprobarea documentației tehnico-economice (faza Proiect tehnic) și a indicatorilor tehnico-economici, pentru obiectivul de investiții: ”Realizarea […]
FOTO | Carina-Gabriela Popa, elevă a Liceului Sportiv din Alba Iulia, în top 10 mondial în cadrul Concursului Internațional de Postere
Carina-Gabriela Popa, elevă a Liceului Sportiv din Alba Iulia, în top 10 mondial în cadrul Concursului Internațional de Postere Carina-Gabriela Popa, absolventă a clasei a IV-a B Step by Step în anul școlar 2024–2025 la Liceul cu Program Sportiv Alba Iulia, s-a clasat în top 10 mondial în cadrul Concursului Internațional de Postere. Concursul a […]
Locuințe sociale 2026 | Lista de priorități în vederea repartizării locuințelor sociale din municipiul Alba Iulia urmează să fie aprobată
Lista de priorități pentru anul 2026 în vederea repartizării locuințelor sociale din municipiul Alba Iulia urmează să fie aprobată Consiliul Local Alba Iulia urmează să aprobe, în ședința ordinară din 30 octombrie 2025, lista de priorități pentru anul 2026 în vederea repartizării locuințelor sociale din municipiul reședință de județ. Proiectul de hotărâre întocmit în acest […]