Caravana Avon în Piaţa Cetăţii: Peste 1.000 de albaiulieni s-au implicat în lupta pentru Sănătatea Sânilor
În Piaţa Cetăţii din Alba Iulia, Avon Cosmetics România a continuat, sâmbătă, 28 septembrie, lupta pentru Sănătatea Sânilor în cadrul evenimentului social „Implică-te pentru ea. Află că este bine”, parte din Campania pentru Sănătatea Sânilor. Peste 1.000 de persoane au venit, de-a lungul întregii zile, să se implice pentru femeile dragi din viața lor și să se bucure de multe momente roz.
Cu mult curaj, locuitorii orașului Alba Iulia au participat la competiții de familie, au scris mesaje inspirate pentru cei dragi, au intrat în ritmuri de zumba, s-au înscris la tombola cu premii constând în produse Avon, au discutat cu medici și voluntari special instruiți de Avon despre modalitățile de prevenție a cancerului la sân. În același timp, doamnele și domnișoarele s-au relaxat la ședințe de machiaj.
Seara a fost dedicată de asemenea sănătății și frumuseții femeilor din România, trupa Vunk susținând un concert plin de energie.
După ce s-a oprit la Craiova, la Alba Iulia și la Tîrgu Mureș, caravana Avon a pornit mai departe spre Timișoara și Iași. Astfel, folosind lecțiile de victorie, Caravana Avon ajunge în 5 oraşe încărcate de istorie, care se mândresc cu statutul de învingător. La final, oraşul în care s-au implicat cei mai mulți “luptători” împotriva cancerului la sân – stabilit în funcţie de numărul de produse roz achiziţionate –primește 500 de mamografii / ecografii mamare.
La fel ca la Craiova, și la Alba Iulia locuitorii au primit provocarea de a lupta împotriva cancerului la sân cu acelaşi curaj care i-a caracterizat în luptele desfăşurate de-a lungul istoriei. Dar, de data aceasta, ei au luptat pentru femeile dragi din viaţa lor – mama, sora, prietena, pentru a afla că sunt bine.
Campania pentru Sănătatea Sânilor, iniţiată în 2002, a reuşit, până în prezent, să educe, să informeze în privinţa diagnosticării precoce a cancerului la sân, să facă să devină conştiente de gravitatea bolii peste 80% dintre femeile care trăiesc în România. Ca parte a aceleiași campanii, Avon a donat un ecograf în valoare de aproximativ 120.000$ către secția de oncologie a Spitalului Județean Alba.
Evenimentul social “Implică-te pentru ea. Află că e bine” de la Alba Iulia face parte din campania de conştientizare publică şi diagnosticare precoce a cancerului la sân şi este organizat de AVON Cosmetics România în colaborare cu Asociația Sport pentru Viață. Partenerul evenimentului la Alba Iulia a fost Primăria Municipiului Alba Iulia.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Opinii - Comentarii
23 noiembrie – Zborul Marii Uniri: Povestea aviatorului mort în anonimat, care a zburat la -40 de grade cu documentele Marii Uniri de la 1 decembrie 1918
23 noiembrie – Zborul Marii Uniri: Povestea aviatorului mort în anonimat, care a zburat la -40 de grade cu documentele Marii Uniri de la 1 decembrie 1918 În dupa-amiaza de 23 noiembrie, în iarna anului 1918, pe Câmpia Libertăţii de la Blaj, un aparat de zbor pilotat de un erou trecut apoi în uitare şi […]
Secțiune Articole Similare
-
Opinii - Comentariiacum 2 zile
21 noiembrie: Intrarea Maicii Domnului în Biserică. Ovidenia, prima sărbătoare de la începutul Postului Crăciunului
-
Opinii - Comentariiacum 2 zile
21 noiembrie, Ziua Mondială a Salutului. Cel mai popular cuvânt de salut este „Hello”
-
Ştirea zileiacum 5 zile
PROGRAMUL zilei de 1 decembrie 2024, Ziua Națională, la Alba Iulia: Paradă militară, concert Andra și focuri de artificii
-
Opinii - Comentariiacum 2 zile
21 Noiembrie: Intrarea Maicii Domnului în Biserică. Tradiţii şi superstiţii de Sărbătoarea Luminii
-
Opinii - Comentariiacum 5 ore
23 noiembrie – Zborul Marii Uniri: Povestea aviatorului mort în anonimat, care a zburat la -40 de grade cu documentele Marii Uniri de la 1 decembrie 1918
-
Opinii - Comentariiacum 4 zile
19 noiembrie: Ziua internațională a BĂRBATULUI. Tradiții în lume specifice sărbătorii