Brandul turistic al municipiului Alba Iulia, alături de brandul comercial al Companiei AGRA’S
În municipiul Alba Iulia, la Oarda, a luat fiinţă cu mai bine de 10 ani în urmă Compania AGRA’S. Cei ce au pornit atunci la drum aveau un singur gând, să învingă, ne-a spus Dan Sărmăşan, preşedintele Consiliului de Administraţie al SC AGRA’S SA Alba Iulia, societate ce a ajuns să fie recunoscută după sloganul „Mezeluri domneşti”. AGRA’S este acum un nume important pe piaţa preparatelor din carne, având o cifră de afaceri estimată pentru 2010 la 10 milioane de euro. Compania are o reţea de distribuţie dezvoltată în întreaga Transilvanie şi la Bucureşti. În municipiul Alba Iulia, AGRA’S are 5 magazine pentru comercializarea celor peste 80 de produse ale companiei. Societatea câştigă teren şi în afara graniţelor ţării, astfel că până acum Mezelurile Domneşti au ajuns la consumatori din Spania şi Italia, unde se află pe mesele străinilor, dar şi pe cele ale românilor stabiliţi acolo. Pentru a afla mai multe noutăţi despre activitatea Companiei AGRA’S, l-am avut ca interlocutor pe domnul Dan Sărmăşan, care a avut amabilitatea de a ne răspunde la câteva întrebări.
– Ce înseamnă pentru dumneavoastră AGRA’S?
– AGRA’S înseamnă o afacere de succes. Pentru producerea mezelurilor domneşti a fost nevoie de multă muncă, alături de care am îmbinat ambiţia cu entuziasmul şi cu un management performant şi, nu în ultimul rând, a fost nevoie de mult curaj. Ne-am dorit mereu ca oamenii care ne trec pragul să revină mulţumiţi de produsele noastre, de gustul Mezelurilor Domneşti. Treptat, am reuşit să câştigăm încrederea albaiulienilor, şi nu doar a lor, şi ne dorim ca prin calitatea produselor noastre să reuşim să-i păstrăm alături de noi cât mai mult timp.
– Aţi participat la lansarea brandului turistic al municipiului Alba Iulia cu gândul la o viitoare colaborare.
– Trebuie să recunosc că a fost binevenită lansarea brandului turistic al municipiului nostru şi suntem mândri, mai mult, considerăm un privilegiu că Primăria municipiului Alba Iulia a acceptat o colaborare între brandul turistic al Alba Iuliei şi brandul comercial al Companiei AGRA’S. Acest logo – „Cealaltă capitală” – reprezintă o provocare extraordinară pentru viitorul municipiului nostru. Aşa cum ştim cu toţii, dezvoltarea economică este cea care trebuie să ajute la dezvoltarea Alba Iuliei.
– Ştiu că aveţi şi o serie de proiecte în acest sens. Despre ce este vorba?
– Am fost şi voi fi mereu un optimist şi de aceea sper că se vor face paşi importanţi în dezvoltarea municipiului. Tocmai în spiritul acestei idei am venit cu o serie de propuneri în discuţiile pe care le-am avut cu primarul Mircea Hava. Este vorba despre proiecte care vor revigora urbea, vor aduce emulaţia care există acum la Sighişoara, unde are loc un festival medieval, sau la Sibiu, unde sunt organizate 10 astfel de evenimente pe durata unui an. Nu reprezintă un secret pentru nimeni că ne dorim şi noi în Alba Iulia astfel de manifestări, care însă trebuie să-i aducă oraşului o identitate proprie. Alba Iulia are o cetate cum nu mai există alta în ţară şi ea trebuie să fie făcută cunoscută românilor şi deopotrivă străinilor. Suntem mândri că trăim în „cealaltă capitală” şi trebuie să învăţăm să atragem turiştii pentru a ne descoperi cetatea. E nevoie de evenimente bine organizate, care necesită şi eforturi financiare ce trebuie să vină mai ales din sectorul privat. Mediul privat trebuie să-şi dea mâna cu organizatorii manifestărilor pentru ca Alba Iulia să-şi creeze o identitate proprie. Aşa cum putem observa la alte oraşe din ţările europene, dezvoltarea turismului reprezintă o mare şansă pentru dezvoltarea economică şi ar fi păcat dacă acest potenţial nu ar fi valorificat. Alba Iulia trebuie să devină un important punct de atracţie din România, după Bucureşti, şi pentru promovarea municipiului desigur că e nevoie de timp, răbdare, consecvenţă şi, nu în ultimul rând, de investiţii. Cu toţii ne dorim să trăim într-un oraş european, dar peste asta trebuie ca fiecare dintre noi să punem umărul ca visul nostru să devină cât mai curând realitate.
A consemnat Adriana DURIGĂ
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
Canalizarea, încă un lux în România în 2024: Aproape jumătate dintre români au WC în fundul curții
Canalizarea, încă un lux în România în 2024: Aproape jumătate dintre români au WC în fundul curții Mai exact, 11,4 milioane de români aveau în 2023 locuințele conectate la sistemele de canalizare, ceea ce reprezintă 60,1% din populația rezidentă a României, arată datele publicate de Institutul Național de Statistică (INS). De asemenea, populaţia conectată la […]
Secțiune Articole Similare
-
Opinii - Comentariiacum 2 zile
Nume care se sărbătoresc de Sfinţii Apostoli Petru şi Pavel 2024 – aproape 500.000 de români îşi serbează onomastica
-
Opinii - Comentariiacum 2 zile
Mesaje de Sfinţii Petru și Pavel 2024. Urează-le un călduros ”La mulți ani” celor apropiați
-
Opinii - Comentariiacum 2 zile
Obiceiuri, Tradiţii şi Superstiţii de Sfinţii Petru şi Pavel: Se dă de pomană pentru sufletele celor morţi, apar licuricii şi nu mai cântă cucul
-
Ştirea zileiacum 17 ore
FOTO, VIDEO. Turist pe Valea Frumoasei, printre peisaje de o frumusețe tulburătoare, în raiul descris în povestirile lui Sadoveanu
-
Opinii - Comentariiacum 58 de minute
De ce e bine să mergi duminica la biserică? Dacă nu te duci la Sfânta Liturghie înseamnă că-i întorci spatele lui Dumnezeu
-
Opinii - Comentariiacum 2 zile
Mesaje de Sfinţii Petru şi Pavel 2024. URARI și FELICITARI pe care le poți trimite sărbătoriților