Rămâi conectat

Actualitate

BLACK FRIDAY 2022: Pe ce produs a dat un român 148.000 de euro?

Ziarul Unirea

Publicat

în

BLACK FRIDAY 2022: Pe ce produs a dat un român 148.000 de euro?

În weekendul 11-13 noiembrie, în care au avut loc cele mai intense campanii de Black Friday 2022, magazinele online au înregistrat venituri în valoare de aproape 21 milioane de euro, în ușoară creștere, cu 1,5%, față de perioada similară de anul trecut, arată datele Limitless Agency,

Cea mai mare comandă de Black Friday a fost un televizor în valoare de 148.731 euro, precizează Limitless Agency, agenție de marketing online.

Compania a analizat datele a 568 de magazine online, în cele mai intense zile ale ediției Black Friday 2022, magazinele online au raportat creșteri între 5% și 10% per total vânzări. Astfel, veniturile sunt mai mari cu 1,5% (aproape 21 milioane euro), numărul de comenzi mai mari cu 3% (150.499 comenzi), venitul mediu per utilizator mai mare cu 6,2% (2 euro) și rata de conversie mai mare cu 1% (la 2,4%). Scăderi s-au înregistrat privind comanda medie – cu 2% (la 126 euro), numărul de utilizatori – cu 3% (5 milioane useri) și număr de sesiuni în eshop-uri – cu 5% (la 7,6 milioane sesiuni).

Elit - Gustul Desăvârșit

Topul industriilor cu cele mai mari venituri în weekend-ul de Black Friday 2022 față de 2021 este condus de IT & C: 16 milioane euro, în scădere cu 1,4%, urmată de Fashion: 1,8 milioane euro, în creștere cu 8.5%, Casă & Grădină: 700.000 euro, în creștere cu 30,5%, Auto: 694.000 euro, în creștere cu 19,7%, Librărie: 260.000 euro, în scădere cu 3,2%, Beauty: 195.000 euro, în creștere cu 163,3%, Baby: 172.000 euro, în creștere cu 31,7%, Bijuterii: 142.000 euro, în scădere cu 21,6%, Pharma: 138.000 euro, în creștere cu 59,5% și Food: 136.000 euro, în scădere cu 14,6%

“Ediția de Black Friday de anul acesta a fost mult mai așteptată de consumatorii finali comparativ cu edițiile anterioare, după cum reiese din analiza noastră internă. Astfel, creșterea vânzărilor de Black Friday a fost generată de alegerea oamenilor de a economisi pe fondul inflației, achiziționând la reduceri consistente față de o zi obișnuită. Spre exemplu, au fost comenzi cu până la 45 de perechi de pantofi, ceea ce este un indicator al faptului că ediția de Black Friday de anul acesta a fost cel mai bun moment pentru ca românii să-și îndeplinească nevoile, dar și pentru a achiziționa produse mai puțin accesibile la prețuri mai mult mai mici decât într-o perioadă fără promoții”, explică Daniel Slăvenie, CEO & Partner Limitless Agency.

Totodată, în perioada 1-13 noiembrie, comparativ cu perioada similară de anul trecut, au fost înregistrate creșteri privind comanda medie – cu aproape 4% (la aproape 116 euro/comandă) și venitul mediu per utilizator – cu 6% (la 1,68 euro). În același timp, au scăzut numărul de comenzi – cu 10% (peste 382.000 comenzi), venituri – cu 7,6% (44,3 milioane euro), numărul de utilizatori – cu 3% (aproape 17 milioane useri), numărul de sesiuni în eshop-uri – cu 2,8% (peste 24 milioane sesiuni) și rata de conversie – cu 2,6% (la 2,05%).

Anul trecut, 26% din utilizatori au făcut cumparaturi în săptămâna de dinainte de Black Friday, 32% au cumpărat în week-end-ul cu Black Friday și 42% au cumpărat de Black Friday. În 2022, doar 13% din consumatori fac cumparaturi spontate, în scădere de la 36%, în 2021, iar pentru 46% din cumpărătorii online prețul este criteriul principal în decizia de achiziție.

În ultimii ani, piața de ecommerce din România a crescut accelerat, urmând să ajungă la 7 miliarde de euro în 2022, în creștere estimată de 13% față de anul trecut. Cea mai mare creștere a fost în 2020, de 30%, în contexul restricțiilor în pandemie, când consumatorii au fost nevoiți să cumpere online.

În plus, spre deosebire de alte piețe, în România, nivelul de fidelitate este mai mare, 76% dintre consumatorii români preferând să plaseze comenzi în unul sau câteva magazine online și doar 45% sunt interesați să cumpere de la un retailer nou, în scădere de la 52% în 2021.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Publicitate

Actualitate

Peste 18 milioane de lei pentru trei şcoli din Sebes, prin PNRR: La ce se vor folosi fondurile

Suciu Andra Ioana

Publicat

în

Peste 18 milioane de lei pentru trei şcoli din Sebes, prin PNRR: La ce se vor folosi fondurile

Ministrul Cseke Attila a semnat 71 de noi contracte finanțate prin componentele C5 – Valul Renovării și C10 – Fondul Local din Planul Național de Redresare și Reziliență.

3 unități școlare din municipiul Sebeș vor primi finanțări în componenta C5: Colegiul Național ”Lucian Blaga”, școala gimnazială ”Silviu Cărpinișanu” și școala gimnazială Petrești.

Elit - Gustul Desăvârșit

Pentru Colegiul Național ”Lucian Blaga” au fost alocați 10,015,946.27 lei, școlii gimnaziale ”Silviu Cărpinișanu” i s-au acordat finanțări în valoare de 5,347.897.22 iar școala gimnazială Petrești va beneficia de o finanțare de 3,618.377.47 de lei.

Cele trei unități vor primi finanțări de peste 18 milioane de lei pentru creșterea eficienței energetice.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Citește mai mult

Actualitate

Depozitele românilor au scăzut în octombrie 2022, comparativ cu perioada similară a anului trecut. Datele BNR

BONTEA Alexandru

Publicat

în

Depozitele românilor au scăzut în octombrie 2022, comparativ cu perioada similară a anului trecut. Datele BNR

În luna octombrie a anului 2022, depozitele clienților neguvernamentali au scăzut cu 0,2% comparativ cu luna anterioară, la nivelul de 490.803 miliarde de lei, iar comparativ cu perioada similară a anului trecut au fost majorate cu 7,1%, arată un comunicat al Băncii Naționale a României.

Depozitele în lei ale rezidenţilor, cu o pondere de 63,6% în totalul depozitelor clienţilor neguvernamentali, au crescut cu 0,3% faţă de luna septembrie 2022, până la 312,185 miliarde de lei. Comparativ cu luna octombrie 2021, acestea au crescut cu 6,1% (-8,0% în termeni reali).

Elit - Gustul Desăvârșit

Conform BNR, depozitele în lei ale gospodăriilor populaţiei au crescut cu 2,8% faţă de luna anterioară, până la 165,448 miliarde de lei, şi cu 2,7% (-11,0% în termeni reali) faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior.

Depozitele în lei ale altor sectoare (societăţi nefinanciare şi instituţii financiare nemonetare) au scăzut cu 2,4% (până la 146,737 miliarde de lei) faţă de luna precedentă, iar faţă de luna octombrie 2021, au înregistrat o creştere de 10,2% (-4,5% în termeni reali).

De asemenea, depozitele în valută ale rezidenţilor, exprimate în lei, reprezentând 36,4% în volumul total al depozitelor clienţilor neguvernamentali, au scăzut cu 1,0% faţă de luna septembrie 2022, ajungând până la nivelul de 178,617 miliarde de lei (exprimate în euro, acestea s-au diminuat cu 0,3%, până la 36,348 miliarde de euro). Comparativ cu luna octombrie 2021, indicatorul exprimat în lei a crescut cu 8,9% (9,7%, în cazul exprimării indicatorului în euro).

Depozitele în valută ale gospodăriilor populaţiei, exprimate în lei, au scăzut cu 1,0% faţă de luna septembrie 2022, până la 124,229 miliarde de lei (exprimate în euro, acestea s-au diminuat cu 0,3%, până la 25,280 miliarde de euro). Comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2021, creşterea acestui indicator exprimat în lei a fost de 7,1% (7,8%, în cazul exprimării indicatorului în euro).

Depozitele în valută ale altor sectoare, exprimate în lei, au scăzut cu 0,9% faţă de luna septembrie 2022, până la 54,388 miliarde de lei (exprimate în euro, acestea s-au diminuat cu 0,2%, până la 11,067 miliarde de euro). Comparativ cu octombrie 2021, indicatorul exprimat în lei s-a majorat cu 13,4% (14,2%, în cazul exprimării indicatorului în euro).

Indicele ROBOR la 3 luni, în funcţie de care se calculează costul creditelor de consum în lei cu dobândă variabilă, a scăzut joi la 7,88% pe an, de la 7,89% pe an, miercuri, conform datelor publicate de Banca Naţională a României (BNR).

La începutul acestui an, indicele ROBOR la 3 luni era 3,02% pe an.

Indicele la 6 luni, utilizat în calculul dobânzilor la creditele ipotecare în lei cu dobândă variabilă, a stagnat la 8,08% pe an, în timp ce ROBOR la 12 luni a rămas la nivelul consemnat miercuri, respectiv 8,28% pe an.

În ceea ce priveşte indicele de referinţă pentru creditele consumatorilor (IRCC), reglementat de OUG 19/2019, acesta este de 4,06% pe an, fiind calculat ca medie aritmetică a ratelor de dobândă zilnice ale tranzacţiilor interbancare din trimestrul II 2022, în urcare faţă de cel publicat în urmă cu trei luni, de 2,65%.

În luna mai 2019, a intrat în vigoare OUG 19/2019 care modifică modul în care este calculată rata pentru creditele în lei cu dobânda variabilă. Astfel, Ordonanţa 19/2019 a stabilit indicele de referinţă pentru creditele consumatorilor (IRCC), calculat trimestrial exclusiv pe baza tranzacţiilor interbancare.

Sursa: dcbusiness.ro


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Citește mai mult

Actualitate

PROGRAMUL Poștei Române în perioada 30 noiembrie – 2 decembrie: TOATE oficiile poștale se redeschid în 2 decembrie

Ziarul Unirea

Publicat

în

PROGRAMUL Poștei Române în perioada 30 noiembrie – 2 decembrie: TOATE oficiile poștale se redeschid în 2 decembrie

Sărbătorile legale din 30 noiembrie – Sfântul Andrei și 1 Decembrie – Ziua Națională vin cu zile libere atât pentru o parte dintre angajații din privat, cât și de la stat. Nu face excepție nici Compania Națională Poșta Română.

Instituția informează faptul că în zilele de miercuri, 30 noiembrie și joi, 1 decembrie 2022, toate oficiile poștale din mediul urban și rural vor fi închise.

Elit - Gustul Desăvârșit

CITEȘTE ȘI: PROGRAM de 1 Decembrie 2022, la Alba Iulia, de ZIUA NAȚIONALĂ: PARADĂ militară, concerte și foc de artificii

„Programul anunţat este în conformitate cu prevederile Codului Muncii, potrivit cărora ziua de 30 noiembrie – Sfântul Apostol Andrei, Ocrotitorul României, precum și ziua de 1 decembrie – Ziua Națională a României sunt declarate zile de sărbătoare legală, în care nu se lucrează”, precizează Poșta Română.

Citește și: MESAJE de ZIUA NATIONALA, 1 DECEMBRIE. SMS-uri, felicitări, urări și mesaje pe care le puteți trimite prietenilor

Astfel, programul de lucru al subunităților poștale va fi următorul:

– Miercuri, 30 noiembrie – toate subunitățile poştale din mediul urban şi rural vor fi închise;
– Joi, 1 decembrie – toate subunitățile poştale din mediul urban şi rural vor fi închise;
– Începând de vineri, 2 decembrie – toate subunitățile poştale din mediul urban şi rural vor avea program normal de lucru.

CITEȘTE ȘI: 1 DECEMBRIE 2022, la Alba Iulia. PROGRAMUL manifestărilor organizate de primărie și CJ, în Capitala Marii Uniri, de Ziua Națională a României

Ca urmare a programului anunţat, este posibil ca trimiterile poştale prezentate în această perioadă să înregistreze timpi mai mari de circulaţie, precizează companie.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Citește mai mult

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Știrea Ta

Politică Administrație

Sport

Monden

Opinii Comentarii

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2022 Ziarul Unirea