Rămâi conectat

Ştirea zilei

ANGAJĂRI la STAT: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 19 ianuarie 2020. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Publicat

în

ANGAJĂRI la STAT: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 19 ianuarie 2020. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Mai multe instituţii publice din Alba anunță posturi vacante la data de 19 ianuarie 2020 și organizează concursuri în următoarea perioadă. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

*Inspectoratul Şcolar Judeţean Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă determinată a funcției contractuale de execuție, temporar vacante, de consilier IA (S), Compartimentul Juridic.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

Electrica Furnizare Discount
  •  are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  • cunoaște limba română, scris și vorbit;
  • are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • are capacitate deplină de exercițiu;
  • are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  • îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  • nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • nivelul studiilor – studii superioare de lungă durată în domeniul juridic, absolvite cu diplomă de licență;
  • vechimea necesară ocupării postului – minimum 9 ani vechime în specialitatea studiilor.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 22 ianuarie 2020: data limită pentru depunerea dosarelor;
  • 10 februarie 2020, ora 11.00: proba scrisă;
  • 12 februarie 2020, ora 11.00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Alba din Alba Iulia, strada Gabriel Bethlen nr. 7, judeţul Alba, telefon 0743.826.476.

*Şcoala Gimnazială „Avram Iancu” din Abrud, județul Alba organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă determinată a funcției contractuale, temporar vacante, de secretar.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • nivelul studiilor – superioare în domeniul economic, administrație publică;
  • vechime în specialitate studiilor necesare ocupării postului – 5 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 31 ianuarie 2020, ora 10:00: proba scrisă;
  • 03 februarie 2020, ora 10:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare la sediul Şcolii Gimnaziale Avram Iancu” din Abrud, strada Cloşca nr. 3-5, județul Alba, telefon 0258/780.791.

*Primăria Comunei Săsciori, Judeţul Alba organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție vacante, de guard în cadrul Compartimentului Deservire.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • nivelul studiilor generale;
  • vechimea în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – fără vechime

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 06 februarie 2020, ora 09.00: proba scrisă;
  • 07 februarie 2020, ora 14.00: proba interviu;

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială, http://www.comunasasciori.ro.

Relații suplimentare se obțin la Primăria Comunei Săsciori, Judeţul Alba, comuna Săsciori nr.363, judeţul Alba, telefon 0258/741.755, 0258/741.110.

*Primăria Municipiului Aiud, județul Alba organizează concurs de recrutare pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a funcțiilor publice de conducere, vacante, de:

  • 1 funcție publică de conducere specifică de arhitect-șef al Direcției Arhitect – șef din cadrul Aparatului de Specialitate al Primarului Municipiului Aiud;
  • 1 funcție publică de conducere de director executiv al Direcției Economice din cadrul Aparatului de Specialitate al Primarului Municipiului.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

Pentru funcția de arhitect-șef al Direcției Arhitect – șef din cadrul Aparatului de Specialitate al Primarului Municipiului Aiud:

  • studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul arhitectură sau în domeniul urbanism cu studii de masterat sau postuniversitare în domeniul urbanismului și amenajării teritoriului, conform art. 36^1 lit. b) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismului, cu modificările și completările ulterioare;
  • absolvenți cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea Educației naționale nr. 1/2011, cu modificările și completările ulterioare;
  • atestat eliberat de Registrul Urbaniștilor din România;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice – minimum 7 ani.

Pentru funcția de director execuiv al Direcției Economice din cadrul Aparatului dc Specialitate al Primarului Municipiului Aiud:

  • studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în ramura de știință – științe economice;
  • absolvenți cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea Educației Naționale nr. 1/2011. cu modificările și completările ulterioare;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice – minimum 7 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 27 ianuarie 2020, ora 16.00: data limita pentru depunerea dosarelor;
  • 12 februarie 2020, ora 11.00: proba scrisă – la sala Ion I.C. Brătianu;
    data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, str. Cuza Vodă nr. 1, camera 22, județul Alba, telefon 0258/861.310, interior 1013.

Publicitate

Ştirea zilei

ACCIDENT RUTIER pe DN74, la Izvorul Ampoiului: Șofer RĂNIT, după ce ar fi intrat cu mașina într-un stâlp de electricitate

Publicat

în

ACCIDENT RUTIER pe DN74, la Izvorul Ampoiului: Șofer RĂNIT, după ce ar fi intrat cu mașina într-un stâlp de electricitate

Un accident rutier a avut loc joi dimineață, pe DN74, în localitatea Izvorul Ampoiului.

Potrivit IPJ Alba este vorba despre o coliziune între un autoturism și un stâlp de electricitate.

Electrica Furnizare Discount

În urma accidentului, conducătorul autoturismului a suferit leziuni, posibil ușoare.

Revenim cu amănunte.

Citește mai mult

Ştirea zilei

FOTO, VIDEO| ACCIDENT rutier pe autostrada A1 Sebeș-Sibiu: Un microbuz a intrat într-o autoutilitară pe banda de urgență

Publicat

în

FOTO, VIDEO| ACCIDENT rutier pe autostrada A1 Sebeș-Sibiu: Un microbuz a intrat într-o autoutilitară pe banda de urgență

Un accident a avut loc joi dimineața, în jurul orei 8.00, pe autostrada A1 Sebeș-Sibiu, la km 284+400, în zona localității Apoldu de Jos.

Potrivit IPJ Sibiu, o autoutilitară oprită pe banda de urgență este acroșată de o altă autoutilitară, aceasta din urma fiind proiectată în parapetul median, oprindu-se apoi tot pe banda de urgență.

Electrica Furnizare Discount

Evenimentul rutier s-a soldat doar cu pagube materiale.

Se circulă îngreunat pe banda 2.

Citește mai mult

Ştirea zilei

Ce salariu trebuie să ai în prezent pentru a primi o pensie de 1.500 de lei peste 30 de ani? Semnal de alarmă pentru tinerii cu vârste cuprinse între 30 și 34 de ani

Publicat

în

Ce salariu trebuie să ai în prezent pentru a primi o pensie de 1.500 de lei peste 30 de ani? Semnal de alarmă pentru tinerii cu vârste cuprinse între 30 și 34 de ani

Semnal de alarmă cu privire la tinerii care acum au vârste cuprinse între 30 și 34 de ani și peste câteva decenii vor ieși la pensie. Viitoarele generații de pensionari trebuie să câștige 6.000 de lei lunar pentru a avea o pensie de 1.500 de lei.

Citește și: Pensii 2022 : Toate modificările care afectează pensiile din 1 ianuarie 2022

Citește și: Recalcularea pensiilor. O noua FORMULĂ de CALCUL a pensiilor va fi elaborată de Guvern

Specialiștii spun că pensiile vor fi mai mici față de cele acordate în prezent, întrucât cotizațiile la fond sunt extrem de mici. O persoană care are între 30 și 34 de ani și vrea să primească o pensie de 1.500 de lei lunar ar trebui să aibă timp de minimum 15 ani un salariu de 6.000 de lei brut lunar, adică aproximativ 3.500 de lei net.

Electrica Furnizare Discount

„Pensiile generațiilor care se încadrează între aceste vârste vor fi mai mici. Vorbesc despre oamenii comuni, care lucrează cu salarii normale. Nu vorbesc despre cei din multinaționale, cu salarii foarte mari. Dar cei mai mulți au salarii normale. Pensiile vor fi mai mici, din păcate. Să vorbim concret: acum trebuie să am un salariu brut de 6.000 de lei lunar, ca să îmi rezulte aproximativ 1.500 de lei, un punct de pensie. Acum să ne gândim câți salariați din România au minimum 6.000 de lei brut lunar? Vorbim despre salariu brut pentru că formula de calcul a pensiei ia în considerare salariul brut. Cei cu salariul minim, dacă va mai exista această indemnizație minimă, sunt abonați la această pensie minimă”, explică Maria Andronache, directorul Casei Județene de Pensii Iași.

Citește și: Pensia pentru limită de vârstă 2022: Cine poate ieși la pensie în acest an și în ce condiții

Tinerii care au salariul minim pe economie vor avea cea mai mică pensie din sistem. Specialiștii le recomandă să-și găsească încă o sursă de venit pentru a-și asigura o pensie decentă la bătrânețe.

„Un sfert din salariații din România lucrau anul trecut pe salariul minim pe economie. Este bine ca omul să se ocupe și de salariu, dar și de vechime, să primească mai mulți bani la pensie. Pot să-și găsească și surse alternative privind veniturile, nu doar să se bazeze pe sistemul public de pensii. Cei cu salariul minim pe economie trebuie să își găsească o sursă ce le va aduce un venit suplimentar, când vor ieși la pensie. Sunt persoane foarte multe care cumpără locuințe și le închiriază, de exemplu. Este o sursă de venit pe viitor. Până la urmă, dacă 25 la sută din salariu se duce la pensie, atât vei primi la pensionare. Cred că o pensie decentă ar fi de 2.500 de lei lunar. Avem alternativa pensiilor facultative. Nu pot spune că Pilonul II sau III îmbogățește pe cineva, dar mai există un ban în plus pe care garantat îl va încasa pensionarul”, mai spune Maria Andronache, citată de BZI.

sursa: ziare.com

Citește mai mult

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Știrea Ta

Politică Administrație

Sport

Monden

Opinii Comentarii

Articole Similare