ANGAJĂRI la STAT 2024: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 11 februarie 2024. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS
ANGAJĂRI la STAT 2024: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 11 februarie 2024. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS
Mai multe instituţii publice din Alba anunță posturi vacante la data de 11 februarie și organizează concursuri în următoarea perioadă. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.
*Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia, organizează concurs, în conformitate cu prevederile O.M.S. nr. 166/2023, pentru ocuparea urmatoarelor posturi contractual vacante:
– trei posturi vacante cu normă întreagă de medic specialist confirmat în specialitatea medicină de urgență, în cadrul UPU- perioadă nedeterminată;
– doua posturi vacante cu normă întreagă de medic rezident anul V confirmat în specialitatea medicină de urgență, în cadrul UPU- perioadă nedeterminată;
Condiţiile specifice de participare la concurs:
a) Pentru medic specialist confirmat în specialitatea medicină de urgență
– diplomă de licență în medicină;
– certificat de medic specialist în specialitatea medicină de urgență;
– vechime în specialitate: stagiu de rezidențiat terminat.
b) Pentru medic rezident anul V confirmat în specialitatea medicină de urgență
– diplomă de licență în medicină;
– promovarea examenului de verificare a cunoștințelor prevăzute de curriculum de pregătire aferent anului de formare;
– adeverință de confirmare ca medic rezident aflat în ultimul an de pregătire, confirmat în specialitatea medicină de urgență
Calendarul desfășurării concursului/examenului
Perioada depunere dosare concurs: 09.02.2024-22.02.2024
Selectia dosarelor de concurs pe baza îndeplinirii condiţiilor de participare:23.02.2024-26.02.2024
Afișare rezultat selecție dosare depuse de candidați: 26.02.2024
Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selectiei de dosare: 27.02.2024
Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor selectiei de dosare: 28.02.2024
Desfășurare probă scrisă: 04.03.2024
Afisare rezultate probă scrisă: 04.03.2024
Depunerea contestaţiilor privind rezultatele la proba scrisă: 05.03.2024
Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor la proba scrisă: 06.03.2024
Desfășurare probă clinică/practică: 07.03.2024
Afisare rezultate probă clinică/practică: 07.03.2024
Depunerea contestaţiilor privind rezultatele la proba clinică/ practică: 08.03.2024
Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor la proba clinică/ practică: 11.03.2024
Afişarea rezultatului final al concursului: 12.03.2024
Relații suplimentare se pot obține de la Serviciul resurse umane și relații cu publicul al spitalului – telefon 0258/820825, interior 146.
*Spitalul Municipal Aiud cu sediul în Aiud, str. Spitalului nr. 2, judetul Alba, în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului sănatății nr.166 / 2023 organizează concurs pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a urmatoarelor posturi vacante:
– 2 posturi vacante , normă întreagă de medic specialist confirmat în specialitatea Anestezie si terapie intensiva
– 1 post vacante , normă întreagă de medic specialist confirmat în specialitatea Pediatrie
Tematica și bibliografia de concurs este cea pentru examenul de medic specialist în specialitatea Anestezie si terapie intensiva respectiv Pediatrie postată pe site-ul Ministerului Sănătății.
CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI:
Activitate Data Ora
data publicării anunțului 08 februarie 2024
data limită de depunere a dosarelor 22 februarie 2024 15.00
selectia dosarelor ,stabilirea punctajului rezultat din analiza și evaluarea activității profesionale și științifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D), 23 februarie 2024 12.00
+afișarea selecției dosarelor si punctajului rezultat din analiza și evaluarea activității profesionale și științifice pentru proba suplimentară de departajare 23 februarie 2024 14.00
termen limita contestații ref la selectia dosarelor 26 februarie 2024 14.00
afișarea rezultatelor la contestații 27 februarie 2024 14.00
proba scrisă 04 martie 2024 10.30
afișarea rezultatelor la proba scrisă 04 martie 2024 15.00
termen limită contestații la proba scrisă 05 martie 2024 15.00
afișarea rezultatelor la contestații ref proba scrisa 06 martie 2024 15.00
proba clinică/practică 07 martie 2024 09.30
afișarea rezultatelor la proba clinică/practică 07 martie 2024 15.00
termen limită contestații la proba clinică/ practică 08 martie 2024 15.00
afișarea rezultatelor la contestații la proba clinică/ practică 11 martie 2024 15.00
afișarea REZULTAT FINAL 12 martie 2024 15.00
Înscrierile la concurs se fac la Serv. Runos-juridic Administrativ al Spitalului Municipal Aiud, Mun. Aiud str. Spitalului nr.2 jud. Alba,.
Relații suplimentare se pot obține la Serv. Runos-juridic Administrativ. al Spitalului Municipal Aiud la tel. 0258861816 / int.192.
*Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia, organizează concurs, în conformitate cu prevederile O.M.S. nr. 166/2023 pentru aprobarea metodologiilor privind organizarea şi desfăşurarea concursurilor de ocupare a posturilor vacante şi temporar vacante de medic, medic stomatolog, farmacist, biolog, biochimist şi chimist din unităţile sanitare publice sau din direcţiile de sănătate publică, precum şi a funcţiilor de şef de secţie, şef de laborator şi şef de compartiment din unităţile sanitare fără paturi sau din direcţiile de sănătate publică, respectiv a funcţiei de farmacist-şef în unităţile sanitare publice cu paturi, pentru ocuparea urmatorului post contractual vacant:
– 1 post vacant cu normă întreagă de medic specialist confirmat în specialitatea nefrologie în cadrul Compartimentului nefrologie;
Condiţiile specifice de participare la concurs:
a) Pentru medic specialist confirmat în specialitatea nefrologie
– diplomă de licență în medicină;
– certificat de medic specialist în specialitatea nefrologie;
– vechime în specialitate: stagiu de rezidențiat terminat.
Calendarul desfășurării concursului/examenului
Perioada depunere dosare concurs: 08.02.2024-21.02.2024
Selectia dosarelor de concurs pe baza îndeplinirii condiţiilor de participare:22.02.2024-23.02.2024
Afișare rezultat selecție dosare depuse de candidați: 23.02.2024
Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selectiei de dosare: 26.02.2024
Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor selectiei de dosare: 27.02.2024
Desfășurare probă scrisă: 07.03.2024
Afisare rezultate probă scrisă: 07.03.2024
Depunerea contestaţiilor privind rezultatele la proba scrisă: 08.03.2024
Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor la proba scrisă: 11.03.2024
Desfășurare probă clinică/practică: 12.03.2024
Afisare rezultate probă clinică/practică: 12.03.2024
Depunerea contestaţiilor privind rezultatele la proba clinică/ practică: 13.03.2024
Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor la proba clinică/ practică: 14.03.2024
Afişarea rezultatului final al concursului: 15.03.2024
Relatii suplimentare se obtin la sediul Spitalului Judetean de Urgenta Alba Iulia, b-dul Revolutiei nr.23, Alba Iulia, jud.Alba, Serviciul resurse umane si relatii cu publicul, tel.0258820825 int.146.
*Medic specialist medicină de urgență sau medic medicină generală/ medic medicină de familie cu competență/atestat în medicină de urgență post temporar vacant, pe perioadă determinată, la structura Camera de Gardă, 1 post.
Condiţii specifice de participare la concurs:
1. Studii de specialitate**: Diplomă de licență;
2. Perfecționări (specializări): certificat medic specialist în specialitatea postului scos la concurs/ diplomă medic medicina de familie sau medic medicină generală cu competență/atestat în medicină de urgență;
3. Cunoștințe de operare/programare pe calculator (necesitate și nivel): da;
4. Abilități, calități și aptitudini necesare: Empatie față de pacienți, spirit organizatoric;
5. Cerințe specifice*** (conform art. 542 alin. (1) si (2) din O.U.G. 57/2019): Aviz de exercitare a profesiei de la Colegiul Medicilor.
6. Vechime: minim 5 ani în specialitate.
Calendarul de desfăşurare a concursului, respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs:
– termenul de depunere a dosarelor (5 zile lucrătoare de la afişare): 15.02.2024, ora 14.00, la sediul instituţiei;
– selecţia dosarelor: 16.02.2024, ora 14.00, la sediul instituţiei;
Probele concursului se vor desfășura în urmatoarea ordine:
– Selecția dosarelor pentru înscriere (A) și pentru stabilirea punctajului rezultat din analiza și evaluarea activității profesionale și științifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D), prevazută în anexa nr. 3 la ordin – în data de 16.02.2024, ora 14.00, la sediul instituției;
– proba scrisă în data de 23.02.2024, ora 10.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba scrisă: 23.02.2024, ora 14.00;
– proba clinică în data de 28.02.2024, ora 11.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba clinică: 28.02.2024, ora 14.00;
– afişarea rezultatelor finale: 05.03.2024.
Spitalul Orășenesc Cugir jud. Alba, e-mail: [email protected], telefon: 0786225608.
*Asistent medical dietetică, 1 post, la Spitalul Orășenesc Cugir
Condiţii specifice de participare la concurs:
1. Studii de specialitate**: Post liceale sanitare și diplomă de bacalaureat;
2. Perfecționări (specializări): Asistent medical dietetică;
3. Cunoștințe de operare/programare pe calculator (necesitate și nivel): avansat;
4. Abilități, calități și aptitudini necesare: Rezistență fizică, empatie, adaptare la stres, răbdare, lucidă;
5. Vechime: Nu se solicită.
Calendarul de desfăşurare a concursului, respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs:
– termenul de depunere a dosarelor (10 zile lucrătoare de la afişare): 22.02.2024, ora 14.00, la sediul instituţiei;
– selecţia dosarelor: 23.02.2024, ora 14.00, la sediul instituţiei;
– proba scrisă în data de 01.03.2024, ora 10.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba scrisă: 01.03.2024, ora 14.00;
– proba practică în data de 06.03.2024, ora 11.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba practică: 06.03.2023, ora 14.00;
– proba interviu în data de 11.03.2024 , ora 12.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba de interviu: 11.03.2024, ora 14.00;
– afişarea rezultatelor finale: 14.03.2024.
Spitalul Orășenesc Cugir jud. Alba, e-mail: [email protected], telefon: 0786225608.
*În conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, Școala Gimnazială ,,Ovidiu Hulea’’ , cu sediul în Loc. Aiud, str. Cuza Vodă, nr.35 , anunţă organizarea concursului pentru ocuparea postului vacant, de îngrijitor, durată nedeterminată, normă întreagă, locația str. Cuza Vodă, nr.35.
Cerinţele postului:
Persoană activă, vârsta minimă 18 ani, capacitate de muncă în echipă, capacitate de organizare a muncii, abilităţi de comunicare cu elevii şi adulţii, capacitate de management al timpului, atenţie la detalii, responsabilitate, adaptabilitate.
Condițiile specifice necesare în vederea participării la concursul de îngrijitor sunt:
Studii medii (cu diploma de bacalaureat)
Abilități, calități și aptitudini necesare: abilități de relaționare și comunicare cu întreg personalul, abilități pentru muncă în echipă în limita sarcinilor, atribuțiilor din fișa postului
Cursul de igienă efectuat valabil, reprezintă un avantaj
CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI
• 07-27.02.2024– Depunerea dosarelor la serviciul secretariat al Școala Gimnazială ,,Ovidiu Hulea’’, cu sediul în Loc. Aiud, str. Cuza Vodă nr.35
• între orele 09.00-15.00 ( in zilele lucrătoare)
• 29.02.2024 – Analizarea dosarelor pentru concurs
• 29.02.2024 – ora 14.00 Afişarea rezultatelor după analiza dosarelor
• 1.03.2024 – ora 09.00 -12.00 Depunerea contestațiilor după analiza dosarelor
• 1.03.2024- ora 15.00 Afişarea rezultatelor finale după analiza dosarelor
• 5.03.2024– ora 12.00 – Desfăşurarea probei practice a concursului, la sediul Școlii Gimnaziale ,,Ovidiu Hulea’’, cu sediul în Loc. Aiud, str. Cuza Vodă nr.35
• 5.03.2024– ora 16.00 – Afişarea rezultatelor obţinute la proba practică
• 6.03.2024– în intervalul orar 09.00 – 12.00 – Depunerea contestațiilor după proba practică
• 6.03.2024- ora 16.00 – Afişarea rezultatelor finale după contestații la proba practică
• 7.03.2024– ora 12.00 – Desfășurarea interviului, la sediul Școlii Gimnaziale ,,Ovidiu Hulea’’, cu sediul în Loc. Aiud, str. Cuza Vodă nr.353
• 7.03.2024– ora 16.00 -Afişarea rezultatelor obţinute la interviu
• 8.03.2024– ora 09.00 – 12.00 – Depunerea contestațiilor după interviu
• 8.03.2024– ora 16.00 – Afişarea rezultatelor finale la concursul de ocupare a postului vacant de îngrijitor.
Pentru informaţii suplimentare cu privire la organizarea concursului, adresaţi-vă secretariatului instituţiei sau la numărul de telefon 0258/861427.
*Un POST NORMA INTREAGA, MEDIC SEF LABORATOR-MEDIC SPECIALIST MEDICINA DE LABORATOR, in cadrul laboratorului de diagnostic si investigare din structura DSP ALBA, str.REVOLUTIEI 1989 , NR.23, depunerea dosarelor va fin perioada 07.02.2024-20.02.2024, concursul va avea loc in data de 06.03.2024.
Relatii suplimentare detaliate privind atributiile postului, bibliografia si continutul dosarului de concurs , vor fi puse la dispozitie, in zilele lucratoare intre orele : 08.30-16.00, pe site-ul institutiei angajatoare: wwdspalba.ro, D.S.P.ALBA, maill: [email protected], telefon 0258/835243
*Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia, organizează concurs, în conformitate cu prevederile O.M.S. nr. 166/2023 pentru aprobarea metodologiilor privind organizarea şi desfăşurarea concursurilor de ocupare a posturilor vacante şi temporar vacante de medic, medic stomatolog, farmacist, biolog, biochimist şi chimist din unităţile sanitare publice sau din direcţiile de sănătate publică, precum şi a funcţiilor de şef de secţie, şef de laborator şi şef de compartiment din unităţile sanitare fără paturi sau din direcţiile de sănătate publică, respectiv a funcţiei de farmacist-şef în unităţile sanitare publice cu paturi, pentru ocuparea urmatorului post contractual vacant:
– un post vacant cu normă întreagă de medic rezident anul V confirmat în specialitatea boli infecțioase, în cadrul Sectiei boli infecțioase – pe perioada nedeterminata;
Condiţiile specifice de participare la concurs:
Pentru medic rezident anul V confirmat în specialitatea boli infecțioase,
– diplomă de licență în medicină;
– promovarea examenului de verificare a cunoștințelor prevăzute de curriculum de pregătire aferent anului de formare;
– adeverință de confirmare ca medic rezident aflat în ultimul an de pregătire, confirmat în specialitatea boli infecțioase.
Relatii suplimentare se obtin la sediul Spitalului Judetean de Urgenta Alba Iulia, b-dul Revolutiei nr.23, Alba Iulia, jud.Alba, Serviciul resurse umane si relatii cu publicul, tel.0258820825 int.146.
*Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia, organizează concurs, în conformitate cu prevederile O.M.S. nr. 166/2023 pentru aprobarea metodologiilor privind organizarea şi desfăşurarea concursurilor de ocupare a posturilor vacante şi temporar vacante de medic, medic stomatolog, farmacist, biolog, biochimist şi chimist din unităţile sanitare publice sau din direcţiile de sănătate publică, precum şi a funcţiilor de şef de secţie, şef de laborator şi şef de compartiment din unităţile sanitare fără paturi sau din direcţiile de sănătate publică, respectiv a funcţiei de farmacist-şef în unităţile sanitare publice cu paturi, pentru ocuparea urmatorului post contractual vacant:
– un post vacant cu normă întreagă de medic specialist confirmat în specialitatea neonatologie, în cadrul Sectiei neonatologie – pe perioada nedeterminata, ;
Condiţiile specifice de participare la concurs:
Pentru medic specialist confirmat în specialitatea neonatologie
– diplomă de licență în medicină;
– certificat de medic specialist în specialitatea neonatologie;
– vechime în specialitate: stagiu de rezidențiat terminat.
Calendarul desfășurării concursului/examenului
Perioada depunere dosare concurs: 06.02.2024-19.02.2024
Selectia dosarelor de concurs pe baza îndeplinirii condiţiilor de participare:20.02.2024-21.02.2024
Afișare rezultat selecție dosare depuse de candidați: 21.02.2024
Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selectiei de dosare: 22.02.2024
Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor selectiei de dosare: 23.02.2024
Desfășurare probă scrisă: 29.02.2024
Afisare rezultate probă scrisă: 29.02.2024
Depunerea contestaţiilor privind rezultatele la proba scrisă: 01.03.2024
Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor la proba scrisă: 04.03.2024
Desfășurare probă clinică/practică: 05.03.2024
Afisare rezultate probă clinică/practică: 05.03.2024
Depunerea contestaţiilor privind rezultatele la proba clinică/ practică: 06.03.2024
Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor la proba clinică/ practică: 07.03.2024
Afişarea rezultatului final al concursului: 08.03.2024
Relatii suplimentare se obtin la sediul Spitalului Judetean de Urgenta Alba Iulia, b-dul Revolutiei nr.23, Alba Iulia, jud.Alba, Serviciul resurse umane si relatii cu publicul, tel.0258820825 int.146.
*DIRECȚIA ÎNVĂȚĂMÂNT, CREȘE din subordinea Consiliului Local al municipiului Alba Iulia organizează concurs de recrutare pentru ocuparea postului vacant, funcţie contractuală de execuție, pe perioadă nedeterminată, în data de 26 FEBRUARIE 2024, ora 10:00
1 – post, funcție contractuală de execuție, asistent medical, studii postliceale, pe perioadă nedeterminată, normă întreagă, cod COR 325901.
Condiţii specifice de participare:
▪ Studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat și studii postliceale absolvite în specialitatea asistență medicală;
▪ Vechime: minim 5 ani ca asistent medical;
▪ Certificat de membru în Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România;
▪ Adeverință emisă de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România.
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune, până în data de 16 februarie 2024 inclusiv, ora 13:00, la secretarul comisiei de concurs, Creșa 2 Ampoi, str. Livezii nr. 47, mun. Alba Iulia, tel.0720 660 818.
Selecția dosarelor de înscriere, se face în termen de două zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.
Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se realizează prin afișare la sediul Direcției Învățământ, Creșe / Creșei Municipiului Alba Iulia, str. Alexandru cel Bun, nr.13 şi pe site-ul www.apulum.ro., secțiunea “Locuri de muncă” în termen de o zi lucrătoare de la data finalizării probelor și conține atât punctajul obținut cât și mențiunea ”admis”sau ”respins”, după caz.
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidații declarați admiși la etapa precedentă.
Concursul (proba scrisă) se va desfăşura în data de 26 februarie 2024 ora 10.00, la sediul Direcției Programe din cadrul Primariei Municipiului Alba Iulia, str. Bucovinei nr. 6, mun. Alba Iulia.
Data, ora şi locul organizării interviului se va anunţa odată cu afişarea rezultatelor la proba scrisă și /sau probă practică, la sediul Creșei Municipiului Alba Iulia, str. Alexandru cel Bun nr. 13 și pe site www.apulum.ro și se va susține în termen de 4 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise.
După afișarea rezultatelor obținute la selecția dosarelor de înscriere, proba scrisă și/sau proba practică și interviu, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație la Compartimentul achiziții, juridic, resurse umane din cadrul Direcției Învățământ, Creșe în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatelor selecției dosarelor, respectiv de la data afișării rezultatelor probei scrise și/sau probei practice și al interviului, sub sancțiunea decăderii din acest drept, iar comunicarea rezultatelor la contestațiile depuse se realizează prin afișare prin aceleași mijloace enumerate mai sus, în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.
Rezultatele finale se afișează la sediul Direcției Învățământ, Creșe /Creșei Municipiului Alba Iulia, str. Alexandru cel Bun, nr.13 şi pe site-ul www.apulum.ro., secțiunea “Locuri de muncă” în termen de o zi lucrătoare de la data afișării rezultatelor soluționării contestațiilor pentru ultima probă, prin specificarea mențiunii ”admis”sau ”respins”.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Creșei 2 Ampoi str. Livezii nr. 47, Alba Iulia, la Compartimentul achiziții, juridic, resurse umane, de la secretarul comisiei de concurs și la nr. de telefon: 0720 660 818.
*Primăria oraşului Cugir, judeţul Alba, organizează pentru DAS Cugir în baza HG nr.1336/2022 și art.IV alin.(2) lit.a) din OUG nr.34/2023 la sediul său din str.I.L.Caragiale nr.1, concurs pentru ocuparea funcţiei contractuale de execuție de Lucrător social, în cadrul Direcței de Asistență Socială Cugir – Biroul Servicii Sociale pentru persoane Vârstnice și Persoane cu Handicap:Cantina Socială din subordinea Consiliului Local Cugir – perioadă nedeterminată, cu durata normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.”
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției de lucrător social :
a) absolvenți ai invatamantului liceal cu diploma de bacalaureat,
b) de preferință curs de calificare în profesia de ”lucrător social”,
c) vechime în muncă, minim 3 ani;
d) aviz psihologic favorabil exercitării funcției;
Concursul se va desfăşura conform calendarului următor :
– selecția dosarelor de înscriere – 14.02.2024;
– rezultatele afişării dosarelor de concurs în data de 14.02.2024;
– 22.02.2024, ora 11,00 – proba scrisă ;
– proba de interviu va avea loc în termen de maximum 4 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise ;
-13.02.2024, ora 16,00 termenul limită pentru depunerea dosarelor, la sediul Primăriei oraşului Cugir – Compartimentul Resurse umane, Arhivă cam. 15;
Detalii privind condiţiile de desfășurare a concursului sunt disponibile accesând www.primariacugir.ro . Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăria Cugir, str. I.L.Caragiale nr. 1 – tel. 0258/751001 int. 115.Resurse Umane
*Ingrijitor, post vacant, pe perioadă nedeterminata, un post, la Seminarul Teologic Ortodox „Sfântul Simion Ștefan” Alba Iulia.
Condiţii specifice de participare la concurs:
– Abilități, calități și aptitudini necesare: abilități de relaționare și comunicare cu întreg personalul, abilități pentru muncă în echipăîn limita sarcinilor, atribuțiilor din fișa postului
-Vechimea in munca: nu este cazul
– Nivelul studiilor: M / G
Calendarul de desfăşurare a concursului
Data publicarii si afisarii anuntului de concurs este: 30/01/2024
– termenul de depunere a dosarelor în data de 13/02/2024 , ora 12:00, la sediul instituţiei;
– selecţia dosarelor în data de: 14/02/2024 , ora 10:00, la sediul instituţiei;
– afisare rezultate la selectia dosarelor în data de: 14/02/2024 , ora 12:00, la sediul institutiei.
– termen de contestare la selectia dosarelor în data de 15/02/2024 , ora 12:00, la sediul institutiei.
– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor privind selectia dosarelor în data de 15/02/2024 , ora 13:00, la sediul institutiei.
Proba practică:
– proba practică în data de 21/02/2024 , ora 10.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba practică în data de 21/02/2024 , ora 14:00, la sediul institutiei.
– termenul de depunere a contestatiilor la proba practică în data de 22/02/2024, ora 14:00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor probei practice în data de 22/02/2024 , ora 15:30, la sediul instituției;
Proba interviu:
– proba interviu în data de 23/02/2024 , ora 10.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba interviu în data de 23/02/2024 , ora 14:00, la sediul institutiei.
– termenul de depunere a contestatiilor la proba interviu în data de 26/02/2024,ora 14:00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor probei interviu în data de 26/02/2024 , ora 15:30, la sediul instituției;
– Afişarea rezultatelor finale în data de 26/02/2024 , ora 16:00, la sediul instituției;
Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: SEMINARUL TEOLOGIC ORTODOX ”SFÂNTUL SIMION ȘTEFAN” ALBA IULIA, cu sediul în ALBA IULIA, B-DUL TRANSILVANIEI NR.36 A, JUD.ALBA, compartimentul resurse umane/ , persoana de contact:BUDA ELENA ADRIANA, email: [email protected] sau [email protected]
*Școala Gimnazială ”Lucian Blaga” Ocna Mureș, str. Brazilor, nr.9, județul Alba, anunță organizarea concursului pentru ocuparea unei funcții contractual vacante, de 1,00 normă bucătar la Grădinița cu Program Prelungit Nr.6 Ocna Mureș (structură), în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022:
CONDIȚII SPECIFICE:
a) studii: medii, 12 clase absolvite cu Diplomă de bacalaureat
b) curs de calificare în meseria de bucătar, avizat de Ministerul Educaţiei
c) disponibilitate pentru program flexibil
d) vechime în muncă: minim 5 ani
CALENDAR
Nr. crt. Etapa de concurs Data desfăşurării
1 Depunere dosare de înscriere 12.02.2024 – 16.02.2024
2 Selecţie dosare de înscriere 19.02.2024, până la ora 12,00
3 Afișare rezultate selecție dosare 19.02.2024, ora 12,30
Depunere contestaţii selecţiei dosare 12,30 – 14,00
Afișare rezultate contestații selecție dosare ora 15,00
4 Proba scrisă 20.02.2024, orele 9,00 – 10,30
5 Afișare rezultate probă scrisă 20.02.2024, ora 13,00
Depunere contestații proba scrisă 13,00 – 13,30
Afișare rezultate contestații proba scrisă ora 15,00
6 Proba practică 21.02.2024, ora 13,00 – 17,00
7 Afișare rezultate proba practică 22.02.2024, ora 10,00
Depunere contestații proba practică 10,00 -11,00
Afișare rezultate contestații proba practică ora 12,00
8 Interviu 22.02.2024, 13,00
9 Afișare rezultate interviu 22.02.2024, ora 15,00
Depunere contestații interviu 15,00 – 15,30
Afișare rezultate contestații interviu ora 16,00
10 Afișare rezultate finale 22.02.2024, ora 17,00
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Ştirea zilei
URS semnalat pe mai multe străzi din Alba Iulia: Asociația Vânătorilor și Pescarilor Mamut Alba Iulia va organiza o goană de îndepărtare a animalului
URS semnalat pe mai multe străzi din Alba Iulia: Asociația Vânătorilor și Pescarilor Mamut Alba Iulia va organiza o goană de îndepărtare a animalului Prezența unui urs a fost semnalată luni, 18 noiembrie, pe mai multe străzi din Alba Iulia, cartierul Micești, a anunțat Primăria municipiului pe site-ul instituției. Asociația Vânătorilor și Pescarilor Mamut Alba […]
Secțiune Articole Similare
-
Actualitate4 zile ago
Produsul intern brut trimestrial III al României, în stagnare față de II și scădere față de anul 2023. Cristian Păun: „Miroase de la o poștă a recesiune!”
-
Sport3 zile ago
FOTO | Meciul de fotbal Metalurgistul Cugir – Gloria Bistrița-Năsăud, întrerupt la Cugir de o intervenție a elicopterului SMURD! Liderul a câștigat cu 4-0
-
Actualitate3 zile ago
Ajutorul de încălzire pentru iarna 2024-2025. Acte necesare. Condiții de acordare. Câți bani se dau în funcție de venit
-
Opinii - Comentarii4 zile ago
Postul Crăciunului. Obiceiuri și tradiții respectate de credincioși în Postul Nașterii Domnului
-
Opinii - Comentarii3 zile ago
Noua lege a pensiilor: Tabel cu vârsta de pensionare anticipată. Condiții privind stagiul de cotizare pentru pensia anticipată
-
Opinii - Comentarii2 zile ago
17 noiembrie: Ziua Internațională a Studenților. Cum a apărut această sărbătoare și când a fost fost celebrată pentru prima dată