Rămâi conectat
MA-RA-MU

Ştirea zilei

ANGAJĂRI la STAT 2023: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 2 aprilie 2023. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Suciu Andra-Ioana

Publicat

în

ANGAJĂRI la STAT 2023: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 2 aprilie 2023. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Mai multe instituţii publice din Alba anunță posturi vacante la data de 31 martie și organizează concursuri în următoarea perioadă. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

*Serviciul Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud, județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcţiei contractuale, de execuție, vacante, de muncitor necalificat I, în cadrul Compartimentului Salubrizare din cadrul Serviciului Tehnic, Întreținere Patrimoniu (2 posturi).

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

-13 aprilie 2023, ora 15.00: termenul limită pentru depunerea dosarelor.

Datele prezentate mai sus sunt orientative. Date detaliate se regăsesc în documentul atașat. Pentru confirmarea acestora, relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: Serviciul Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud, str.Tribun Tudoran nr.9, județul Alba, telefon: 0258/861.593, interior 13, e-mail: [email protected].

*Unitatea Militară nr. 02401, Alba Iulia, județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale, de execuție, vacante, de muncitor calificat IV (fochist) – Formație de lucru/Cazarmare.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

-13 aprilie 2023, ora 11.00: termenul limită pentru depunerea dosarelor.

Datele prezentate mai sus sunt orientative. Date detaliate se regăsesc în documentul atașat. Pentru confirmarea acestora, relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: Unitatea Militară nr. 02401, Alba Iulia, Bd. Revoluției nr. 25, județul Alba, telefon: 0258/834.010 (int. 123).

*Spitalul Municipal Aiud, județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcțiilor contractuale, de execuție, vacante, după cum urmează:

-Referent de specialitate debutant, în cadrul Compartimentului Financiar contabil;
-Economist I în cadrul Compartimentului Achiziții Publice;
-Magaziner în cadrul Compartimentului Aprovizionare.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

-12 aprilie 2023, ora 15.00: termenul limită pentru depunerea dosarelor.

Datele prezentate mai sus sunt orientative. Date detaliate se regăsesc în documentul atașat. Pentru confirmarea acestora, relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: Spitalul Municipal Aiud, din Aiud, Str. Spitalului nr. 2, județul Alba, telefon 0258/861.816, int. 192, e-mail: [email protected].

*Spitalul Municipal Aiud, județul Alba – Manager persoană fizică. În conformitate cu prevederile Legii nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sănătății, republicată, cu modificarile și completările ulterioare, precum și ale Ordinului Ministrului Sănătății nr. 1520/2016 privind aprobarea Regulamentului de organizare și desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției de manager persoană fizică din spitalele publice, coroborat cu Dispoziția Primarului Municipiului Aiud nr. 171/16.03.2023 privind aprobarea Regulamentului de organizare și desfășurare a concursului pentru ocuparea functiei de manager persoană fizică la Spitalul Municipal Aiud, Consiliul de administrație al Spitalului Municipal Aiud, organizează concurs pentru ocuparea funcției de manager, persoană fizică, la Spitalul Municipal Aiud.

Concursul se va desfășura la sediul Spitalului Municipal Aiud, respectiv la adresa Strada Spitalului nr. 2, Mun. Aiud, jud. Alba, în perioada 30.03.2023-15.05.2023 ora 15.00.

Concursul se desfășoară în două etape, după cum urmează:

-Etapa de verificare a îndeplinirii de către candidați a condițiilor stabilite în anunțul de concurs, etapă eliminatorie – se va desfășura în data de 03.05.2023
-Etapa de susținere publică și de evaluare a proiectului de management – se va desfășura în data de 15.05.2023, începând cu ora 1000

Calendarul de desfășurare al concursului este următorul:

-Vizitarea Spitalului MUNICIPAL AIUD de către candidații interesați – în perioada 18.04.2023-21.04.2023, în intervalul orar 1000 – 1200, sub îndrumarea Directorului medical al unității;
-Termen limită pentru depunerea dosarelor de concurs de către candidații interesați – 02.05.2023 ora 15.00
-Verificarea îndeplinirii de către candidați a condițiilor stabilite în anunțul de concurs – data de 03.05.2023;
-Afișarea la sediul unității și publicarea pe site-ul spitalului (https://spitalaiud.ro) a rezultatului verificării dosarelor de înscriere la concurs – 03.05.2023 ora 14.00;
-Termen limită pentru depunerea contestațiilor privind rezultatul verificării dosarelor de înscriere la concurs –04.05.2023 ora 1400;
-Termen limită pentru soluționarea contestațiilor – 08.05.2023 ora 14.00;
-Afișarea la sediul unității a rezultatelor contestațiilor și concomitent publicarea lor pe site-ul spitalului (https://spitalaiud.ro) – 08.05.2023 ora 14.00
-Publicarea pe site-ul spitalului (https://spitalaiud.ro) a proiectelor de management depuse de candidații care au fost declarați admiși în urma finalizării probei de verificare a dosarelor de înscriere – 08.05.2023 ora 15.00;
-Termen limită pentru transmiterea prin e-mail la adresa [email protected] a intenției de participare din partea persoanelor interesate la susținerea publică a proiectului de management – 11.05.2023 ora 1000 În același termen vor fi transmise și întrebările propuse pentru candidați, cu respectarea prevederilor art. 17 alin. (6)–(10) din Regulamntul de organizare și desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției de manager persoană fizică;
-Termen limita pentru confirmarea listei de participare a reprezentanților mass-media și a persoanelor interesate la susținerea publică a proiectului de management – 12.05.2023 or 10.00
-Data și ora de începere a etapei de evaluare constând în susținerea publică a proiectului de management – 15.05.2023 ora 10.00
-Afișarea la sediul unității a rezultatelor susținerii publice a proiectului de management și concomitent publicarea lor pe site-ul spitalului (https://spitalulcampeni.ro) – 15.05.2023 ora 1400;
-Termen limită pentru depunerea eventualelor contestații – 16.05.2023 ora 15.00;
-Data soluționării contestațiilor la proba susținerii publice a proiectului de management – 17.05.2023 ora 15.00
-Afișarea rezulatelor finale și concomitent publicarea lor pe site-ul spitalului (https://spitalaiud.ro): 19.05.2023 ora 15.00.

La concurs au acces persoanele fizice care întrunesc cumulativ următoarele condiții:

-cunosc limba română, scris și vorbit;
-sunt absolvenți cu diplomă a studiilor universitare de licență sau de master în: medicină, specializarea medicină, medicină dentară, specializarea medicină dentară, științe juridice sau stiințe economice;
-au cel puțin 5 ani vechime în specialitatea studiilor;
-nu au fost condamnate pentru săvârșirea unei infracțiuni comise cu intenție, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
-sunt apte din punct de vedere medical (fizic și neuropsihic);
-nu au împlinit vârsta standard de pensionare, conform legii.

Informații suplimentare se pot obține la: telefon 0258/861816 – int 192 sau la sediul Spitalului Municipal Aiud – Biroul RUNOS – persoana de contact: Bogin Georgeta sau prin e-mail la adresa: [email protected].

*Administrațiaal Naționă „Apele Române” – Administraţia Bazinală de Apă Mureș, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de execuție, vacante, de inspector de specialitate în gospodărirea apelor, la Compartimentul Inspecția Teritorială a Apelor a S.G.A. Alba din cadrul A.B.A. Mureș.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

-13 aprilie 2023, ora 12.00: termenul limită de depunere a dosarelor.

Datele prezentate mai sus sunt orientative. Date detaliate se regăsesc în documentul atașat. Pentru confirmarea acestora, relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: Sistemului de Gospodărire a Apelor Alba, din Alba Iulia , strada Lalelelor nr. 7A, telefon 0258.833.356.

*Administrația Națională „Apele Române” – Administraţia Bazinală de Apă Mureș, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de execuție, vacante, de specialist resurse umane în cadrul biroului RURPA, SGA Alba din cadrul Administrației Bazinale de Apă Mureș.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

-13 aprilie 2023, ora 13.00: termenul limită de depunere a dosarelor.

Datele prezentate mai sus sunt orientative. Date detaliate se regăsesc în documentul atașat. Pentru confirmarea acestora, relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: Sistemului de Gospodărire a Apelor Alba, din Alba Iulia , strada Lalelelor nr. 7A, telefon 0258.833.356.

*Primăria Orașului Cugir, Județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă determinată a funcției contractuale, de execuție, temporar vacante, de medic primar (0,5 normă) – în cadrul Serviciului Public de Asistenţă Socială al oraşului Cugir, Biroul medicală – Cabinet medical școlar din subordinea Consiliului local al orașului Cugir.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

-10 aprilie 2023, ora 16.00: termenul limită de depunere a dosarelor.

Datele prezentate mai sus sunt orientative. Date detaliate se regăsesc în documentul atașat. Pentru confirmarea acestora, relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: Primăria Orașului Cugir, str. I. L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon: 0258/751.001, interior 115.

*Serviciul Public de Administrarea Patrimoniului Sebeș, Județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcțiilor contractuale, de execuție, vacante, după cum urmează:

Birou Contabilitate, Buget, Salarizare/Personal, Achiziții, Gestiune – Compartiment Achiziții
-Economist Specialist IA, studii superioare – 1 (un) post

Birou Administrativ
-Inspector de specialitate IA studii superioare – 1 (un) post

Serviciul Întreținere si Reparații, Salubritate, Zone verzi– Compartiment Zone verzi.
-muncitor necalificat – 1 (un) post

Serviciul Întreținere si Reparații, Salubritate, Zone verzi– Compartiment Salubritate.
-muncitor necalificat – 2 (doua) posturi

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

-06 aprilie 2023, ora 15.00: termenul limită de depunere a dosarelor;

Datele prezentate mai sus sunt orientative. Date detaliate se regăsesc în documentul atașat. Pentru confirmarea acestora, relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: Serviciul Public de Administrarea Patrimoniului Sebeș, str. Viilor nr. 28, Județul Alba, telefon/fax: 0258/730.148, e-mail: [email protected].

*Liceul Teologic Romano-Catolic „Grof Majlath Gusztav Karoly”, Alba Iulia, județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale, de execuție, vacante, de secretar IS – 0,5 normă.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

-11 aprilie 2023, ora 15.00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;

Datele prezentate mai sus sunt orientative. Date detaliate se regăsesc în documentul atașat. Pentru confirmarea acestora, relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: Liceul Teologic Romano-Catolic „Grof Majlath Gusztav Karoly”, cu sediul în Alba Iulia, Str. Păcii nr. 4, județul Alba, telefon: 0258/819.869, e-mail: [email protected].

*Primăria Comunei Cricău, județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale, de execuție, vacante, de muncitor necalificat.

Condiţiile specifice:

-absolvent studii medii / şcoală profesională;
-nu necesită vechime.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

-07 aprilie 2023, ora 14.00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
-25 aprilie 2023, ora 10.00: proba scrisă;
-data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Datele prezentate mai sus sunt orientative. Date detaliate se regăsesc în documentul atașat. Pentru confirmarea acestora, relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: Primăria Comunei Cricău, str. Axente Sever nr. 58, județul Alba, telefon 0258/845.101, e-mail [email protected].

*Primăria Oraşului Ocna Mureş, Judeţul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, după cum urmează:

I. Compartiment Proiecte Finanțate din fonduri europene externe nerambursabile

-Consilier IA, studii superioare (2 posturi);
-Consilier debutant, studii superioare – 1 post.

II. Serviciul de Gospodărie orășenească:

Compartiment Întreținere, Reparații, Dezăpezire

-Muncitor necalificat I – 1 post;

Compartiment Salubrizare Domeniul Public

-Muncitor necalificat I – 1 post.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

-10 aprilie 2023, ora 16.00: termenul limită pentru depunerea dosarelor.

*Unitatea Militară 01760 Sebeș. județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale, de execuție, vacante, de referent de specialitate gr. IA în modulul S-1 Personal/Stat Major.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

-07 aprilie 2023, ora 16.00: termenul limită pentru depunerea dosarelor de concurs

Datele prezentate mai sus sunt orientative. Date detaliate se regăsesc în documentul atașat. Pentru confirmarea acestora, relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: U.M. 01760, strada Călărași, nr. 76, Sebeș, jud. Alba, telefon 0258.731616, int. 108.

*Primăria Orașului Cugir, Județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă determinată a funcției contractuale, de execuție, temporar vacante, de îngrijitor la domiciliu, în cadrul Serviciului Public de Asistenţă Socială al oraşului Cugir, Biroul Servicii Sociale pentru Persoane Vârstnice și Persoane cu Handicap – Centrul Social Multifuncțional Persoane vârstnice din subordinea Consiliului local al orașului Cugir.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

-11 aprilie 2023, ora 16.00: termenul limită de depunere a dosarelor.

Datele prezentate mai sus sunt orientative. Date detaliate se regăsesc în documentul atașat. Pentru confirmarea acestora, relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: Primăria Orașului Cugir, str. I. L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon: 0258/751.001, interior 115.

*Unitatea Militară 02539 Alba Iulia, județul Alba, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale, de execuție, vacante, de expert gradul III, în cadrul secției evaluare candidați.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

-06 aprilie 2023, ora 16.00: termenul limită de depunere a dosarelor.

Datele prezentate mai sus sunt orientative. Date detaliate se regăsesc în documentul atașat. Pentru confirmarea acestora, relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: Unitatea Militară 02539 Alba Iulia, Bd. Revoluției nr. 25, județul Alba, telefon: 0258/834.009, int. 0226.

*Administrația Națională „Apele Române”, Administrația Bazinală de Apă Mureș, Sistemul de Gospodărire a Apelor Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei contractuale, de execuție, vacante, de muncitor hidrometru/Stația Hidrologică Alba Iulia (posturile hidrometrice: Oasa-Frumoasa, Curpat, Oasa-Fetița).

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

-06 aprilie 2023, ora 15.00: termenul limită de depunere a dosarelor.

Datele prezentate mai sus sunt orientative. Date detaliate se regăsesc în documentul atașat. Pentru confirmarea acestora, relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: Administrația Națională „Apele Române”, Administrația Bazinală de Apă Mureș, Sistemul de Gospodărire a Apelor Alba, Alba Iulia, Str. Lalelelor nr. 7A, Județul Alba, telefon: 0258/835.578, 0258/833.356.

*Primăria Comunei Mihalț, Judeţul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de execuție, vacante, de inspector de specialitate, gradul II, Compartiment ”Implementare proiecte” (3 posturi).

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

-05 aprilie 2023: termenul limită pentru depunerea dosarelor de concurs.

Datele prezentate mai sus sunt orientative. Date detaliate se regăsesc în documentul atașat. Pentru confirmarea acestora, relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: Primăria Comunei Mihalț, localitatea Mihalț nr. 635, Judeţul Alba, telefon: 0258/718.101, e-mail: [email protected], sau [email protected].

*Școala Gimnazială „Timoteiu Ovidiu Tarnu”, Stremț, judeţul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de execuție, vacante, de șofer.

Condiţiile specifice:

-Studii: medii;
-Vechimea în muncă: minim 6 luni în transportul de persoane;
-Domiciliul în zona Teiuș-Stremț.

Concursul se va organiza conform calendarului următor (planificarea detaliată a calendarului de concurs se regăsește în documentele atașate *)

-04 aprilie 2023, ora 16.00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
-12 aprilie 2023, ora 10.00: proba scrisă;
-18 aprilie 2023, ora 10.00: proba practică;
-20 aprilie 2023, ora 10.00: proba interviu.

Datele prezentate mai sus sunt orientative. Date detaliate se regăsesc în documentul atașat. Pentru confirmarea acestora, relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: Școala Gimnazială „Timoteiu Ovidiu Tarnu”, Stremț, Str. Principală nr. 97, judeţul Alba, telefon: 0258/848.123, fax: 0258.848.123.

*Direcția de Sănătate Publică Alba organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiilor contractuale de execuție vacante, de medic primar medicină generală 1/2 normă.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

-04 aprilie 2023, ora 15.00: termenul limită de depunere a dosarelor;
-24 aprilie 2023, ora 10.00: proba scrisă;
-26 aprilie 2023: proba practică.

Datele prezentate mai sus sunt orientative. Date detaliate se regăsesc în documentul atașat. Pentru confirmarea acestora, relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: Direcția de Sănătate Publică Alba, Alba lulia, Bd. Revoluției nr. 23, telefon 0258.835.244.

*Spitalul Municipal Aiud, județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale, de execuție, vacante, de medic specialist, confirmat în specialitatea Boli infecțioase, la Compartimentul Boli Infecțioase.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

-03 aprilie 2023: termenul limită pentru depunerea dosarelor;

Datele prezentate mai sus sunt orientative. Date detaliate se regăsesc în documentul atașat. Pentru confirmarea acestora, relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: Spitalul Municipal Aiud, Aiud, Str. Spitalului nr. 2, județul Alba, telefon 0258/861.816, int. 192, e-mail: [email protected], e-mail: [email protected].

*Spitalul Orășenesc Câmpeni, județul Alba – Manager persoană fizică. În conformitate cu prevederile Legii nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sănătății, republicată, cu modificarile și completările ulterioare, precum și ale Ordinului Ministrului Sănătății nr. 1520/2016 privind aprobarea Regulamentului de organizare și desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției de manager persoană fizică din spitalele publice, coroborat cu Dispoziția Primarului orașului Câmpeni nr. 137/24.02.2023 privind aprobarea Regulamentului de organizare și desfășurare a concursului pentru ocuparea functiei de manager persoană fizică la Spitalul Orășenesc Câmpeni, Consiliul de administrație al Spitalului Orășenesc Câmpeni organizează concurs pentru ocuparea funcției de MANAGER, persoană fizică, la SPITALUL ORĂȘENESC CÂMPENI.

Concursul se va desfășura la sediul Spitalului Orășenesc Câmpeni, respectiv la adresa Strada Horea, nr. 63, oraș Câmpeni, județul Alba, în perioada 03.03.2023 – 21.04.2023.

Concursul se desfășoară în două etape, după cum urmează:

-Etapa de verificare a îndeplinirii de către candidați a condițiilor stabilite în anunțul de concurs, etapă eliminatorie – se va desfășura în data de 05.04.2023;
-Etapa de susținere publică și de evaluare a proiectului de management – se va desfășura în data de 18.04.2023, începând cu ora 1000

Calendarul de desfășurare al concursului este următorul:

-Vizitarea Spitalului Orășenesc Câmpeni de către candidații interesați – în perioada 15.03.2023 – 17.03.2023, în intervalul orar 1000 – 1200, sub îndrumarea Directorului medical al unității;
-Termen limită pentru depunerea dosarelor de concurs de către candidații interesați – 04.04.2023 ora 1400;
-Verificarea îndeplinirii de către candidați a condițiilor stabilite în anunțul de concurs – data de 05.04.2023, în intervalul orar 1000 – 1200;
-Afișarea la sediul unității și publicarea pe site-ul spitalului (https://spitalulcampeni.ro) a rezultatului verificării dosarelor de înscriere la concurs – 04.2023 ora 1400;
-Termen limită pentru depunerea contestațiilor privind rezultatul verificării dosarelor de înscriere la concurs – 06.04.2023 ora 1400;
-Termen limită pentru soluționarea contestațiilor – 07.04.2023 ora 1400;
-Afișarea la sediul unității a rezultatelor contestațiilor și concomitent publicarea lor pe site-ul spitalului (https://spitalulcampeni.ro) – 07.04.2023 ora 1430;
-Publicarea pe site-ul spitalului (https://spitalulcampeni.ro) a proiectelor de management depuse de candidații care au fost declarați admiși în urma finalizării probei de verificare a dosarelor de înscriere – 07.04.2023 ora 1500;
-Termen limită pentru transmiterea prin e-mail la [email protected] a intenției de participare din partea persoanelor interesate la susținerea publică a proiectului de management – 17.04.2023 ora 1000 În același termen vor fi transmise și întrebările propuse pentru candidați, cu respectarea prevederilor art. 17 alin. (6)–(10) din Regulamntul de organizare și desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției de manager persoană fizică;
-Termen limita pentru confirmarea listei de participare a reprezentanților mass-media și a persoanelor interesate la susținerea publică a proiectului de management – 17.04.2023 ora 1000;
-Data și ora de începere a etapei de evaluare constând în susținerea publică a proiectului de management – 18.04.2023 ora 1000;
-Afișarea la sediul unității a rezultatelor susținerii publice a proiectului de management și concomitent publicarea lor pe site-ul spitalului (https://spitalulcampeni.ro) – 19.04.2023 ora 1400;
-Termen limită pentru depunerea eventualelor contestații – 20.04.2023 ora 1400;
-Data soluționării contestațiilor la proba susținerii publice a proiectului de management – 21.04.2023;
-Afișarea rezulatelor finale și concomitent publicarea lor pe site-ul spitalului (https://spitalulcampeni.ro): 21.04.2023 ora 15.

La concurs au acces persoanele fizice care întrunesc cumulativ următoarele condiții:

a) cunosc limba română, scris și vorbit;
b) sunt absolvenți cu diplomă a studiilor universitare de licență sau de master în: medicină, specializarea medicină, medicină dentară, specializarea medicină dentară, științe juridice sau stiințe economice;
c) sunt absolvenți ai unor cursuri de perfecționare în management sau management sanitar, agreate de Ministerul Sănătății și stabilite prin ordin al ministrului sănătății, ori sunt absolvenți ai unui masterat sau doctorat în management sanitar, economic ori administrativ organizat într-o instituție de învățământ superior acreditată, potrivit legii;
d) au cel puțin 5 ani vechime în specialitatea studiilor;
e) nu au fost condamnate pentru săvârșirea unei infracțiuni comise cu intenție, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
f) sunt apte din punct de vedere medical (fizic și neuropsihic);
g) nu au împlinit vârsta standard de pensionare, conform legii.

Informații suplimentare se pot obține la: telefon 0258/771 717 – int 35 sau la sediul Spitalului Orășenesc Câmpeni – serviciul RUNOS – persoana de contact: Știop Angelica sau prin e-mail la adresa: [email protected].


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Ştirea zilei

Ştirea zilei

35 de ani de la Revoluția din Decembrie 1989, la Alba Iulia: PROGRAMUL evenimentelor organizate sâmbătă, 21 decembrie 

Unirea Ziarul

Publicat

în

35 de ani de la Revoluția din Decembrie 1989, la Alba Iulia: PROGRAMUL evenimentelor organizate sâmbătă, 21 decembrie  Oficialităţile locale, în colaborare cu asociaţiile de revoluţionari, vor organiza sâmbătă, 21 decembrie, un eveniment comemorativ dedicat împlinirii a 35 de ani de la izbucnirea Revoluției din Decembrie 1989, care prin jertfă de sânge a dus la […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea