Rămâi conectat
!-- Spot PNL - Parlamentare 2024 --> PNL - Alegeri Parlamentare 2024

Ştirea zilei

ANGAJĂRI la STAT 2023: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 15 octombrie 2023. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Ziarul Unirea

Publicat

în

PSD - Alegeri Parlamentare 2024

ANGAJĂRI la STAT 2023: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 15 octombrie 2023. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

USR - Alegeri Parlamentare 2024

Mai multe instituţii publice din Alba anunță posturi vacante la data de 15 octombrie și organizează concursuri în următoarea perioadă. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

*Serviciul Local de Utilitate Publica Abrud – Șef serviciu

Condiţii specifice de participare la concurs:
-nivelul studiilor: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în unul dintre urmatoarele domenii de licenta : stiinte ingineresti, stiinte juridice, stiinte administrative, stiinte economice.
-vechime în specialitate studiilor necesare ocupării postului: 5 ani
-conform fisei postului candidaţii pentru ocuparea postului de sef serviciu a Serviciului local de utilitate pubica Abrud, trebuie să detina certificat de competenta profesionala pentru transportul rutier de marfa sau sa faca dovada insrierii la cursul pentru obtinerea certificatului de competenta profesionala pentru transportul rutier de marfa;

Dosarele se vor depune până la data de 26.10.2023, ora 16,00, la sediul SLUP Abrud, Anca Viorica Mihaela – secretar comisie de concurs, telefon 0258780519. Rezultatul selectării dosarelor de concurs va fi publicat şi afişat in termen de doua zile lucratoare de la data expirarii termenului de depunere. Contestaţiile privind rezultatul selectării dosarelor de concurs se pot depune în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor Răspunsul la contestaţii va fi afişat în cel mult o zi lucratoare de la data depuneri acestora, ora 16,00.
Proba scrisă va avea loc în data de 06.11.2023 ora 11,00 la sediul SLUP Abrud. Rezultatul probei scrise va fi publicat şi afişat în data de 06.11.2023 ora 16,00. Contestaţiile privind rezultatele la proba scrisă se pot depune în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului probei scrise. Răspunsul la contestaţii va fi afişat în cel mult o zi lucratoare de la data depuneri acestora, ora 16,00.
Proba de interviu va avea loc în termen de maximum 4 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise la sediul SLUP Abrud. Rezultatul de la proba de interviu va fi publicat şi afişat în ziua sustineri acestuia pana la ora 16,00. Contestaţiile privind rezultatul de la proba de interviu se pot depune în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului de la proba de interviu. Răspunsul la contestaţii va fi afişat în cel mult o zi lucratoare de la data depuneri acestora, ora 16,00.
Rezultatul final al concursului va fi publicat şi afişat pana la data de 14.11.2023 ora 16,00.

*Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, cu sediul în Alba Iulia, str. Gabriel Bethlen, nr.5, judeţul Alba, organizează concurs în vederea ocupării pe durată nedeterminată, a postului vacant de REFERENT DE SPECIALITATE gr. I S COR – 216611 din cadrul Centrului de Imagine și Marketing

Condiţiile specifice care trebuie să fie îndeplinite de către candidaţi pentru participarea la concurs sunt:

– NIVEL STUDII: superioare de lungă durată absolvite cu diplomă*(*diplomă de licență+diplomă de master pentru candidații care au absolvit ciclul I+II Bologna sau diplomă echivalentă celor două cicluri în cazul candidaților care au absolvit anterior sistemului Bologna, potrivit prevederilor Art. 57(2) din Legea învățământului superior nr.199/2023)
– DOMENIUL : Informatică, Marketing sau Arte Vizuale;
– SPECIALIZAREA – Informatică, Marketing sau Arte plastice (fotografie – videoprocesarea computerizată a imaginii); Specializare în domenii similare sau complementare pentru studiile universitare de masterat
– VECHIME în specialitatea studiilor: minim 3 ani;

Concursul se va desfăşura în 3 etape succesive, astfel:

1. Selecţia dosarelor de înscriere – 30.10.2023, începând cu ora 1000, Direcția General Administrativă.

2. Organizarea şi desfăşurarea probei practică a concursului – 06.11.2023, începând cu ora 1000, Centrul de Imagine și Marketing.

3. Organizarea şi desfăşurarea probei orale (interviul) a concursului – 09.11.2023, începând cu ora 1000, Centrul de Imagine și Marketing.

Rezultatul final al concursului, se va comunica, cel mai târziu, în 14.11.2023, prin afișare la avizierul Biroului Personal Salarizare și postare pe site-ul UAB .

Informaţii suplimentare se pot obţine de la secretarul comisiei de concurs Direcția General Administrativă, corp D, parter – Biroul Personal Salarizare sau la telefon 0258806276.

*Grădiniţa cu program prelungit „Primii pași”Aiud , cu sediul în Loc. Aiud, str. Sergent Hațegan, nr 3 , anunţă organizarea concursului pentru ocuparea postului vacant, de îngrijitor, durată nedeterminată, normă întreagă, locația Sergent Hațegan, nr 3.

Condițiile specifice necesare în vederea participării la concursul de îngrijitor copii sunt:
a. Studii medii
b. Disponibilitate pentru munca în două schimburi
c. Cursul de igienă efectuat valabil, reprezintă un avantaj

Calendarul desfăşurării concursului:

13.10.2023-26.10.2023- Depunerea dosarelor la serviciul administrativ al Grădiniţei cu program prelungit „Primii pași”Aiud , cu sediul în Loc. Aiud, str. Sergent Hațegan, nr 3, între orele 09.00-15.00 ( in zilele lucrătoare)
27.10.2023 – Analizarea dosarelor pentru concurs
27.10.2023- ora 12.00 Afişarea rezultatelor după analiza dosarelor
27.10.2023- ora 12.00 -15.00 Depunerea contestațiilor după analiza dosarelor
30.10.2023- ora 12.00 Afişarea rezultatelor finale după analiza dosarelor

02.11.2023– ora 10.00 – Desfăşurarea probei practice a concursului, la sediul Grădiniţei cu program prelungit „Primii pași”Aiud , cu sediul în Loc. Aiud, str. Sergent Hațegan, nr 3
02.11.2023– ora 18.00 – Afişarea rezultatelor obţinute la proba practică
03.11.2023– 9.00 – 12.00 – Depunerea contestațiilor după proba practică
03.11.2023- ora 16.00 – Afişarea rezultatelor finale după contestații la proba practică

06.11.2023– ora 12.00 – Desfășurarea interviului, la sediul Grădiniţei cu program prelungit „Primii pași”Aiud , cu sediul în Loc. Aiud, str. Sergent Hațegan, nr 3
06.11.2023– ora 18.00 -Afişarea rezultatelor obţinute la interviu
07.11.2023– ora 09.00 – 12.00 – Depunerea contestațiilor după interviu
07.11.2023– ora 16.00 – Afişarea rezultatelor finale la concursul de ocupare a postului vacant de îngrijitor copii.

Afisarea rezultatelor finale :
08.11.2023- ora 9.00- AFIȘAREA REZULTATELOR FINALE

Pentru informaţii suplimentare cu privire la organizarea concursului, adresaţi-vă secretariatului instituţiei sau la numărul de telefon 0771087537

*Universitatea „ 1 Decembrie 1918 ” din Alba Iulia, cu sediul în Alba Iulia, str. Gabriel Bethlen, nr.5, judeţul Alba, organizează concurs în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată a postului vacant de administrator financiar gr. III S, COR 263111 din cadrul Biroului Personal-Salarizare

Condiţiile specifice care trebuie să fie îndeplinite de către candidaţi pentru participarea la concurs sunt:

a) Studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă*(*diplomă de licență+diplomă de master pentru candidații care au absolvit ciclul I+II Bologna sau diplomă echivalentă celor două cicluri în cazul candidaților care au absolvit anterior sistemului Bologna, potrivit prevederilor Art. 57(2) din Legea învățământului superior nr.199/2023);
b) Specializarea studiilor superioare de lungă durată: specializarea “Resurse umane” din ramura de știință “Sociologie” sau oricare dintre specializările din ramura de știință “ Științe economice”.
c) Experiență în muncă, în specialitatea studiilor superioare de lungă durată : minimum 1 an.

Concursul se va desfăşura în 3 etape succesive, astfel:

1. Selecţia dosarelor de înscriere – 27.10.2023, începând cu ora 1000, Direcția General Administrativă.

2. Organizarea şi desfăşurarea probei scrise a concursului – 09.11.2023, începând cu ora 1000, Direcția General Administrativă.

3. Organizarea şi desfăşurarea probei orale (interviul) a concursului – 14.11.2023, începând cu ora 1000 , Direcția General Administrativă.

Rezultatul final al concursului, se va comunica, cel mai târziu, 17.11.2023 prin afișare la avizierul Biroului Personal Salarizare și postare pe site-ul UAB .

Informaţii suplimentare se pot obţine de la secretarul comisiei de concurs Direcția General Administrativă, corp D, parter – Biroul Personal Salarizare sau la telefon 0258806276.

*CREȘA MUNICIPIULUI ALBA IULIA din subordinea Consiliului Local al municipiului Alba Iulia organizează concurs de recrutare pentru ocuparea postului, funcţie contractuală de execuție temporar vacantă, pe perioadă determinată până la revenirea titularului pe post, în data de 26 OCTOMBRIE 2023

Condiţii specifice de participare:
• Studii superioare absolvite cu diplomă de licență, Domeniul: Științe administrative, Specializarea : Administrație publică
• Vechime necesară în specialitate: – minim 1 an.

Concursul (proba scrisă) se va desfăşura în data de 26 octombrie 2023, ora 10.00, la sediul Direcției Programe din cadrul Primariei Municipiului Alba Iulia, str. Bucovinei nr. 6, mun. Alba Iulia.

Data, ora şi locul organizării interviului se va anunţa odată cu afişarea rezultatelor la proba scrisă și /sau probă practică, la sediul Creșei Municipiului Alba Iulia, str. Alexandru cel Bun nr. 13 și pe site www.apulum.ro și se va susține în termen de 4 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Creșei 2 Ampoi str. Livezii nr. 47, Alba Iulia, la Compartimentul achiziții, juridic, resurse umane, de la secretarul comisiei de concurs, domnul Florea Daniel Ștefan – consilier resurse umane şi la nr. de telefon: 0720660818.

*Universitatea “1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, cu sediul în Alba Iulia, str. Gabriel Bethlen, nr.5, judeţul Alba, organizează concurs în vederea ocupării pe durată nedeterminată, a postului vacant de Referent de specialitate debutant (S) COR 243201 din cadrul Centrului pentru Managementul Proiectelor

Condiţiile specifice care trebuie să fie îndeplinite de către candidaţi pentru participarea la concurs sunt:

– nivel studii : superioare de lungă durată (*diplomă de licență+diplomă de master pentru candidații care au absolvit ciclul I+II Bologna sau diplomă echivalentă celor două cicluri în cazul candidaților care au absolvit anterior sistemului Bologna, potrivit prevederilor Art. 57(2) din Legea învățământului superior nr.199/2023);

Concursul se va desfăşura în 3 etape succesive, astfel:

1. Selecţia dosarelor de înscriere – 26.10.2023, începând cu ora 1000, Direcția General Administrativă.

2. Organizarea şi desfăşurarea probei scrise a concursului – 03.11.2023, începând cu ora 1000, Palat Apor.

3. Organizarea şi desfăşurarea probei orale (interviul) a concursului – 08.11.2023, începând cu ora 1000, Palat Apor.

Rezultatul final al concursului, se va comunica, cel mai târziu, în 13.11.2023, prin afișare la avizierul Biroului Personal Salarizare și postare pe site-ul UAB .

Informaţii suplimentare se pot obţine de la secretarul comisiei de concurs, telefon 0258806276, Direcția General Administrativă, corp D, parter – Biroul Personal Salarizare.

*Universitatea “1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, cu sediul în Alba Iulia, str. Gabriel Bethlen, nr.5, judeţul Alba, organizează concurs în vederea ocupării pe durată nedeterminată, a postului vacant de Laborant în învățământ debutant (SSD) COR 235906 din cadrul Facultății de Drept și Științe Sociale

Condiţiile specifice care trebuie să fie îndeplinite de către candidaţi pentru participarea la concurs sunt:

– nivel studii : superioare de scurtă durată;
– specialitate studii: orice specializare din domeniile: chimie, biologie, biotehnologie, ingineria mediului;
– alte condiţii specifice: cunoașterea limbii engleze nivel mediu, cunoștiințe avansate de operare calculator.

Concursul se va desfăşura în 3 etape succesive, astfel:

1. Selecţia dosarelor de înscriere – 26.10.2023, începând cu ora 1000, Direcția General Administrativă.

2. Organizarea şi desfăşurarea probei scrise a concursului – 02.11.2023, începând cu ora 1000, Facultatea de Drept și Științe Sociale.

3. Organizarea şi desfăşurarea probei orale (interviul) a concursului – 07.11.2023, începând cu ora 1000, Facultatea de Drept și Științe Sociale.

Rezultatul final al concursului, se va comunica, cel mai târziu, în 10.11.2023, prin afișare la avizierul Biroului Personal Salarizare și postare pe site-ul UAB .

Informaţii suplimentare se pot obţine de la secretarul comisiei de concurs, telefon 0258806276, Direcția General Administrativă, corp D, parter – Biroul Personal Salarizare.

*Universitatea “1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, cu sediul în Alba Iulia, str. Gabriel Bethlen, nr.5, judeţul Alba, organizează concurs în vederea ocupării pe durată nedeterminată, a postului vacant de Secretar instituție de învățământ debutant (SSD) – COR 235901 din cadrul Centrului pentru Managementul Calității și Strategie Instituțională

Condiţiile specifice care trebuie să fie îndeplinite de către candidaţi pentru participarea la concurs sunt:

– nivel studii : superioare de scurtă durată ( diplomă de licență pentru candidații care au absolvit Ciclul I Bologna sau diplomă echivalentă în cazul candidaților care au absolvit anterior sistemului Bologna);
– alte condiţii specifice: cunoașterea limbii engleze nivel mediu, cunoștințe de operare calculator;

Concursul se va desfăşura în 3 etape succesive, astfel:

1. Selecţia dosarelor de înscriere – 26.10.2023, începând cu ora 1000, Direcția General Administrativă.

2. Organizarea şi desfăşurarea probei scrise a concursului – 10.11.2023, începând cu ora 1000, Palat Apor.

3. Organizarea şi desfăşurarea probei orale (interviul) a concursului – 15.11.2023, începând cu ora 1200, Palat Apor.

Rezultatul final al concursului, se va comunica, cel mai târziu, în 20.11.2023, prin afișare la avizierul Biroului Personal Salarizare și postare pe site-ul UAB .

Informaţii suplimentare se pot obţine de la secretarul comisiei de concurs, telefon 0258806276, Direcția General Administrativă, corp D, parter – Biroul Personal Salarizare.

*Inspectoratul Școlar Județean Alba (PARTENER 1) anunță demararea procedurii de selecție a unui post de expert (1 arhivar), în afara organigramei ISJ Alba, pe perioadă determinată (2 luni), pentru implementarea proiectului cu „ADS pentru copiii și tineri din ALBA” ID 133542.

CONDIȚII SPECIFICE:
-studii superioare finalizate -3 ani
-experiență solicitată ca arhivar în proiecte cu finanțare europeană -peste 3 ani
-Capacitate de analiza si sinteza;
-Flexibilitate;
-Capacitate de planificare, organizare, coordonare a operatiilor si activitatilor, realizarea de calendare de lucru;
– Capacitatea de a respecta termenele limita
-Aptitudini organizatorice;
-Aptitudini de lucru în echipa;
-Abilitati în comunicarea scrisa si orala;
-Flexibilitate si capacitatea de a adapta munca în functie de cunoasterea dobândita pe parcursul realizarii sarcinilor;
-Cunostinte de operare Word, Excel, Internet.

CALENDARUL DE DESFĂȘURARE AL CONCURSULUI:

10.10.2023-16.10.2023 , ora 16:30 Depunerea dosarelor
16.10.2023 Evaluarea dosarelor de concurs/examen
16.10.2023 Afișarea rezultatelor în urma evaluării dosarelor depuse
17.10.2023 (ora 08:00-16:30) Depunerea eventualelor contestații în urma evaluării dosarelor de concurs/examen
18.10.2023 Soluționarea eventualelor contestații
18.10.2023 Afișarea rezultatelor selecției de dosare în urma soluționării contestațiilor (dacă este cazul)
24.10.2023 Proba scrisă – testare cunoștințe de specialitate
24.10.2023 Afișarea rezultatelor în urma probei scrise
24.10.2023 Depunerea eventualelor contestații în urma probei scrise
25.10.2023 Soluționarea eventualelor contestații în urma probei scrise
25.10.2023 Afișarea rezultatelor a probei scrise în urma soluționării contestațiilor (dacă este cazul)
26.10.2023 Proba de interviu
26.10.2023 Afișarea rezultate interviu
26.10.2023 Depunerea eventualelor contestații în urma probei de interviu
26.10.2023 Soluționarea eventualelor contestații în urma probei de interviu
27.10.2023 Afișare rezultate finale concurs

*SPITALUL Municipal Aiud , în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului sănatății nr.166 / 2023 organizează concurs pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a urmatorului post vacant :
– un post cu normă întreagă de medic specialist confirmat în specialitatea Anestezie si terapie intensiva la compartimentull ATI;

CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI:

data limită de depunere a dosarelor 23 octombrie 2023 15.00
selectia dosarelor ,stabilirea punctajului rezultat din analiza și evaluarea activității profesionale și științifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D), 24 octombrie 2023 12.00
afișarea selecției dosarelor si punctajului rezultat din analiza și evaluarea activității profesionale și științifice pentru proba suplimentară de departajare 24 octombrie 2023 14.00
termen limita contestații ref la selectia dosarelor 25 octombrie 2023 14.00
afișarea rezultatelor la contestații 26 octombrie 2023 14.00
proba scrisă 31 octombrie 2023 09.30
afișarea rezultatelor la proba scrisă 31 octombrie 2023 15.00

Relații suplimentare se pot obține la Biroul R.U.N.O.S. al Spitalului Municipal Aiud la tel. 0258861816 / int.192.

*Şcoala Gimnazială Poşaga de Jos, cu sediul în sat Poşaga de Jos, strada Principală nr. 237A, judeţul Alba, organizează concurs, pentru ocuparea următorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022.

1. Nivelul postului*: execuţie;
2. Denumirea postului: secretar, 0,25 normă, post vacant, pe perioadă nedeterminată, la Şcoala Gimnazială Poşaga de Jos;
3. Gradul/Treapta profesional/profesională: ;
4. Scopul principal al postului: secretar
5. Numărul de posturi: 0,25 normă.

Dosarele de concurs se depun la sediul instituţiei, Poşaga de Jos, compartimentul resurse umane/alt departament, telefon: 0763290257, persoană de contact: Melinte Leontina.

Termenul de depunere a dosarelor (10 zile lucrătoare de la afişare): 09.10.2023 – 20.10.2023, ora 14.00, la sediul instituţiei.

*Şcoala Gimnazială Ocoliş, cu sediul în sat Ocoliş, strada Principală nr. 164, judeţul Alba, organizează concurs, pentru ocuparea următorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022.

1. Nivelul postului*: execuţie;
2. Denumirea postului: secretar, 0,25 normă, post vacant, pe perioadă nedeterminată, la Şcoala Gimnazială Ocoliş;
3. Gradul/Treapta profesional/profesională: ;
4. Scopul principal al postului: secretar
5. Numărul de posturi: 0,25 normă.

Dosarele de concurs se depun la sediul instituţiei, Ocoliş, compartimentul resurse umane/alt departament, telefon: 0763290257, persoană de contact: Melinte Leontina.

Termenul de depunere a dosarelor (10 zile lucrătoare de la afişare): 09.10.2023 – 20.10.2023, ora 14.00, la sediul instituţiei.

*Școala Gimnazială Câmpeni, cu sediul în Câmpeni, Str. Moţilor nr. 29, jud. Alba, organizează concurs pentru ocuparea unei funcții contractual vacante în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/28.10.2022, respectând prevederile OUG 34/2023, după cum urmează:

DENUMIREA POSTULUI: Îngrijitor curățenie
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant cu 0,5 normă
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție
COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: nedidactic
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 4 ore pe zi; 20 de ore pe săptămână
PERIOADA: nedeterminată

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului sunt:
-Studii: medii (atestate cu diplomă de bacalaureat)
-Vechimea în muncă: 5 ani;
-Curs de igienă absolvit;

CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUTIEI:

Data limită pentru depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Școala Gimnazială Câmpeni, cu sediul în Câmpeni, Str. Moţilor nr. 29, jud. Alba 20.10.2023, ora 15.00
Selecţia dosarelor de către membrii comisiei de concurs 24.10.2023, ora 10.00
Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor 25.10.2023, ora 10.00
Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selecţiei dosarelor 26.10.2023, ora 10.00
Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 27.10.2023, ora 10.00
Susţinerea probei scrise 30.10.2023, ora 09.00
Afişarea rezultatului probei scrise 30.10.2023, ora 14.00
Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei scrise 31.10.2023, ora 14.00
Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 31.10.2023, ora 16.00
Susţinerea probei practice 01.11.2023, ora 09.00
Afişarea rezultatului probei practice 01.11.2023, ora 14.00
Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei practice 02.11.2023, ora 14.00
Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 02.11.2023, ora 16.00
Susţinerea interviului 03.11.2023, ora 09.00
Comunicarea rezultatelor după susţinerea interviului 03.11.2023, ora 14.00
Depunerea contestaţiilor privind rezultatul interviului 06.11.2023, ora 14.00
Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 06.11.2023, ora 15.00
Afişarea rezultatului final al concursului 06.11.2023, ora 16.00

Informații suplimentare se pot obține de la sediul instituției, de pe website: www.campeni.ro, persoană de contact: Scrob Maria, funcția secretar, având numărul de telefon 0258771560.

*PRIMĂRIA MUNICIPIULUI BLAJ, județul ALBA, publică anunțul privind organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea unei funcții publice de execuție vacante în baza art. IV din OUG 34/2023 — alin.(2) lit. a) și art. 618 alin. (3) din Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare

Perioada de depunere a dosarelor 06.10.2023 – 25.10.2023
Perioada selecție dosare concurs: în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.
Perioada depunere contestație la selecție: în termen de cel mult 24 de ore de la data afișării rezultatului selecției dosarelor.
Perioada soluționare contestații la selecție: în termen de maximum 24 de ore de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

Condiții specifice pentru ocuparea postului

Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă
Domeniu de studiu: Științe inginerești (Domeniul fundamental), Științe sociale (Domeniul fundamental)
Vechime minimă în specialitatea studiilor 0 ani
Durată timp de muncă: 8h/zi – 40h/saptamâna

*Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, cu sediul în Alba Iulia, str. Gabriel Bethlen, nr.5, judeţul Alba, organizează concurs în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată, cu normă întreagă a postului vacant de Referent de specialitate gr. II (S) (COR 235106)

Condiţiile specifice care trebuie să fie îndeplinite de către candidaţi pentru participarea la concurs sunt:

– Studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă* (*diplomă de licență+diplomă de master pentru candidații care au absolvit ciclul I+II Bologna sau diplomă echivalentă celor două cicluri în cazul candidaților care au absolvit anterior sistemului Bologna, potrivit prevederilor Art. 57(2) din Legea învățământului superior nr.199/2023);
– Vechime în muncă pe funcții superioare de lungă durată de minimum 3 ani, dovedită cu adeverințe;

Concursul se va desfăşura în 3 etape succesive, astfel:

1. Selecţia dosarelor de înscriere – Vineri 20.10.2023, începând cu ora 1000, Direcția General Administrativă.

2. Organizarea şi desfăşurarea probei scrise a concursului – Luni 30.10.2023 începând cu ora 1000, Direcția General Administrativă.

3. Organizarea şi desfăşurarea probei orale (interviul) a concursului – Joi 02.11.2023, începând cu ora 1000 , Direcția General Administrativă.

Rezultatul final al concursului, se va comunica, cel mai târziu, Marti 07.11.2023, prin afișare la avizierul Biroului Personal Salarizare și postare pe site-ul UAB .

Informaţii suplimentare se pot obţine de la secretarul comisiei de concurs, telefon 0258806276, Direcția General Administrativă, corp D, parter – Biroul Personal Salarizare.

*Universitatea „ 1 Decembrie 1918 ” din Alba Iulia, cu sediul în Alba Iulia, str. Gabriel Bethlen, nr.5, judeţul Alba organizează concurs în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată, cu normă întreagă, a postului vacant de muncitor calificat tr. I – ospătar

Condiţiile specifice care trebuie să fie îndeplinite de către candidaţi pentru participarea la concurs sunt:

– Studii medii ( minim 10 clase );
– Detinerea unui certificat de calificare în meseria de ospătar;
– Minim 4 ani experiență în meseria de ospătar ;

Concursul se va desfăşura în 3 etape succesive, astfel:

Concursul se va desfăşura în 3 etape succesive, astfel:

1. Selecţia dosarelor de înscriere – Joi 19.10.2023, Direcția General Administrativă.

2. Organizarea şi desfăşurarea probei practice a concursului – Joi 26.10.2023, începând cu ora 1200, Direcția General Administrativă.

3. Organizarea şi desfăşurarea probei orale (interviul) a concursului – Marți 31.10.2023, începând cu ora 1000, Direcția General Administrativă.

Rezultatul final al concursului, se va comunica, cel mai târziu, Vineri 03.11.2023 prin afișare la avizierul Biroului Personal Salarizare și postare pe site-ul UAB .

Informaţii suplimentare se pot obţine de la secretarul comisiei de concurs, telefon 0258806276, Direcția General Administrativă, corp D, parter – Biroul Personal Salarizare.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Ştirea zilei

Ştirea zilei

Cristian Păun, profesor ASE originar din Alba. Despre aur, moneda Bitcoin și NFT-uri: „Prost ești dacă te chinui să mai produci cartofi”

Cezar Lancrajan

Publicat

în

Cristian Păun, profesor ASE originar din Alba. Despre aur, moneda Bitcoin și NFT-uri: „Prost ești dacă te chinui să mai produci cartofi” Cristian Păun, profesor universitar în cadrul Academiei de Studii Economice București, originar din județul Alba, revine în atenția publicului cu un nou avertisment, de această dată cu privire la reforma sistemului monetar actual […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea