Angajări la Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară Alba. 4 posturi de registrator scoase la concurs
Agenţia Naţională de Cadastru şi Publicitate Imobiliară angajează peste 200 de consilieri, registratori și referenți distribuiți în toate județele țării (inclusiv persoane fără experiență profesională anterioară).
Este vorba despre posturi vacante, repartizate pe perioadă determinată, pentru implementarea Programului național de cadastru și carte funciară, corespunzătoare funcțiilor contractuale de execuție din cadrul instituțiilor subordonate ANCPI, cu încadrare pe perioadă determinată de 36 de luni,
Patru posturi sunt la OFICIUL DE CADASTRU ŞI PUBLICITATE IMOBILIARĂ ALBA, după cum urmează:
– registrator de carte funciară, gradul I (1 post);
– asistent registrator principal, gradul IA (1 post);
– asistent registrator principal, gradul I (1 post);
– asistent registrator, treapta II (1 post);
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
-registrator carte funciară gradul I: studii universitare cu licență sau absolvite cu diplomă în specializarea drept și vechime în specialitate minimum 3 ani și 6 luni, exercitată în funcția de notar, judecător, procuror, avocat, consilier juridic sau altă funcție de specialitate juridică;
-asistent registrator principal, gradul I: studii universitare cu licență sau absolvite cu diplomă în specializarea drept și vechime în specialitate minimum 3 ani și 6 luni;
-asistent registrator principal, gradul IA: studii universitare cu licență sau absolvite cu diplomă în specializarea drept și vechime în specialitate minimum 6 ani și 6 luni;
-asistent registrator, treapta II: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat și vechime în muncă de minimum 6 luni;
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
Pentru posturile de registrator de carte funciară:
2 noiembrie 2015, ora 16.30: termenul-limită pentru depunerea dosarelor de înscriere la sediul Agenției Naționale de Cadastru și Publicitate Imobiliară din Bucureşti, Splaiul Independenţei, Nr. 202A, Sector 6. Dosarele transmise prin poștă trebuie să ajungă la registratura Oficiului angajator până cel târziu la data și ora indicate anterior;
– 11 noiembrie 2015, ora 09.00: proba scrisă la sediul ANCPI;
– 17 noiembrie 2015, ora 09.00: proba interviu la sediul ANCPI;
Pentru posturile de asistent registrator:
-2 noiembrie 2015, ora 16.00: termenul-limită pentru depunerea dosarelor de înscriere la sediul Oficiului de Cadastru și Publicitate Imobiliară angajator. Dosarele transmise prin poștă trebuie să ajungă la registratura Oficiului angajator până cel târziu la data și ora indicate anterior;
– 11 noiembrie 2015, ora 09.00: proba scrisă la sediul oficiilor organizatoare, conform desfășurării de mai jos;
-17 noiembrie 2015, ora 09.00: proba interviu la sediul oficiilor organizatoare, conform desfășurării de mai jos.
Concursurile se vor desfășura la sediile oficiilor organizatoare, după cum urmează:
OCPI Sibiu (str. Calea Dumbrăvii nr. 34, Sibiu) pentru oficiile teritoriale: Alba, Brașov, Covasna, Harghita, Mureș, Sibiu;
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară din Bucureşti, Splaiul Independenţei, Nr. 202A, Sector 6 – Direcţia Juridică şi Resurse Umane, [email protected], telefon 021/317.69.33.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
Ajutorul de înmormântare 2025: Valoarea ajutorului de deces va depăși 8.500 lei. Cine poate beneficia și de ce acte este nevoie pentru obținerea banilor
Ajutorul de înmormântare 2025: Valoarea ajutorului de deces va depăși 8.500 lei. Cine poate beneficia și de ce acte este nevoie pentru obținerea banilor Guvernul propune în anul 2025 majorarea ajutorului acordat românilor în caz de deces. Măsura este prevăzută în proiectul de lege a bugetului transmisă spre aprobare în Parlament. Potrivit proiectului de buget […]