Rămâi conectat

Ştirea zilei

Angajări în poliție 2021: IPJ Alba scoate NOUĂ posturi de ajutor șef de post la CONCURS. Localitățile puse la dispoziție

Ziarul Unirea

Publicat

în

Angajări IPJ Alba: NOUĂ posturi de ajutor șef de post, scoase la CONCURS. Localitățile puse la dispoziție

IPJ Alba anunță că nouă posturi de ajutor șef de post au fost scoase la concurs, în diferite localități din județul nostru.

Pentru ocuparea a 9 (nouă) posturi vacante de ajutor șef de post din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Alba, specialitatea ordine publică, prin încadrare directă din sursă externă a persoanelor cu studii corespunzătoare cerinţelor postului şi care îndeplinesc condiţiile legale, după cum urmează :

– ajutor șef post la Postul de Poliție comunal METEȘ, poziția 624 din statul de organizare al unității;

Elit - Gustul Desăvârșit

– ajutor șef post la Postul de Poliție comunal VINȚU DE JOS, poziția 659 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Postul de Poliție comunal HOPÂRTA, poziția 672 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Postul de Poliție comunal PONOR, poziția 695 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Postul de Poliție comunal BUCERDEA GRÂNOASĂ, poziția 725 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Postul de Poliție comunal ROȘIA DE SECAȘ, poziția 738 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Postul de Poliție comunal GÂRBOVA, poziția 780 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Postul de Poliție comunal SĂSCIORI, poziția 789 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Postul de Poliție comunal OHABA, poziția 815 din statul de organizare al unității;

Secţiunea a II-a – CONDIŢII DE PARTICIPARE

 

Pot participa la concurs/examen, candidaţii care îndeplinesc cumulativ următoarele condiţii:

  1. să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
  2. să cunoască limba română, scris şi vorbit;
  3. să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
  4. să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”).
  5. să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
  6. să aibă studii corespunzătoare cerinţelor postului, respectiv studii medii, absolvite cu diplomă de bacalaureat;
  7. să aibă un comportament corespunzător principiilor care guvernează profesia de poliţist;
  8. să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
  9. să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
  10. să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
  11. să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
  12. să nu aibă, la încadrarea ca poliţist, calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic;
  13. să nu aibă tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentație, în ţinuta de vară (condiție ce va fi verificată cu ocazia examinării medicale, în cazul candidatului declarat ”admis”);
  14. dacă prin încadrare directă, potrivit nivelului studiilor şi/sau vechimii în specialitate nu dobândesc grade profesionale mai mici decât gradele militare echivalente deţinute în rezervă;
  15. să dețină permis de conducere, categoria ”B”;
  16. să deţină/obţină autorizaţie de acces la informaţii clasificate cu caracter secret de serviciu;
  17. să deţină/obţină avizul pentru desemnarea în structurile poliţiei judiciare şi poliţist rutier.

Atenţie! – Nu se admit derogări de la niciuna dintre condiţiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunţ.   

Secţiunea a III-a – REGULI PRIVIND ÎNSCRIEREA LA CONCURS

Înscrierea candidaților se va realiza pe toate posturile de ajutor șef de post din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Alba, urmând ca repartizarea pe posturi a candidaţilor declaraţi „admis” să se realizeze în ordinea descrescătoare a notelor finale obținute.

Înscrierea se realizează, în perioada _13.09-24.09.2021 (inclusiv în zilele nelucrătoare, în data de 24.09.2021 doar până la orele 16:00), online la adresa de e-mail [email protected] )

Cererile de înscriere, însoțite de documentația solicitată, transmise după data de 24.09.2021, orele 16:00, nu vor fi luate în considerare.

 

Reguli privind transmiterea documentelor necesare înscrierii:

– documentele care necesită a fi completate (Ex. cererea de înscriere, declarații etc.) vor fi printate de către candidat, completate olograf, datate și semnate, iar ulterior scanate în format pdf și transmise în format electronic pe adresa de e-mail indicată mai sus (candidații vor manifesta atenție maximă ca documentele să fie completate corect și integral);

– fiecare document  va fi scanat și salvat într-un fișier pdf separat, denumirea fișierului fiind compusă din numele candidatului și conținutul fișierului (exemplu: Popescu Ioan-act identitate, Popescu Ioan-cerere înscriere, etc.);

– toate documentele vor fi scanate în format pdf, candidații urmând a verifica înaintea transmiterii, conținutul fișierului pdf scanat, respectiv faptul că acesta este scanat integral (corespunde cu documentul original Ex: diploma de bacalaureat este scanată față verso) și este lizibil;

– toate documentele menționate mai sus vor fi transmise în format electronic printr-un singur e-mail (ca atașamente la e-mail), mărimea totală a tuturor  documentelor transmise de către candidat (fișierele pdf atașate e-mailului) pentru înscriere la concurs nu trebuie să depășească 25 MB;

– e-mailul transmis de către candidat va avea subiect (titlu) de următoarea formă: nume, prenume candidat, conținutul e-mailului și concursul la care se înscrie (Ex: Popescu Ioan-Dosar de recrutare concurs ajutor șef de post).

Atenție! Documentele transmise de către candidat vor fi printate și prezentate comisiei de concurs pentru activitatea de validare/invalidare a candidaturilor. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare incomplete sau incorect întocmite. 

În următoarea zi lucrătoare, ulterioară depunerii cererii de înscriere însoțite de documentația aferentă, candidaților li se va transmite un e-mail de confirmare a primirii cererii, de pe aceeași adresă, respectiv [email protected] , precizându-se numărul de înregistrare și codul atribuit candidatului.

În situația în care candidatul nu primește confirmarea în termenul prevăzut mai sus, acesta se poate adresa Serviciului Resurse Umane din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Alba la nr. de tel. 0258806161 int. 20112, iar în cazul în care situația nu s-a soluționat, are posibilitatea de a se prezenta fizic la Serviciul Resurse Umane din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Alba, situat în municipiul Alba Iulia, bl. I.C. Brătianu, nr.1B, județul Alba, în vederea clarificării.

 

ATENȚIE! Se recomandă tuturor candidaților să evite înscrierea la alte concursuri organizate de Poliția Română, la aceeași dată, întrucât testele scrise se vor desfăşura concomitent.

Înscrierea candidaţilor se va face pe bază de cerere de înscriere, conform Anexei nr. 2, și a documentelor, în volum complet, specificate în anunţ și transmise împreună la adresa de e-mail [email protected] .

Atenție! Este interzisă înscrierea prin fax, prin poștă, inclusiv poștă militară sau prin orice alte mijloace decât prin e-mail la adresa indicată în anunț, respectiv [email protected], astfel că cererile transmise în aceste moduri nu vor fi luate în considerare.

Dosarul de recrutare va cuprinde următoarele documente:

  1. cererea de înscriere (Anexa nr. 2) şi CV (Anexa nr. 8);
  2. copii ale documentelor care atestă nivelul studiilor impuse de cerinţele postului (diploma de bacalaureat şi anexele aferente (foaie matricolă sau, după caz); (Se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate, respectiv 12 luni de la finalizarea studiilor). Termenul de valabilitate al adeverinței de studii este până la eliberarea actului de studiu, dar nu mai mult de 12 luni de la data eliberării acesteia. (Cetăţenii români care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerul Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice)
  3. copie a actului de identitate şi, dacă este cazul, a carnetului de muncă/certificatului stagiu de cotizare şi/sau altor documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă sau ale livretului militar;
  4. copii ale certificatului de naştere al candidatului, soţului/soţiei şi fiecărui copil, ale certificatului de căsătorie, precum şi, după caz, ale hotărârilor judecătoreşti privind starea civilă;
  5. copie a permisului de conducere, categoria ”B”;
  6. autobiografia (Anexa 3) şi tabelul nominal cu rudele candidatului şi soţul/soţia candidatului (Anexa 4);
  7. extras de pe cazierul judiciar/certificat de cazier judiciar (extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către compartimentul cu sarcini de recrutare, pe baza consimțământului expres al candidatului);
  8. o fotografie color 9×12 cm;
  9. adeverinţă eliberată de către medicul de familie, însoțită de consimțământ informat, în condiţiile ordinului ministrului afacerilor interne privind examinarea medicală a candidaţilor la concursurile de admitere în instituţiile de învăţământ care formează personal pentru nevoile MAI, precum şi la concursurile de încadrare în MAI, din care să rezulte că este clinic sănătos pentru participarea la concursul de încadrare în MAI, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării selecţiei. (conform Anexei 7);
  10. aviz psihologic din care să rezulte aptitudinea privind deţinerea, portul şi folosirea armelor şi muniţiilor letale sau neletale supuse autorizării, emis cu cel mult 6 luni anterior derulării selecţiei, de către un psiholog autorizat pentru efectuarea unor astfel de examinări, atestat în condiţiile legii;
  11. declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare (Anexa 5).

 

Atenţie! Candidatul declarat ”admis” va prezenta documentele în original, în vederea certificării  pentru conformitate cu originalul a copiilor documentelor transmise electronic la înscriere, care vor fi semnate de către persoana desemnată şi de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor. 

În situaţia în care candidatul declarat ”admis” nu prezintă toate documentele solicitate şi/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor şi/sau în situaţia în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, se aplică în mod corespunzător prevederile art. 57^1 alin. (5) din O.m.a.i. nr. 140/2016, cu modificările și completările ulterioare,  respectiv în cazul neîndeplinirii acestei condiții, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.

Listele candidaturilor validate/invalidate vor fi publicate, la data de 05.10.2021, pe pagina de internet a Inspectoratului de Poliție Județean Alba, www.ab.politiaromana.ro.

La concurs pot participa numai candidaţii ale căror dosare de recrutare sunt complete şi corect întocmite.

Orice alte modificări în calendarul desfăşurării concursului vor fi aduse la cunoştinţa candidaţilor prin postarea unui anunţ pe pagina de internet a Inspectoratului de Poliție Județean Alba.

Secţiunea a IV-a – DESFĂŞURAREA CONCURSULUI (PROBELE DE CONCURS)

Concursul va consta  în  desfăşurarea următoarelor probe, în ordinea de mai jos:

  1. Probă de evaluare a performanței fizice;
  2. Proba scrisă, rezolvarea unui test-grilă;
  1. a) Proba de evaluare a performanței fizice

 

Evaluarea performanţei fizice are caracter eliminatoriu și se face potrivit probei, normelor şi baremelor specifice prevăzute în anexa nr. 3^1 la Ordinul OMAI nr. 140/2016.

Evaluarea performanţei fizice a candidaţilor constă în parcurgerea în întregime a traseului practic-aplicativ şi a elementelor care îl compun şi abordarea obligatorie a tuturor obstacolelor, în ordinea stabilită, conform schiţei prezentate (Anexa nr. 6).

Proba se desfăşoară numai în săli de sport.

Este declarat „promovat” candidatul care îndeplineşte baremul minim de 3’20”.

Rezultatele obţinute se aduc la cunoştinţa candidaţilor, la finalul probei, pe bază de semnătură.

Proba de evaluare a performanţei fizice este probă de concurs eliminatorie, nota la proba fizică nu va intra în calculul notei finale ca medie aritmetică cu nota la „testul grilă”, ci va fi luată în calcul, ca şi criteriu de departajare, doar în caz de egalitate între doi sau mai mulţi candidaţi la „testul grilă”, caz în care va fi declarat „admis” candidatul care a obţinut notă mai mare la proba fizică.

Proba de evaluare a performanţei fizice poate fi contestată o singură dată în termen de 24 de ore de la postarea rezultatelor pe pagina de Internet a Inspectorului de Poliție Județean Alba, www.ab.politiaromana.ro , iar admiterea contestaţiei determină replanificarea candidatului şi susţinerea din nou a probei.

Eventualele contestaţii se pot depune electronic, la adresa de e-mail [email protected] .

În cazul admiterii contestaţiei, candidaţii vor fi anunţaţi printr-un anunţ postat pe pagina de internet a Inspectoratului de Poliție Județean Alba, www.ab.politiaromana.ro , cu privire la ziua, ora şi locul reexaminării.

Rezultatele reexaminării, precum şi rezultatele finale la proba de evaluare a performanţei fizice vor fi comunicate printr-un anunţ postat pe pagina de internet a Inspectoratului de Poliție Județean Alba, www.ab.politiaromana.ro .

Candidații declarați ”respins” la proba de evaluare a performanțelor fizice nu vor fi planificați la proba scrisă.

Data, ora şi locul unde se va desfăşura proba de evaluare a performanţei fizice se vor stabili, în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica acestora prin postarea unui anunţ ulterior pe pagina de internet a Inspectoratului de Poliție Județean Alba, www.ab.politiaromana.ro .

Atenţie! – Candidaţii care nu se prezintă la data, ora şi locul indicate pentru susţinerea probei de evaluare a performanţei fizice, vor fi declaraţi „neprezentat” şi vor fi eliminaţi din concurs. Atragem atenţia cu privire la respectarea strictă de către candidaţi a prevederilor prezentului anunţ, în vederea bunei desfăşurări a procedurii de concurs.

  1. b) Proba scrisă

Proba scrisă va consta într-un test scris, de tip grilă, elaborat de către Comisia Centrală de concurs din cadrul I.G.P.R. din tematica şi bibliografia recomandată (Anexa nr.1), având ca scop verificarea cunoştinţelor de specialitate pe care le au candidaţii şi va avea loc la data de 23.10.2021.

Numărul de subiecte va fi stabilit de Comisia Centrală de concurs.

Durata de rezolvare a testului este de 3 ore.

Pentru a fi declarat „admis”, candidatul trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

Ora şi locul unde se va desfăşura proba scrisă se vor stabili, în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica acestora prin postarea unui anunţ ulterior pe pe pagina de internet a Inspectoratului de Poliție Județean Alba, www.ab.politiaromana.ro  .

Rezultatul la proba test scris se poate contesta o singură dată în termen de 24 de ore de la afişare, iar contestaţiile se depun pe adresa de e-mail [email protected] sau la nr. de fax 0258/ 810683.

Eventualele contestaţii se soluţionează de către comisia constituită în acest scop, în termenul legal.

 Nota acordată după soluţionarea contestaţiei la proba scrisă este definitivă.

 Candidaţii pot contesta numai notele la propriile lucrări.

 

Admiterea/respingerea contestaţiei se va comunica prin postare pe pagina de internet a Inspectoratului de Poliție Județean Alba, www.ab.politiaromana.ro .

Graficul desfășurării concursului se regăsește în Anexa nr. 9 la prezentul anunț.

Secţiunea a V-a – PRECIZĂRI PRIVIND REZULTATELE FINALE ALE CONCURSULUI

Nota finală reprezintă nota obţinută la proba scrisă.

Sunt declarați „admis” candidații care au obţinut nota finală cea mai mare, în ordine descrescătoare, dintre candidații înscriși, în limita locurilor scoase la concurs.

În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi notă finală la proba scrisă va fi declarat „admis”, candidatul care a obţinut nota mai mare la proba de evaluare a performanței fizice.

În caz de egalitate și după aplicarea acestui criteriu de departajare, se va organiza interviu pe subiecte profesionale, elaborate din tematica și bibliografia recomandate.

În eventualitatea susținerii interviului de departajare, tabelul nominal cu rezultatele finale obţinute se va afişa prin postare pe pagina de internet a Inspectoratului de Poliție Județean Alba, www.ab.politiaromana.ro .

Secţiunea a VI-a – REGULI PRIVIND EXAMINAREA PSIHOLOGICĂ ȘI MEDICALĂ PENTRU CANDIDAȚII DECLARAȚI ”ADMIS”, PRIN MODALITATEA ÎNCADRĂRII DIRECTE

După afişarea/postarea tabelului cu rezultatele finale, candidatul declarat «admis» la concursul pentru ocuparea postului vacant prin încadrare directă susţine examinarea medicală şi evaluarea psihologică. În situaţia constatării inaptitudinii medicale sau psihologice, se aplică în mod corespunzător prevederile art. 57^1 alin. (5) din OMAI nr. 140/2016, respectiv în cazul neîndeplinirii uneia dintre aceste condiții, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.

Candidaților declarați „admis” la concurs şi care îndeplinesc condiţiile legale de încadrare în Poliţia Română, li se vor acorda gradele profesionale în funcţie de pregătirea lor şi de vechimea în specialitatea corespunzătoare studiilor absolvite, raportate la cerinţele postului. Aceștia sunt încadrați în funcțiile minime prevăzute de lege corespunzătoare gradelor profesionale acordate, pe o perioadă de probă de 6 luni, conform prevederilor Legii nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare.

În cazul candidaților declarați ”admis”, nu li se vor putea modifica raporturile de serviciu prin delegare, detașare, mutare sau transfer timp de cel puțin 2 ani de la numirea în prima funcție, cu excepția situației în care intervine reorganizarea unității.

Secţiunea a-VII-a – REGULI PRIVIND BUNA ORGANIZARE ŞI DESFĂŞURARE A CONCURSULUI

  • Prin înscrierea la acest concurs, candidaţii îşi manifestă implicit acordul cu privire la condiţiile şi modul de organizare şi desfăşurare a concursului;
  • Candidaţii sunt rugaţi să citească cu atenţie anunţul şi să respecte organizarea stabilită cu privire la toate etapele concursului: înscrierea, depunerea dosarului în volum complet şi susţinerea probei de concurs;
  • După verificarea corectitudinii întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, comisia de concurs întocmeşte lista finală a candidaţilor a căror candidatură a fost validată sau invalidată, pe care o publică printr-un anunţ;
  • Se impune verificarea permanentă şi atentă a paginii de internet a Inspectoratului de Poliție Județean Alba, ab.politiaromana.ro , întrucât comunicarea informațiilor ulterioare referitoare la concurs se va realiza în această modalitate. În perioada concursului, pe paginile de Internet se vor posta informaţii privind mai multe concursuri, situaţie în care este necesară verificarea atentă a tuturor anunţurilor postate, astfel încât să se evite omiterea luării la cunoştinţă de către candidaţi a unor informaţii legate de concurs;
  • La proba de evaluare a performanței fizice candidaţii se vor prezenta în ţinută adecvată şi vor prezenta actul de identitate;
  • În cadrul probei scrise, candidaţii nu vor avea asupra lor decât documentul de identitate şi pix/stilou de culoare albastră (nu vor avea voie cu materiale documentare, dicţionare, notiţe, însemnări, precum şi cu orice alte mijloace de calcul sau de comunicare). Nu se admit pixuri/stilouri care permit ştergerea şi rescrierea. Fraudele, precum şi tentativa de săvârşire a acestora se sancţionează prin eliminarea din concurs a candidatului/ candidaţilor în cauză;
  • Fişa postului scos la concurs poate fi consultată de către candidaţi, în urma unei solicitări scrise, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecţia informaţiilor clasificate.

ATENȚIE! În contextul epidemiologic actual, în vederea prevenirii răspândirii noului tip de coronavirus – SARS-COV2, pe parcursul desfășurării concursului se vor respecta următoarele reguli:

  1. menținerea distanțării sociale;
  2. purtarea, în mod obligatoriu, cu acoperirea nasului și gurii, a măștii de protecție respiratorie. Candidatul se va asigura, de asemenea, că are o mască de protecție de rezervă. Purtatul măștii este obligatoriu pe întreaga durată în care candidatul se află în incinta unității în care se desfăşoară concursul.
  3. nu se permite accesul în incintă cu măști din bumbac sau alte materiale textile. Viziera nu dispensează de purtatul măștii;
  4. înaintea susținerii probelor de concurs, candidatul va semna pe proprie răspundere o declarație din care să rezulte că nu se află în izolare sau carantină, că nu prezintă simptomatologie specifică îmbolnăvirii cu SARS-COV2 (conform definiției de caz elaborate de CNSCBT/INSP– https://www.cnscbt.ro/index.php/informatii-pentru-personalul-medico-sanitar ).

 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Publicitate

Ştirea zilei

VIDEO| Declaraţie Unică 2023: GHID de completare pentru venituri din chirii sau activităţi independente. Termen de depunere

Ziarul Unirea

Publicat

în

VIDEO| Declaraţie Unică 2023: GHID de completare pentru venituri din chirii sau activităţi independente. Termen de depunere

Termenul pentru depunerea Declaraţiei Unice (DU) privind impozitul pe venit şi contribuţiile sociale datorate de persoanele fizice (formular 212) este 25 mai 2023.

Reprezentanții Agenției Naționale de Administrare Fiscală vin cu informaţii utile pentru cei care trebuie să depună Declaraţia Unică.

Recomandăm ca Declaraţia Unică să fie depusă prin mijloace electronice de transmitere la distanţă, respectiv:

Elit - Gustul Desăvârșit

– prin intermediul serviciului „Spaţiul privat virtual” (SPV);

– pe site-ul https://www.e-guvernare.ro, cu semnătură electronică calificată, informează ANAF.

Pentru completarea şi depunerea declarației unice contribuabilii pot solicita sprijin, astfel:

– apelând Serviciul central de asistență telefonică a contribuabililor Call – center, la
numărul de telefon 031.403.91.60;
– prin e-mail, accesând Formularul de contact disponibil pe portal https://www.anaf.ro/asistpublic/ şi în serviciul Spațiul Privat Virtual.

În plus, pe pagina de Facebook a ANAF și pe canalul de Youtube vor fi publicate materiale video referitoare la descărcarea, completarea și depunerea DU.

Sursa: dcbusiness.ro


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Citește mai mult

Ştirea zilei

EXCLUSIV| Hotelul „Cetate” din Alba Iulia ar putea fi cumpărat de Universitatea „1 Decembrie 1918”! Cât valorează imobilul și ce destinație ar putea avea pentru UAB

URSALEȘ Iulian

Publicat

în

Hotelul „Cetate” din Alba Iulia ar putea fi cumpărat de Universitatea „1 Decembrie 1918”! Cât valorează imobilul și ce destinație ar putea avea pentru UAB

Hotelul „Cetate” din Alba Iulia, una dintre cele mai emblematice clădiri din municipiu, și-ar putea găsi, după câteva luni de la anunțul scoaterii sale la vânzare pe un site de imobiliare, un cumpărător.

Noul proprietar al imobilului de 10 etaje și peste 100 de camere ar putea fi Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia.

Această informație vine în urma publicării unei hotărâri din cadrul Senatului universității, convocat la data de 21.03.2023, care aprobă începerea demersurilor legate de achiziția imobilului, precum și mandatarea Consiliului de Administrație a UAB pentru efectuarea acestor demersuri procedurale.

Elit - Gustul Desăvârșit

Contactați de ziarulunirea.ro, reprezentanții UAB au declarat că acest proiect se află încă în faza preliminară de discuții, mai multe detalii privind destinația finală a acestui imobil, dacă achiziția se va materializa, urmând să fie comunicate.

„Deocamdată e doar o intenție generală, la nivel de discuții”, a transmis pentru ziarulunirea.ro purtătorul de cuvânt al instituției, Prof. univ. dr. Diana Manuela Câmpan.

Una dintre cele mai reprezentative clădiri din municipiul Alba Iulia, hotelul „Cetate”, a fost scos la vânzare în urmă cu câteva luni.

CITEȘTE ȘI: Hotelul CETATE din Alba Iulia este scos la VÂNZARE: Cu ce sumă poate fi cumpărat

Suma cerută pentru acesta nu este de neglijat. Potrivit agenției care a publicat anunțul în mediul online, viitorul proprietar al acestuia va trebui să plătească 6.500.000 de euro.

Site-ul de imobiliare care a postat anunțul pentru această proprietate a oferit de asemenea și o serie de detalii referitoare la potențiala investiție din apropierea inimii orașului nostru.

Hotelul Cetate este situat în partea centrală a oraşului Alba Iulia, în imediata vecinătate a Parcului Municipal şi a Cetăţii Alba Carolina – Poarta Nr.4 a cetatii, precum şi a celor mai importante puncte de interes economic si social ale oraşului. Clădirea are o vechime de aproape 50 de ani.

Atractiv şi comod, ideal pentru turiştii aflaţi în tranzit, dar şi pentru cei interesaţi de cultura şi istoria oraşului Alba Iulia este alegerea ideală pentru cei care călătoresc pentru afaceri sau de plăcere şi care caută ospitalitatea autentică într-un cadru clasic, rafinat şi elegant.

Hotelul este amenajat în stil “Împăratul Romanilor”, dispune de recepţie, sală pentru servirea micului dejun, restaurant, lift, parcare proprie păzită. Hotelul dispune de unitati de cazare mobilate cu gust, dotate cu toate facilităţile, respectiv:5 apartamente,100 camere duble,8 camere single.

Restaurantul are o capacitate de 216 locuri, salonul de mic dejun 56 de locuri iar grădina de vara 56 de locuri. Suprafaţa totală de teren este de 3.181,51 mp,suprafaţa construită – amprenta la sol este de 2.442,15 mp. Suprafaţa utilă totală este: 7.125,07 mp, împărţită după modul de utilizare astfel:restaurant – 348 mp,salon mic dejun – 160 mp,recepție – 554,49 mp. Suprafață totală destinată camerelor este de 4650,10 mp aferentă celor 10 etaje ale hotelului iar anele au o suprafață de 1.412,48 mp. O proprietate excelentă, care datorită regimului de înălțime de P+10 etaje oferă turiștilor și o panorama deosebită asupra orașului.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Citește mai mult

Ştirea zilei

CRIMA din Alba Iulia. APELUL unui tânăr care l-a cunoscut pe ucigaș: „Tragedia asta putea fi prevenită!”

Ziarul Unirea

Publicat

în

CRIMA din Alba Iulia. APELUL unui tânăr care l-a cunoscut pe ucigaș: „Tragedia asta putea fi prevenită!”

Opinia publicului este în acest moment împărțită asupra stării de sănătate psihică pe care tânărul din Alba, care și-a omorât propriul copil înainte de a-și pune capăt zilelor, le-a avut înainte de a-și duce teribila faptă la bun sfârșit.

CITEȘTE ȘI: Un bărbat și un copilaș de doar un an găsiți SPÂNZURAȚI într-un apartament din Alba Iulia

Un astfel de exemplu este prezentat de către un cunoscut de al tânărului, care și-a împărtășit sentimentele simțite față de acesta, în mediul online.

Elit - Gustul Desăvârșit

„Deși întotdeauna am avut o antipatie pentru el, cauzată de o invidie extraordinară, nu mă bucur deloc de vestea asta!

Bogdan era cel mai inteligent student de la facultatea de sociologie și la vremea când am fost colegi aveam chiar, puternice porniri de invidie față de el, și le am și manifestat, ne contraziceam non stop, acum chiar îmi pare rău. Încurajez pe oricine care are astfel de gânduri să consultă un medic psihiatru în regim de urgență! Asemenea gesturi au ca și bază o afecțiune psihiatrică natură depresivo-maniacală, care trebuia să fie cunoscută și tratată din timp.

CITEȘTE ȘI: CRIMA care a îngrozit Alba: Tăcere „de mormânt” în cazul bărbatului care i-a curmat viața propriului fiu de UN an, iar apoi s-a sinucis

Apel către Alba Iulieni: – în loc să bârfiți toată ziua persoane care doar în capul dumneavoastră ar avea probleme psihice, cel mai bine ar fi să vă focusați atenția pe cei care le au într-adevăr, pentru că uitați tragedia asta putea fi prevenită! Suicidul sau tentativa de suicid este cel mai clar semn al unei psihopatii care a prins deja rădăcini!”, a scris tânărul, în mediul online.

Potrivit informațiilor primite de la IPJ Alba, în noaptea de 25/26 martie 2023, în jurul orei 01,00, o femeie de 25 de ani, din Alba Iulia a sunat la 112, exprimându-și îngrijorarea în legătură cu fiul său, în vârstă de un an, pe care-l lăsase în grija fostului său partener, un bărbat în vârstă de 27 de ani, din Alba Iulia, cu care ar fi avut un schimb de mesaje, fără ca din acestea să rezulte, în mod explicit, faptul că viața minorului ar fi în pericol.

Inițial, bărbatul a răspuns la telefon și a dat asigurări că fiul său este bine, exprimându-și disponibilitatea de a demonstra acest lucru, însă a refuzat să comunice unde se află, iar ulterior nu a răspuns la telefon și nici la ușa apartamentului situat într-un bloc de pe strada Livezii din Alba Iulia, în care locuia cu chirie.

CITEȘTE ȘI: Avocat, în cazul copilului ucis de către tată: Polițiștii nu aveau nevoie de acordul proprietarului pentru a forța intrarea în apartament

Polițiștii l-au identificat pe proprietarul apartamentului, un bărbat din municipiul Turda, județul Cluj, care nu și-a dat acordul pentru forțarea ușii apartamentului și s-a deplasat la Alba Iulia pentru a deschide și a permite accesul polițiștilor în apartament.

Întrucât ușa de acces era blocată, din interior, s-a pătruns în apartament prin forțarea acesteia.

În interiorul acestuia, cei doi au fost găsiți decedați, spânzurați.

La fața locului s-a deplasat o echipă de cercetare complexă, formată din polițiști criminaliști și de investigații criminale, care efectuează cercetarea la fața locului, în vederea stabilirii tuturor împrejurărilor în care s-a produs acest eveniment.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Citește mai mult

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Știrea Ta

Politică Administrație

Sport

Monden

Opinii Comentarii

Articole Similare