ANAF a pus la dispoziția contribuabililor o linie telefonică
Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) a informat, marți, că a pus la dispoziția contribuabililor o linie telefonică pentru a asigura informare și asistență.
Call center-ul ANAF se poate apela la numărul unic de telefon 031 403 91 60, prin intermediul acestuia contribuabilii putând obține informații generale în domeniul fiscal, precum și informații cu privire la aspecte în domeniul tehnologiei informației (IT).
‘Apelând la acest număr de telefon, contribuabilii au posibilitatea de a selecta tipul de informații pe care le solicită prin intermediul următoarelor taste: tasta 1 — persoane fizice, asocieri și alte entități fără personalitate juridică — destinată îndrumării și asistenței în domeniul fiscal; tasta 2 — persoane juridice — destinată îndrumării și asistenței în domeniul fiscal; tasta 3 — persoane fizice și juridice — destinată asistenței în domeniul tehnologiei informației (IT)’, se menționează într-un comunicat al ANAF.
Conform documentului, în cazul în care în timpul convorbirii telefonice se constată că problematica fiscală solicitată prezintă un grad ridicat de complexitate și dificultate, agenții call-center pot îndruma contribuabilii către celelalte modalități de acordare a asistenței: prin e-mail (prin intermediul formularului de asistență de pe site-ul ANAF), în scris sau la sediul organului fiscal, scrie Agerpres.
În ceea ce privește îndrumarea și asistența în domeniul IT, agenții din call-center oferă informații tehnice cu privire la: erori tehnice la completarea declarațiilor, erori tehnice la depunerea declarațiilor, erori la prezentarea certificatului, în vederea autentificării pe site-ul agenției, erori la autentificarea în Spațiul Privat Virtual (SPV), erori la generarea cererilor și descărcarea mesajelor primite în SPV sau erori la accesarea oricărei secțiuni a site-ului ANAF.
(V.N.)
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
O bancă din România obligată să recalculeze zeci de mii de credite: 90.000 de clienți afectați de dobânzi incorecte
O bancă din România obligată să recalculeze zeci de mii de credite: 90.000 de clienți afectați de dobânzi incorecte Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a intrat într-un conflict cu ING Bank România, acuzând banca de nerespectarea prevederilor Ordonanței de Urgență 50/2010 privind transparența costurilor contractelor de credit. Citește și: O bancă din România oferă […]
Secțiune Articole Similare
-
Opinii - Comentarii4 zile ago
Noua lege a pensiilor: Tabel cu vârsta de pensionare anticipată. Condiții privind stagiul de cotizare pentru pensia anticipată
-
Opinii - Comentariio zi ago
19 noiembrie: Ziua internațională a BĂRBATULUI. Tradiții în lume specifice sărbătorii
-
Sport5 zile ago
FOTO: Philip Pahone, debut în Liga 3, pentru Metalurgistul Cugir, la 15 ani și aproape 6 luni!
-
Opinii - Comentarii3 zile ago
17 noiembrie: Ziua Internațională a Studenților. Cum a apărut această sărbătoare și când a fost fost celebrată pentru prima dată
-
Ştirea zilei2 zile ago
PROGRAMUL zilei de 1 decembrie 2024, Ziua Națională, la Alba Iulia: Paradă militară, concert Andra și focuri de artificii
-
Opinii - Comentarii4 zile ago
Când se taie pomii fructiferi. Perioada optimă pentru obținerea unei recolte bune