ANAF a pus la dispoziția contribuabililor o linie telefonică
Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) a informat, marți, că a pus la dispoziția contribuabililor o linie telefonică pentru a asigura informare și asistență.
Call center-ul ANAF se poate apela la numărul unic de telefon 031 403 91 60, prin intermediul acestuia contribuabilii putând obține informații generale în domeniul fiscal, precum și informații cu privire la aspecte în domeniul tehnologiei informației (IT).
‘Apelând la acest număr de telefon, contribuabilii au posibilitatea de a selecta tipul de informații pe care le solicită prin intermediul următoarelor taste: tasta 1 — persoane fizice, asocieri și alte entități fără personalitate juridică — destinată îndrumării și asistenței în domeniul fiscal; tasta 2 — persoane juridice — destinată îndrumării și asistenței în domeniul fiscal; tasta 3 — persoane fizice și juridice — destinată asistenței în domeniul tehnologiei informației (IT)’, se menționează într-un comunicat al ANAF.
Conform documentului, în cazul în care în timpul convorbirii telefonice se constată că problematica fiscală solicitată prezintă un grad ridicat de complexitate și dificultate, agenții call-center pot îndruma contribuabilii către celelalte modalități de acordare a asistenței: prin e-mail (prin intermediul formularului de asistență de pe site-ul ANAF), în scris sau la sediul organului fiscal, scrie Agerpres.
În ceea ce privește îndrumarea și asistența în domeniul IT, agenții din call-center oferă informații tehnice cu privire la: erori tehnice la completarea declarațiilor, erori tehnice la depunerea declarațiilor, erori la prezentarea certificatului, în vederea autentificării pe site-ul agenției, erori la autentificarea în Spațiul Privat Virtual (SPV), erori la generarea cererilor și descărcarea mesajelor primite în SPV sau erori la accesarea oricărei secțiuni a site-ului ANAF.
(V.N.)
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Actualitate
Guvernul vrea să „vâneze” datornicii cu drone: O metodă des folosită în alte state pentru a depista construcțiile ilegale
Guvernul vrea să „vâneze” datornicii cu drone: O metodă des folosită în alte state pentru a depista construcțiile ilegale Ministrul Dezvoltării, Cseke Attila, a anunţat vineri, 18 iulie 2025, un pachet de măsuri pentru creșterea capacității financiare a primăriilor, printre care se numără și utilizarea dronelor pentru identificarea construcțiilor ilegale, precum și noi mecanisme de […]
Tarifele RCA, majorate cu până la 50%, după eliminarea plafonării. Cât costă polițele de asigurare în iulie 2025
Tarifele RCA, majorate cu până la 50%, după eliminarea plafonării. Cât costă polițele de asigurare în iulie 2025 Modificările tarifelor RCA au putut fi deja sesizate odată cu eliminarea plafonării RCA. În acest sens, conducătorii auto care sunt pe cale să își reînnoiască polița de asigurare obligatorie a vehiculului vor plăti mai mult cu până […]
Cum putem avea facturi mai mici la energie: Tariful dinamic, propunerea ministrului Energiei. Ce este și cum ar funcționa
Cum putem avea facturi mai mici la energie: Tariful dinamic, propunerea ministrului Energiei. Ce este și cum ar funcționa Dorinţa populației de a avea preţuri mai mici la facturi se vede şi în cifrele furnizorilor. În ultimele două luni în jur de 200.000 de oameni şi-au schimbat compania, în speranţa că vor face măcar mici […]