UPDATE: 500.000 de lei din bugetul local, în 2016, pentru promovarea Cetății Alba Carolina prin proiectul ”Respiră aerul istoriei”
Proiectul de hotărâre care prevede asigurarea sustenabilității financiare a proiectului ”Respiră aerul istoriei”, pentru anul 2016, prin alocarea din bugetul municipiului a sumei de 500.000 de lei necesară resurselor umane, continuării și dezvoltării de măsuri de promovare a Cetății Alba Carolina a fost aprobat, marți, de consilierii locali ai municipiului Alba Iulia.
Obiectivul general al proiectului îl reprezintă promovarea potențialului turistic exprimat de Cetatea Alba Carolina și creșterea contribuției acesteia la îmbunătățirea imaginii de țară a României în străinătate și a atractivității sale pentru turism și afaceri.
Obiectivele specifice ale proiectului constau în promovarea potențialului turistic al Cetății Alba Carolina în scopul creșterii activității României ca destinație turistică, prin crearea și dezvoltarea unui pachet integrat de activități de promovare și marketing ce constau în: marketing online și direct al Cetății Alba Carolina, promovarea produsului turistic Cetatea Alba Carolina prin organizarea de evenimente de promovare, participare la târguri și acțiuni generale de publicitate și promovare în scopul creșterii notorietății și impunerii în plan național a acesteia ca destinație turistică pentru companii de turism și turiști.
Municipiul Alba Iulia a implementat în perioada septembrie 2010 – ianuarie 2012 proiectul ”Respiră aerul istoriei” în cadrul Programului Operațional Regional, Axa Prioritară 5.
Proiectul și-a propus promovarea potențialului turistic al Cetății Alba Carolina în scopul creșterii atractivității României ca destinație turistică prin crearea și dezvoltarea unui pachet integrat de activități de promovare și marketing.
Municipiul Alba Iulia s-a angajat să asigure sustenabilitate proiectului după finalizarea investiției inițiale, respectiv după data de 18 ianuarie 2012, prin alocarea din bugetul propriu a sumelor necesare continuării activității proiectului. Totodată, municipiul se angajează să mențină departamentul administrativ format din 3 coordonatori relații publice și promovare, cărora li s-a încheiat contracte individuale de muncă. Aceștia se vor ocupa de gestionarea activităților curente de administrare a paginii web, de participarea la târgurile de turism și de dezvoltarea de noi măsuri de promovare a Cetății din Alba Iulia.
Bugetul proiectului pentru 2016 – 500.000 de lei:
Cheltuieli pentru manifestări expoziționale/evenimente de turism, cursuri perfecționare – 65.000 de lei, dintre care 10.000 de lei pentru cheltuieli închiriere stand, 50.000 de lei pentru transport, diurnă, cazare, 5.000 de lei pentru cursuri perfecționare echipă proiect.
Cheltuieli cu salariile aferente personalului – 100.000 de lei.
Cheltuieli pentru publicitate și reclamă a destinațiilor și produselor turistice românește, adică materiale de promovare în valoare de 335.000 de lei.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Politică Administrație
Efectele „ordonanței trenuleț” la nivelul județului Alba. Marius Hațegan, vicepreședintele CJ: „Lucrurile au fost făcute pe repede înainte și câteva chestiuni au fost omise”
Efectele „ordonanței trenuleț” la nivelul județului Alba. Marius Hațegan, vicepreședintele CJ: „Lucrurile au fost făcute pe repede înainte și câteva chestiuni au fost omise” Prezent într-o emisiune la Radio Unirea FM, vicepreședintele Consiliului Județean Alba, Marius Hațegan, a vorbit printre altele, despre efectele care se resimt la nivelul județului nostru în urma implementării renumitei „ordonanțe […]