„Transport public ecologic în municipiul Aiud”: Primăria a semnat „cel mai mare contract de lucrări încheiat din 1990 încoace”
„Transport public ecologic în municipiul Aiud”: Primăria a semnat „cel mai mare contract de lucrări încheiat din 1990 încoace”
„Astăzi am semnat contractul pentru EXECUȚIA LUCRĂRILOR în cadrul proiectului „Transport public ecologic în municipiul Aiud”. Acesta este cel mai mare contract de lucrări încheiat de municipiul Aiud din 1990 încoace.
Contractul încheiat între municipiul Aiud și Asocierea SAN ELECTROTERM GRUP (Leader), RADCOM SRL, DEPISTO STAR S.R.L., EUROPEXPRES SRL include „Achiziție lucrări, sistem ITS și utilaje tehnologice, sistem de tip bike-sharing și biciclete adaptate, pentru obiectivul de investiții cu titlul „Transport public ecologic in Municipiul Aiud”
Valoarea contractului este de 31.213.201,79 Lei, exclusiv TVA.
Durata de execuție a lucrărilor este de 19 luni de la transmiterea ordinului de începere a lucrărilor. Lucrările vor include:
– Construirea și utilarea cu echipamente tehnologice a depoului situat pe str. Tudor Vladimirescu;
– Asfaltarea străzii Pandurilor din Măgina;
– Sistem inteligent de transport (ITS);
– Amenajarea punctelor de încărcare auto;
– Amenajarea/modernizarea stațiilor pentru călători;
– Amenajarea stațiilor de încărcare a automobilelor electrice;
– Amenajarea zone pietonale;
– Amenajarea piste de biciclete;
– Înființarea a trei puncte de bike-sharing și achiziționarea a 50 de biciclete.
Acest proiect este finanțat din fonduri europene, iar mai jos vă prezentăm, pe scurt, câțiva dintre pașii care au fost urmați până când s-a ajuns la execuția lucrărilor.
– Octombrie 2016 – Începe întocmirea dosarului necesar depunerii proiectului spre finanțare;
– Iunie 2018 – Se închide apelul de proiecte POR 3.2 și începe evaluarea proiectului de către ADR Centru;
– Octombrie 2019 – Se semnează contractul de finanțare.
De la contractarea finanțării și până acum au fost urmate procedurile birocratice legale în vederea achiziționării serviciilor și lucrărilor finanțate. Doar procedura de achiziție a lucrărilor a durat aproape 7 luni și a fost verificată îndeaproape de către ANAP.
Proiectul „Transport public ecologic în municipiul Aiud” este cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 3, Prioritatea de investiții 4e, Obiectiv specific 3.2, apelul de proiecte nr. POR/2017/3/3.2/1/7 REGIUNI.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Curier Județean
Achiziție de echipamente medicale în valoare de 20 de milioane de lei la spitalul din Cugir: Procedură în curs
Achiziție de echipamente medicale în valoare de 20 de milioane de lei la spitalul din Cugir: Procedură în curs Spitalul Orășenesc Cugir a inișiat, la sfârșitul lunii mai 2025, o procedură de achiziție prin licitație publică de echipamente medicale în valoare totală de aproximativ 20 de milioane de lei. Citește și: Spitalul Orășenesc Cugir își […]
VIDEO | Activități dedicate Zilei Copilului organizate de IPJ Alba la Ciugud: Simulatorul de conducere sub influența alcoolului sau a subtanțelor psihoactive, în atenția celor mici
Activități dedicate Zilei Copilului organizate de IPJ Alba la Ciugud: Simulatorul de conducere sub influența alcoolului sau a subtanțelor psihoactive, în atenția celor mici Activitățile organizate de Inspectoratul de Poliție Județean Alba cu ocazia Zilei Internaționale a Copilului au continuat, sâmbătă, 31 mai 2025, la Ciugud. La fel de nerăbdători și bucuroși, cei mici au […]
3-7 iunie 2025 | Drumul Comunal 11 Rădești-DN1, închis circulației rutiere: Au loc lucrări de reabilitare a liniei de cale ferată Teiuș-Războieni. Care este ruta ocolitoare
3-7 iunie 2025 | Drumul Comunal 11 Rădești-DN1, închis circulației rutiere: Au loc lucrări de reabilitare a liniei de cale ferată Teiuș-Războieni. Care este ruta ocolitoare În perioada 3 iunie 2025, ora 8.00 -7 iunie 2025, ora 19.00, Drumul Comunal DC 11 care face legătura între DJ 142L (Rădești) și DN1 va fi închis circulației […]