Rămâi conectat

Ştirea zilei

Timp de 5 luni, am fost purtat pe drumuri de firma RCS&RDS Alba Iulia

Redactia Ziarului Unirea

Publicat

în

Mă numesc Bâldea Ioan, am domiciliul în Alba Iulia, str. Octavian Goga, nr. 27 şi mă adresez dumneavoastră pentru a reclama firma SC RCS&RDS SA Bucureşti, cu punct de lucru în Alba Iulia. În data de 7 martie a.c., am încheiat un contract de servicii cu firma mai sus amintită, pentru DIGI-TV cablu (CATV) digital şi bază special, precum şi DIGI-telefon fix 2 nelimitat. În data de 28 aprilie 2011 s-a solicitat de către RCS&RDS – punct de lucru Alba Iulia, prin cererea de portare UPC România, menţinerea numărului de telefon (de portare) 0358 105 707. În perioada 7 martie – 9 august 2011 am fost în repetate rânduri la firma RCS&RDS (de cel puţin 20 de ori), pentru a mă interesa de stadiul rezolvării problemei mele, fiind plimbat de la un birou la altul şi am primit mereu alte răspunsuri. Am tras concluzia că nu au un şef competent şi întrucât nu răspundeau la telefon eram obligat să merg mereu la punctul de lucru. La data de 8 august 2011 am fost ultima dată la RCS&RDS Alba Iulia, când am aflat că cei de la firma amintită îi considerau vinovaţi de toate cele întâmplate pe angajaţii UPC Alba Iulia. M-am dus atunci la UPC şi ei mi-au spus că începând cu 1 august 2011 mi-a fost reziliat contractul cu UPC România. Menţionez că am plătit la UPC suma de 76,80 lei, reprezentând tarif reziliere servicii înainte de termen, crezând că de la 1 august a.c. voi avea alt telefon de la firma RCS&RDS, păstrându-mi numărul anterior, prin portarea cerută de RCS&RDS. În data de 8 august, când am fost ultima dată la RCS&RDS, am fost sfătuit să mă adresez personal UPC România, unde am aflat cu stupoare că vina o poartă totuşi RCS&RDS Alba Iulia; am fost informat că cererea de portare are termen de rezolvare 10 zile. Prin urmare, am fost purtat pe drumuri de 5 luni, din 7 martie a.c. şi până în 8 august a.c., trecându-se cu vederea faptul că am 70 de ani, sunt cardiac şi sufăr de diabet. Cei de la UPC Alba Iulia mi-au explicat că mă pot ajuta să mă reconectez la ei numai dacă achit suma de 90 lei şi a doua zi să cer rezilierea contractului achitând încă 100 lei. Am fost batjocorit şi consider că cine este vinovat de această greşeală trebuie să plătească! Eu doresc să îmi păstrez vechiul număr de telefon, prin portare. Menţionez că de la 1 august a.c. am fost deconectat de la UPC şi n-am nici telefon şi nici cablu tv. Perioada de 5 luni, cât s-a tărăgănat rezolvarea problemei este peste limita legală, deoarece pe 7 martie 2011, când am semnat contractul cu RCS&RDS mi s-a spus că durează între una şi trei luni.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Ştirea zilei

Ştirea zilei

Pensionar de 63 de ani sub control judiciar, în urma unor PERCHEZIȚII în Alba într-un dosar de contrabandă asimilată: Bărbatul avea peste 38.000 ţigarete fără marcaj fiscal în locuință

Ziarul Unirea

Publicat

în

Pensionar de 63 de ani sub control judiciar, în urma unor PERCHEZIȚII în Alba într-un dosar de contrabandă asimilată: Bărbatul avea peste 38.000 ţigarete fără marcaj fiscal în locuință Un pensionar de 63 de ani a fost plasat sub control judiciar, în urma unor PERCHEZIȚII în Alba, într-un dosar de contrabandă asimilată. Bărbatul avea peste […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea