STUDIU: Cât alocă românii pentru cadourile de Paște achiziționate online. Produsele din topul preferințelor
Un studiu de piață dat publicității miercuri arată că valoarea medie a bugetului alocat de către români pentru cadourile de Paşte achiziţionate online se ridică la 300 de lei.
Conform cercetării realizată de Champaigns, agenţie de performance marketing de pe piaţa locală, în topul preferinţelor din coşul de cumpărături al românilor se află pantofii cu sau fără toc, rochiile de zi, jachetele subţiri şi pantofii sport.
De asemenea, liderii cumpărăturilor online sunt femeile cu vârste cuprinse între 25 şi 45 de ani, însă segmentul de vârsta 30-45 este cel care cheltuie cel mai mult.
Studiul de specialitate relevă faptul că valoarea medie a unei sesiuni de cumpărături online în perioada sărbătorilor de Paşte se ridică la 300 de lei, în timp ce timpul mediu petrecut pe platformele de e-Commerce este de patru minute.
În acest context, cea mai mare creştere a fost sesizată în ceea ce priveşte comenzile plasate de pe telefonul mobil, respectiv 85% din total.
Champaigns, agenţie recent lansată pe piaţa locală, gestionează campanii de performance marketing pentru magazine, precum TGH Fashion, Otter, Kalapod, Condur by Alexandru Zaza Boutique sau Tezio.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Actualitate
Branșarea la curent în 2025: ANRE anunță eliminarea unui document-cheie pentru racordarea la energie
Branșarea la curent în 2025: ANRE anunță eliminarea unui document-cheie pentru racordarea la energie Birocrația în domeniul energiei ar putea fi simplificată radical, autoritățiel analizând eliminarea Avizului Tehnic de Racordare (ATR), un document considerat până acum esențial pentru accesul la rețea. Potrivit președintelui ANRE, George Niculescu, măsura ar putea reduce termenele și facilita conectarea atât […]