Rămâi conectat

Actualitate

STUDIU 80% dintre români schimbă postul TV pe timpul pauzelor publicitare. 5 din 10 persoane mănâncă sau fumează

Ziarul Unirea

Publicat

în

Un studiu de specialitate, dat publicității joi, arată că majoritatea consumatorilor români (80%) evită reclamele de la televizor prin schimbarea postului de televiziune în timpul pauzei publicitare, în timp ce 5 din 10 persoane mănâncă sau fumează în acest interval.

Festivalul Cetăților Dacice

taxa radio-tvConform cercetării iSense Solutions, principalul motiv pentru care românii nu sunt interesați de reclamele de la televizor este faptul că le consideră plictisitoare și repetitive. În același timp, 2 din 10 români au instalate programe de Ad Block pentru publicitatea online.

În timpul pauzei publicitare, 5 din 10 români mănâncă sau fumează, ceea ce arată o axare a consumatorului pe plăceri și pe propria persoană. De asemenea, consumatorii sunt multiscreen în timpul reclamelor de la TV, 60% utilizând în mod obișnuit smartphone-ul și 56% laptopul sau PC-ul. Sunt preferate activitățile de relaxare — aceștia accesează social media (66% de pe smartphone și 70% de pe laptop/PC) sau joacă diverse jocuri (46% pe smartphone, 47% pe laptop/PC).

Totodată, 7 din 10 consumatori vorbesc cu alte persoane, pe parcursul reclamelor TV, iar principalele canale digitale prin care ei comunică sunt: email-ul (64% utilizat de pe smartphone, iar 76% de pe laptop/PC) și messenger-ul (49% — smartphone, 49% — laptop/PC), în timp ce 69% dintre aceștia vorbesc la telefon și 50% trimit sms-uri.

Studiul arată, de asemenea, că în timpul pauzei publicitare de la televizor, consumatorii caută informații diverse pe smartphone (65%) sau pe laptop/PC (72%). Cele mai căutate informații online sunt cele referitoare la vreme (46%), reduceri/promoții (36%), sănătate și medicină (34%), sport (29%), bancuri/horoscop (27%), călătorii și vacanțe (25%).

Potrivit datelor iSense Solutions, sursele de informație care influențează consumatorul să cumpere un produs, indiferent de tipul produsului, sunt: propria experiență (59%), motoarele de căutare (54%), recomandările de la prieteni/rude (50%), site-urile magazinelor online (47%), site-urile producătorilor (43%), informațiile direct din magazin (41%) și site-urile care evaluează diverse produse (40%).

Studiul a fost realizat online de către compania iSense Solutions, special pentru Digital Marketing Forum, pe un eșantion de 500 de respondenți, membri ai Panelului ResearchRomania.ro. Datele sunt reprezentative pentru persoanele cu vârsta între 18 și 65 de ani, din mediul urban din România, iar culegerea datelor a fost realizată în luna februarie 2016. Rezultatele au un grad de eroare de +/-4,3%, la un nivel de încredere de 95%.

Sursa Agerpres


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Știri recente din categoria Actualitate

Actualitate

Radu Georgescu: „Politicienii promit că rezolvă deficitul bugetar în 2 ani. Dacă ne implicăm noi voluntar rezolvăm deficitul în 2 luni, arătând unde se fac cheltuielile inutile”

Ziarul Unirea

Publicat

în

Radu Georgescu: „Politicienii promit că rezolvă deficitul bugetar în 2 ani. Dacă ne implicăm noi voluntar rezolvăm deficitul în 2 luni, arătând unde se fac cheltuielile inutile” „Politicienii promit că rezolvă deficitul bugetar în 2 ani. Daca ne implicăm noi voluntar rezolvăm deficitul în 2 luni, arătând unde se fac cheltuielile inutile”, afirmă economistul Radu […]

Citește mai mult

Actualitate

Noul Guvern, pe repede înainte. Ilie Bolojan: „Foarte probabil, luni se va semna protocolul coaliției”

Ziarul Unirea

Publicat

în

Noul Guvern, pe repede înainte. Ilie Bolojan: „Foarte probabil, luni se va semna protocolul coaliției” Preşedintele interimar al PNL, premierul desemnat Ilie Bolojan, a anunţat că protocolul coaliţiei de guvernare va fi semnat cel mai probabil luni, 23 iunie 2025. Citește și: VIDEO | Ilie Bolojan, desemnat premier de către Nicușor Dan. Şeful statului: Urgența […]

Citește mai mult

Actualitate

De câți bani este nevoie pentru a trăi decent în România. Diferență foarte mare de cost între oraș și sat

Redactia Ziarului Unirea

Publicat

în

De câți bani este nevoie pentru a trăi decent în România. Diferență foarte mare de cost între oraș și sat Creșterile salariale din ultimii ani nu reușesc să țină pasul cu majorările de prețuri din aceeași perioadă. Totul s-a scumpit, iar din iulie 2025 se anunță prețuri și mai mari după eliminarea plafonării facturilor la […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Copyright © 2004 - 2025 Ziarul Unirea