STUDIU 80% dintre români schimbă postul TV pe timpul pauzelor publicitare. 5 din 10 persoane mănâncă sau fumează
Un studiu de specialitate, dat publicității joi, arată că majoritatea consumatorilor români (80%) evită reclamele de la televizor prin schimbarea postului de televiziune în timpul pauzei publicitare, în timp ce 5 din 10 persoane mănâncă sau fumează în acest interval.
Conform cercetării iSense Solutions, principalul motiv pentru care românii nu sunt interesați de reclamele de la televizor este faptul că le consideră plictisitoare și repetitive. În același timp, 2 din 10 români au instalate programe de Ad Block pentru publicitatea online.
În timpul pauzei publicitare, 5 din 10 români mănâncă sau fumează, ceea ce arată o axare a consumatorului pe plăceri și pe propria persoană. De asemenea, consumatorii sunt multiscreen în timpul reclamelor de la TV, 60% utilizând în mod obișnuit smartphone-ul și 56% laptopul sau PC-ul. Sunt preferate activitățile de relaxare — aceștia accesează social media (66% de pe smartphone și 70% de pe laptop/PC) sau joacă diverse jocuri (46% pe smartphone, 47% pe laptop/PC).
Totodată, 7 din 10 consumatori vorbesc cu alte persoane, pe parcursul reclamelor TV, iar principalele canale digitale prin care ei comunică sunt: email-ul (64% utilizat de pe smartphone, iar 76% de pe laptop/PC) și messenger-ul (49% — smartphone, 49% — laptop/PC), în timp ce 69% dintre aceștia vorbesc la telefon și 50% trimit sms-uri.
Studiul arată, de asemenea, că în timpul pauzei publicitare de la televizor, consumatorii caută informații diverse pe smartphone (65%) sau pe laptop/PC (72%). Cele mai căutate informații online sunt cele referitoare la vreme (46%), reduceri/promoții (36%), sănătate și medicină (34%), sport (29%), bancuri/horoscop (27%), călătorii și vacanțe (25%).
Potrivit datelor iSense Solutions, sursele de informație care influențează consumatorul să cumpere un produs, indiferent de tipul produsului, sunt: propria experiență (59%), motoarele de căutare (54%), recomandările de la prieteni/rude (50%), site-urile magazinelor online (47%), site-urile producătorilor (43%), informațiile direct din magazin (41%) și site-urile care evaluează diverse produse (40%).
Studiul a fost realizat online de către compania iSense Solutions, special pentru Digital Marketing Forum, pe un eșantion de 500 de respondenți, membri ai Panelului ResearchRomania.ro. Datele sunt reprezentative pentru persoanele cu vârsta între 18 și 65 de ani, din mediul urban din România, iar culegerea datelor a fost realizată în luna februarie 2016. Rezultatele au un grad de eroare de +/-4,3%, la un nivel de încredere de 95%.
Sursa Agerpres
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
Repartitoarele pentru căldură, obligatorii de la 1 ianuarie 2025 pentru toți românii: Cât costă instalarea
Repartitoarele pentru căldură, obligatorii de la 1 ianuarie 2025 pentru toți românii: Cât costă instalarea Repartitoarelor pentru căldură vor fi obligatorii de la 1 ianuarie 2025 pentru toți românii, conform legii. Instalarea unui dispozitiv costă aproximativ 200 de lei. Liderul grupului PNL din Camera Deputaților, Gabriel Andronache, arată faptul că liberalii vor depune un proiect […]
Secțiune Articole Similare
-
Opinii - Comentariiacum o zi
21 noiembrie: Intrarea Maicii Domnului în Biserică. Ovidenia, prima sărbătoare de la începutul Postului Crăciunului
-
Opinii - Comentariiacum 19 ore
21 noiembrie, Ziua Mondială a Salutului. Cel mai popular cuvânt de salut este „Hello”
-
Opinii - Comentariiacum 22 de ore
21 Noiembrie: Intrarea Maicii Domnului în Biserică. Tradiţii şi superstiţii de Sărbătoarea Luminii
-
Ştirea zileiacum 4 zile
PROGRAMUL zilei de 1 decembrie 2024, Ziua Națională, la Alba Iulia: Paradă militară, concert Andra și focuri de artificii
-
Opinii - Comentariiacum 3 zile
19 noiembrie: Ziua internațională a BĂRBATULUI. Tradiții în lume specifice sărbătorii
-
Opinii - Comentariiacum 5 zile
17 noiembrie: Ziua Internațională a Studenților. Cum a apărut această sărbătoare și când a fost fost celebrată pentru prima dată