Rămâi conectat

Actualitate

STUDIU 80% dintre români schimbă postul TV pe timpul pauzelor publicitare. 5 din 10 persoane mănâncă sau fumează

Ziarul Unirea

Publicat

în

Un studiu de specialitate, dat publicității joi, arată că majoritatea consumatorilor români (80%) evită reclamele de la televizor prin schimbarea postului de televiziune în timpul pauzei publicitare, în timp ce 5 din 10 persoane mănâncă sau fumează în acest interval.

taxa radio-tvConform cercetării iSense Solutions, principalul motiv pentru care românii nu sunt interesați de reclamele de la televizor este faptul că le consideră plictisitoare și repetitive. În același timp, 2 din 10 români au instalate programe de Ad Block pentru publicitatea online.

În timpul pauzei publicitare, 5 din 10 români mănâncă sau fumează, ceea ce arată o axare a consumatorului pe plăceri și pe propria persoană. De asemenea, consumatorii sunt multiscreen în timpul reclamelor de la TV, 60% utilizând în mod obișnuit smartphone-ul și 56% laptopul sau PC-ul. Sunt preferate activitățile de relaxare — aceștia accesează social media (66% de pe smartphone și 70% de pe laptop/PC) sau joacă diverse jocuri (46% pe smartphone, 47% pe laptop/PC).

Totodată, 7 din 10 consumatori vorbesc cu alte persoane, pe parcursul reclamelor TV, iar principalele canale digitale prin care ei comunică sunt: email-ul (64% utilizat de pe smartphone, iar 76% de pe laptop/PC) și messenger-ul (49% — smartphone, 49% — laptop/PC), în timp ce 69% dintre aceștia vorbesc la telefon și 50% trimit sms-uri.

Studiul arată, de asemenea, că în timpul pauzei publicitare de la televizor, consumatorii caută informații diverse pe smartphone (65%) sau pe laptop/PC (72%). Cele mai căutate informații online sunt cele referitoare la vreme (46%), reduceri/promoții (36%), sănătate și medicină (34%), sport (29%), bancuri/horoscop (27%), călătorii și vacanțe (25%).

Potrivit datelor iSense Solutions, sursele de informație care influențează consumatorul să cumpere un produs, indiferent de tipul produsului, sunt: propria experiență (59%), motoarele de căutare (54%), recomandările de la prieteni/rude (50%), site-urile magazinelor online (47%), site-urile producătorilor (43%), informațiile direct din magazin (41%) și site-urile care evaluează diverse produse (40%).

Studiul a fost realizat online de către compania iSense Solutions, special pentru Digital Marketing Forum, pe un eșantion de 500 de respondenți, membri ai Panelului ResearchRomania.ro. Datele sunt reprezentative pentru persoanele cu vârsta între 18 și 65 de ani, din mediul urban din România, iar culegerea datelor a fost realizată în luna februarie 2016. Rezultatele au un grad de eroare de +/-4,3%, la un nivel de încredere de 95%.

Sursa Agerpres


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Știri recente din categoria Actualitate

Actualitate

PENSII 2025 | Ce pensie primești la limită de vârstă dacă ai sub 15 ani de contribuții sau puțin peste pragul minim

Ziarul Unirea

Publicat

în

PENSII 2025 | Ce pensie primești la limită de vârstă dacă ai sub 15 ani de contribuții sau puțin peste pragul minim Modul în care se calculează pensiile minime pentru românii care au contribuit mai puțin de 15 ani la sistemul public s-a schimbat, iar cei care nu au reușit să acumuleze stagiul complet de […]

Citește mai mult

Actualitate

380 de standarde ocupaționale și calificări, actualizate sau dezvoltate până în 2029, cu implicarea unor experți: Proiect al Ministerului Muncii

Lucian Daramus

Publicat

în

380 de standarde ocupaționale și calificări, actualizate sau dezvoltate până în 2029, cu implicarea unor experți: Proiect al Ministerului Muncii Ministerul Muncii, Familiei, Tineretului și Solidarității Sociale și Autoritatea Națională pentru Calificări lansează un proiect amplu dedicat modernizării formării profesionale în România. Este vorba despre actualizarea, revizuirea și dezvoltarea de noi standarde ocupaționale și calificări […]

Citește mai mult

Actualitate

Autostrada A13 Sibiu-Bacău: Un nou șantier va fi deschis pe lotul dintre Boița și Făgăraș, pe aproape 20 km. Valoarea contractului, 1,54 miliarde lei, fără TVA

Ziarul Unirea

Publicat

în

Autostrada A13 Sibiu-Bacău: Un nou șantier va fi deschis pe lotul dintre Boița și Făgăraș, pe aproape 20 km. Valoarea contractului, 1,54 miliarde lei, fără TVA Ministerul Transporturilor și Infrastructurii a emis o autorizație de construicție necesară începerii lucrărilor unui nou șantier de autostradă. Este vorba de Lotul 2 Avrig – Mârșa (DJ 105G) – […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Copyright © 2004 - 2025 Ziarul Unirea