Rămâi conectat

Curier Județean

Servicii de organizare pentru Cupa Patrola Airsoft 2023: Primăria a lansat achiziția publică

Ziarul Unirea

Publicat

în

Servicii de organizare pentru Cupa Patrola Airsoft 2023: Primăria a lansat achiziția publică

Primăria Municipiului Alba Iulia a lansat o achiziție publică pentru servicii de organizare a evenimentelor sportive pentru derularea competiției Cupa Patrula Airsoft, care se va desfășura în perioada 9-10 septembrie 2023.

Servicii de organizare de evenimente sportive urmărindu-se organizarea și derularea Cupa Patrula Airsoft 09-10 septembrie 2023 pentru:

– organizarea competiției Cupa Patrula Airsoftla Alba Iulia în Cetatea Alba Carolina; desfășurarea acestei competiția pe parcursul întregii zilei în data de 09-10 septembrie 2023 și va avea echipe participante din cel puțin 6 iudete;
– calendarul probelor va fi adaptat în funcție de numărul de participant înscriși;
– echipele vor parcurge probe: eliberare ostatec, transport ostatec/V IP, prim-ajutor, tir cu echipa, ambuscadă, eliminare cuib de mitralieră, tir sniper, aruncarea grenadei la punct fix, orientare in teren în urma cărora vor fi obținute puncte în funcție de dificultate. Pe tot parcusul traseului echipele vor fi însoțite de arbitrii care cronometrează și punctează fiecare atelier în parte urmând ca la final să se stabilească câștigătorii;
– premierea ocupanților locurilor 1, 2 și 3, cel mai bun comandant, medic, lunetist, grenadier, navigator;
– organizarea pe tot parcursul întregului eveniment a unui atelier de tir gratuit deservit de airsofteri experimentați. Aici se pot executa trageri cu diverse tipuri de replici în diverse modele de tinte și se pot afla detalii despre armele reale de tip M4, AK 47, etc;
– asigurarea de servicii de cazare și masă pentru participant, dacă este cazul;
– asigurarea de măsuri de promovare pentru desfășurarea evenimentului.

Cupa Patrula Airsoft este singurul eveniment dedicat acestui tip de sport și aventură organizat de CSM UNIREA ALBA IULIA .

Pre-eveniment:

– promovare pe pagini de platforme social-media și site-uri web;
– promovare pe grupurile și platformele dedicate acestui sport;
– realizarea graficii evenimentului și a materialelor promoționale și măsurilor de promovare pentru eveniment.

Post-eveniment:
– realizarea de albume foto și video-edit de la eveniment, punerea acestora Ia dispoziție pentru a fi folosite în scopuri de promovare;
– prezentarea albumelor foto și video-edit-urilor pe pagina proprie de facebook și promovarea acestora pe platforme social- media.

Ofertantul își va prezenta propunerea financiară indicând următcarele elemente minimale:

  • costuri premiere;
  • costuri juriu;
  • costuri susținere / ilustrație muzicală;
  • costuri evenimente colaterale;
  • costuri logistică;
  • costuri promovare;
  • costuri organizare.

Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Curier Județean

Curier Județean

Primăria Abrud va da în judecată Ministerul Investiţilor şi Proiectelor Europene: Motivul, anularea corecțiilor financiare de 10% din valoarea unui proiect

Ziarul Unirea

Publicat

în

Primăria Abrud va da în judecată Ministerul Investiţilor şi Proiectelor Europene: Motivul, anularea corecțiilor financiare de 10% din valoarea unui proiect Consiliul Local al orașului Abrud a aprobat în ultima ședință extraordinară, cu unanimitate de voturi, contractarea de servicii juridice de consultanţă, asistenţă şi reprezentare în justiţie, în vederea apărării intereselor orașului, precum și alocarea […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea