Şapte din zece persoane consumă carne de pui de mai multe ori pe săptămână. 77% se aprovizionează din hipermarket sau supermarket – STUDIU Transavia
Transavia, cel mai mare producator de carne de pui din Romania si una dintre cele mai importante afaceri de familie locale, lanseaza rezultatele unui studiu de piata national prin care si-a propus sa analizeze obiceiurile romanilor in ceea ce priveste consumul de carne de pui.
Acest studiu vine si in contextul in care compania a implinit anul trecut 25 de ani de la infiintare.
Rezultatele studiului plaseaza *carnea de pui in topul preferintelor romanilor, 7 din 10 persoane sustinand ca o utilizeaza pentru pregatirea meselor de mai multe ori pe saptamana*. Tipurile de carne de pui gatite cel mai des sunt pieptul de pui (82%), pulpele superioare de pui (77%) si pulpele inferioare de pui (72%). Totodata, in urma rezultatelor studiului, Fragedo este cel mai consumat brand de carne de pui din tara, ales de peste 33% dintre romani.
*Hypermarketurile si supermarketurile raman cele mai frecventate locuri de unde romanii aleg sa cumpere carnea de pui (77%)*, magazinele fizice specializate fiind preferate de un numar mult mai mic de persoane (49%), in timp ce doar 46% dintre respondenti au declarat ca merg in magazinele alimentare obisnuite. Studiul Transavia evidentiaza si o serie de date
interesante despre felul in care gatesc romanii carnea de pui, pe baza lor fiind realizat un top al celor mai populare retete cu carne de pui in Romania.
Studiul a fost efectuat in parteneriat cu compania de cercetare de piata iSense Solutions pe un esantion de 520 de persoane, barbati si femei cu varste de peste 18 ani, din mediul urban, care obisnuiesc sa gateasca cel putin o data pe saptamana.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Economie
Asociația Filantropia Ortodoxă Alba Iulia anunță achiziția de Servicii de tabere de copii în cadrul proiectului ,,Copii pentru viitor!- Program suport pentru copil si familie’’ cod proiect 329525
Anunț achiziție Asociația Filantropia Ortodoxă Alba Iulia anunță achiziția de Servicii de tabere de copii în cadrul proiectului ,,Copii pentru viitor!- Program suport pentru copil si familie’’, cod proiect 329525. 1.Specificații tehnice: Pentru dezvoltarea abilităților de viață independentă, socializare și petrecere a timpului liber, Asociația Filantropia Ortodoxă dorește achiziționarea de tabere pentru copii pentru […]
Comunicat lansare proiect: Extinderea capacității de producție a TRANSILVANIA FOREST PRODUCTION SRL (30.05.2025)
Comunicat lansare proiect: Extinderea capacității de producție a TRANSILVANIA FOREST PRODUCTION SRL (30.05.2025) Scopul proiectului: Creșterea gradului de modernizare și extinderea inovării, intensificarea creșterii sustenabile și creșterea competitivității societății precum și crearea de locuri de muncă și dezvoltarea competențelor angajaților Beneficiar: TRANSILVANIA FOREST PRODUCTION S.R.L Perioada de implementare: 24.04.2025-24.04.2027 Valoarea totală a proiectului (Lei): 7.250.511,97 […]
Comunicat lansare proiect: Extinderea capacității de producție a TRANSILVANIA FOREST PRODUCTION SRL (29.05.2025)
Comunicat lansare proiect: Extinderea capacității de producție a TRANSILVANIA FOREST PRODUCTION SRL (29.05.2025) Scopul proiectului: Creșterea gradului de modernizare și extinderea inovării, intensificarea creșterii sustenabile și creșterea competitivității societății precum și crearea de locuri de muncă și dezvoltarea competențelor angajaților Beneficiar: TRANSILVANIA FOREST PRODUCTION S.R.L Perioada de implementare: 24.04.2025-24.04.2027 Valoarea totală a proiectului (Lei): 7.250.511,97 […]