Salariul, pe primul loc în topul motivelor pentru care angajații aleg să plece din companii. Pe locul doi, șeful
Pe primul loc în topul motivelor pentru care angajații aleg să plece dintr-o companie se află salariul. Cei mai mulți specialiști care își dau demisia consideră că remunerația nu reflectă volumul de muncă, experiența sau poziția ocupată.
Locul doi pe lista motivelor pentru care angajații renunță la joburile lor este ocupat de șeful direct.
‘Practic, relația cu superiorul ajunge deseori la un nivel de nemulțumire care îi împiedică pe foarte mulți angajați să lucreze în continuare. Supraaglomerarea cu task-uri zilnice, pretenții nerealiste, lipsa feedback-ului în timp util — toate țin de relația angajaților cu șeful direct, care, potrivit statisticilor Smartree, nu este una ideală în România’, se arată într-un comunicat de presă al Smartree, companie din piața de externalizare a serviciilor de salarizare și administrare de personal.
Potrivit comunicatului, distanța până la birou a început să conteze foarte mult în România.
‘Distanța până la birou a început să conteze foarte mult în România, pe măsură ce noile generații pun accent tot mai mult pe echilibrul dintre viața profesională și viața personală. Astfel, atunci când companiile își mută sediile sau atunci când angajații se mută cu locuința într-o zonă mai îndepărtată de 45 de minute de birou, foarte mulți consideră că timpul pierdut pe drum nu merită’, a declarat Raluca Penes, HR coordinator Smartree.
Topul motivelor invocate pentru a pleca din companiile care activează pe piața din România este completat de mediul și politica organizațională (lipsa procedurilor sau, dimpotrivă, prea multe proceduri care întârzie finalizarea proiectelor) și lipsa perspectivelor de dezvoltare. Astfel, cei care vor să facă performanță se simt adesea îngrădiți de politicile organizaționale ale firmei și de un orizont limitat de dezvoltare.
În ceea ce privește topul industriilor cu cea mai mare fluctuație a personalului, o statistică Smartree realizată în perioada iulie-septembrie 2015 în cadrul a 150 de companii multinaționale prezente în România arată că în retail fluctuația personalului este pe primul loc, urmat de financiar-asigurări și logistică-transport. (C.M.)
sursa:agerpres
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Actualitate
Creșterea taxelor și reducerea cheltuielilor vor afecta serios economia României. Profesor de economie: Statul a economisit banul public, însă a avut „grijă” să îngroape sectorul privat
Creșterea taxelor și reducerea cheltuielilor vor afecta serios economia României. Profesor de economie: Statul a economisit banul public, însă a avut „grijă” să îngroape sectorul privat Creșterea taxelor și reducerea cheltuielilor nu reprezintă o rețetă de dezvoltare și va afecta serios economia României. Efectul acestor politici mioape de stabilizare a finanțelor publice dăunează creșterii economice […]
România, codașa țărilor UE la consum pe cap de locuitor În 2024, bunăstarea materială a gospodăriilor din Uniunea Europeană a continuat să reflecte diferențe substanțiale între statele membre, potrivit unui raport publicat de Eurostat. Indicatorii analizați, consumul individual efectiv (CIE) și PIB-ul pe cap de locuitor, oferă o imagine clară a nivelului de trai resimțit […]
Rovinieta s-ar putea scumpi cu aproape 80% de la 1 iulie 2025. Ce alte măsuri îi vor afecta pe şoferi
Rovinieta s-ar putea scumpi cu aproape 80% de la 1 iulie 2025. Ce alte măsuri îi vor afecta pe şoferi Șoferii din ROmânia vor fi printre cei mai afectaţi de planul de măsuri fiscale. Conducătorii auto mai primesc o lovitură în plus de la 1 iulie 2025, când rovinieta ar putea să se scumpească cu […]