Primele plăți pentru autostrăzi din 2018. Vezi cât au primit constructorii de pe autostrada Sebeș-Turda
CNAIR a efectuat pe 13 februarie plăţi de peste 70 de milioane de lei către firmele româneşti Tehnostrade, Straco şi Euroconstruct Trading 98, către italienii de la Astaldi, Pizzarotti, Salini, dar şi către nemţii de la Geiger, conform datelor din Registrul Operaţiunilor Generatoare de Obligaţii de Plată (ROGOP) al companiei.
În contul lucrărilor de pe lotul 1 al Autostrăzii Sebeş – Turda, italienii de la Pizzarotti au încasat 7,37 milioane de lei. Şi italienii de la Salini au primit la rândul lor 5,42 milioane de lei, pentru lucrări la lotul 2 al Autostrăzii Lugoj – Deva.
Nemţii de la Geiger au încasat la rândul lor 1,57 milioane de lei pentru construcţia lotului Ogra – Iernut din Autostrada Transilvania.
Cea mai mare factură, de 42,29 milioane de lei, a fost decontată către Tehnostrade, firma omului de afaceri român Dorin Umbrărescu, pentru lucrări la lotul 4 al Autostrăzii Lugoj – Deva.
PLĂŢI LUCRĂRI AUTOSTRĂZI 13 FEBRUARIE
Constructor | Proiect | Suma (milioane de lei) |
Tehnostrade | Lugoj – Deva 4 | 42,29 |
Astaldi | Iernut – Cheţani | 11,55 |
Impresa Pizzarotti | Sebeş – Turda 1 | 7,37 |
Salini Impregilo | Lugoj – Deva 2 | 5,42 |
Geiger | Ogra – Iernut | 1,57 |
Straco | Cheţani – Câmpia Turzii | 1,57 |
Euroconstruct Trading 98 | Sebeş – Turda 2 | 0,71 |
Italienii de la Astaldi au încasat la rândul lor 11,55 milioane de lei pentru lucrări la lotul Iernut – Cheţani din Autostrada Transilvania.
O sumă similară a încasat şi firma românească Straco Grup pentru lucrări la lotul Cheţani – Câmpia Turzii, situat tot în cadrul Autostrăzii Transilvania.
Citește și: Autostrada Sebeş – Turda, nodul rutier Sebeș: a primit autorizaţie de construire
CNAIR a mai decontat o factură de 708.770 lei firmei româneşti Euroconstruct Trading 98, pentru lucrări la lotul 2 al Autostrada Sebeş – Turda, unde mai lucrează cu grecii de la Aktor.
Pe lângă autostrăzi, CNAIR a mai decontat anul acesta peste 10 milioane de lei şi pentru lucrări de modernizare a drumurilor naţionale. Printre constructorii care au beneficiat de aceste plăţi se numără spaniolii de la Azvi, pentru lucrări pe DN76 Ştei – Beiuş şi DN73 Piteşti – Câmpulung – Braşov şi constructorul italian Chirulli Andrea, pentru lucrări la Centura Braşov.
Sursa: economica.net
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
Cât costă un hectar de teren arabil în România? Zonele în care este cel mai ieftin, unde este cel mai scump?
Cât costă un hectar de teren arabil în România? Zonele în care este cel mai ieftin, unde este cel mai scump? Potrivit ultimelor date publicate de Institutul Național de Statistică (INS),.41.624 de lei este prețul mediu cu care s-a vândut un hectar de teren arabil în România. Harta prețurilor pentru terenurile agricole arată că cel […]