Primăria Orașului Cugir face angajări! Concurs pentru 4 posturi de inspector. Vezi detaliile!
Primăria Orașului Cugir, Județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de execuție vacante, după cum urmează:
1.inspector, clasa I, grad profesional superior – Ditecția Dezvoltare Economică, Serviciul Buget/ Compartimentul Buget Finanțe, Contabilitate, Salarizare;
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
-studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe economice.
-vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.
2.inspector, clasa I, grad profesional superior – Ditecția Dezvoltare Economică, Serviciul Buget/ Compartimentul Urmărire, Contracte, Instituții Publice subordonate consiliului local.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
-studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe economice.
-vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.
Concursul pentru cele două posturi (1 și 2) se va organiza conform calendarului următor:
-29 octombrie 2014: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
-11 noiembrie 2014, ora 11:00: proba scrisă;
-13 noiembrie 2014: proba interviu.
3.inspector, clasa I, grad profesional debutant – Compartimentul Autoritate Tutelară și Protecția Copilului;
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe administrative.
4.inspector, clasa I, grad profesional debutant – Compartimentul Consiliere Persoane Vârstnice.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
-studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul drept.
Concursul pentru posturile 3 și 4 se va organiza conform calendarului următor:
-03 noiembrie 2014: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
-12 noiembrie 2014, ora 11:00: proba scrisă;
-14 noiembrie 2014: proba interviu.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Cugir, Județul Alba – Biroul Resurse Umane, cam. 15, telefon 0258/751.001, interior 115.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Politică Administrație
Locuințe pentru tineri 2025 | Cine are prioritate în Alba Iulia la repartizarea locuințelor destinate închirierii. LISTA
Locuințe pentru tineri 2025 | Cine are prioritate în Alba Iulia la repartizarea locuințelor destinate închirierii Consiliul Local Alba Iulia a adoptat, în ședința ordinară de joi, 28 august 2025, o hotărâre privind aprobarea listei de priorităţi pe anul 2025, în vederea repartizării locuințelor pentru tineri, destinate închirierii. Citește și: Două blocuri ANL vor fi […]
Proprietarii clădirilor neîngrijite din Zlatna somați să le schimbe URGENT aspectul: Cei care nu se conformează vor plăti impozite majorate cu până la 500%
Proprietarii clădirilor neîngrijite din Zlatna somați să le schimbe URGENT aspectul Proprietarii clădirilor neîngrijite din Zlatna sunt somați de autoritățile locale se le schimbe urgent în bine aspectul. „Având în vedere faptul că, pe raza UAT Oraș Zlatna, se constată existența unor bunuri și imobile neîngrijite sau aflate într-o stare avansată de degradare, care afectează […]
Peste 1,3 milioane de lei pentru digitalizarea serviciilor administrației locale în comuna Cut: Achiziții în curs
Peste 1,3 milioane de lei pentru digitalizarea serviciilor administrației locale în comuna Cut Primăria Cut a lansat, miercuri, 27 august 2025, în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP), procedura de achiziție prin licitație publică a echipamentelor necesare pentru realizarea unei platforme de servicii online funcționale la nivelul administrației locale. Achiziția se realizează în cadrul proiectului […]