Primăria Orașului Abrud angajează auditor. Vezi criteriile de recrutare!
Agenția Națională a Funcționarilor Publici organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție, vacantă de auditor, clasa I, grad profesional superior din cadrul aparatului de specialitate al primarului oraşului Abrud, judeţul Alba.
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
-studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă, în domeniul ştiinţelor economice;
-vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minim 9 ani;
-cunoştinţe operare PC: nivel mediu.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
-12 mai 2014, ora 09:00: testare cunoștințe informatice;
-12 mai 2014, ora 10:00: proba scrisă;
-data interviului va fi comunicată ulterior.
Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din str. Eforie nr. 5, Sector 5, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Politică Administrație
Ilie Bolojan vrea să concedieze circa 24% din angajaţii de la Senat. Sindicatele susțin că „o astfel de acţiune în forţă, este extrem de îngrijorătoare şi nebenefică atât pentru funcţionarea instituţiei cât şi pentru angajaţi şi familiile lor”
Ilie Bolojan vrea să concedieze circa 24% din angajaţii de la Senat. Sindicatele susțin că „o astfel de acţiune în forţă, este extrem de îngrijorătoare şi nebenefică atât pentru funcţionarea instituţiei cât şi pentru angajaţi şi familiile lor” Reforma președintele Senatului, Ilie Bolojan constă în tăierea cheltuielilor și respect pentru contribuabili. Pentru a susține aceste […]